Camping Domaine Laborde

33 reviews over Camping Domaine Laborde in het Nederlands

nooit weer

Bert
17-9-2015

Is wel een mooie camping, maar eigenaar is verschrikkelijk!! Water op de grote glijbaan is soms te weinig waardoor je ontveld beneden komt. Dit melden heeft geen zin, ligt allemaal aan jezelf. De ligbedden bij het zwembad zijn harde houten planken. Een uur moeten wachten op een pizza en dan ook nog de verkeerde brengen. De eigenaar kafferde het personeel ontzettend uit op het volle terras met gasten. Kampeerders die eerder weggingen ondergingen het zelfde. Er waren ook wel leuke dingen, maar we voelden er ons niet op ons gemak. Wij zijn ook eerder weggegaan….

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima camping

Theo
2-8-2014

Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Eigenaar Kees weet veel van de omgeving en kan hierover prachtig vertellen. De kanotocht met Hans is ook zeker de moeite waard. De plaatsen zijn ruim bemeten, de camping een bezoek zeker waard. Het sanitair is schoon, er is altijd warm water. Voor 8.30 en na 22 uur heerlijk rustig op de camping. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Thu Jul 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping met een aantal verbeter puntjes

Richard
27-7-2014

Mooie, overzichtelijke camping. Zwembaden zijn super mede vanwege de 2 glijbanen. Helaas zijn deze glijbanen van13:30 en 18:30 open en bij mooi weer wijken ze hier niet vanaf.Er is een binnen zwembad beschikbaar tot 12:00 bij mooi weer en de hele dag bij regenachtig weer.
In het hoog seizoen moet je betalen voor de sauna. Deze is 3 avonden open tussen 19:00 en 23:00. Animatie voor jonge kinderen is minder. Het ontbreekt hier aan gemotiveerd animatie personeel. De gratis WiFi waarover men de beschikking heeft is een regelrechte aanfluiting. Met z'n allen rond een paal hangen waar een WiFi router is bevestigd. Zodra er 3 mensen staan is het niet mogelijk een WiFi verbinding te krijgen. Biedt liever internet met een goede verbinding tegen betaling aan. Al met al een mooie camping met een aantal puntjes ter verbetering zodoende een echte 4sterren camping uitstraling te geven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

geweldige plek

Harrie van den Elshout
16-1-2014

Mooi terrein,mooie omgeving, brood lekker vers in de ochtend,mooi schoon zwembad met super glijbanen,winkel voor de eerste behoeften maar ook vlees en vis (diepvries) Kees (de eigenaar) bakt heerlijke pizza's, maar ook zijn grill maaltijden met een frisse salade moet je zeker proberen. Bar met haardvuur is gezellig, eventueel met een boek uit de bibliotheek.

Gereisd Met partner in juni 2013

Heerlijke vakantie gehad

ZooGer
20-7-2013

Prima onderhouden camping met zeer ruime plaatsen. Sanitair is gedateerd, maar wordt 's morgens uitstekend schoongemaakt, jammer dat, met name als het hoogseizoen begonnen is, men toch "presteert" er een zooitje van te maken. Een tweede schoonmaakronde zou geen kwaad kunnen. Voor een camping uitstekend restaurant ( pizza's ! ), brood op bestelling, en gezellige bar met terras. Snacks kunnen alleen tussen 1700 en 2000 besteld worden, dat is wel jammer.

Gereisd Met partner in juli 2013

Een heerlijke plek om naar uit te kijken

staps
7-7-2013

Prachtig terrein met verschillende meertjes en zwembaden met 2 grote waterglijbanen. Ruime plaatsen. Je kunt er heerlijk pizza eten en op het terras genieten van een wijntje of biertje bij de ondergaande zon. Vanuit de camping zijn leuke dagtochtjes te maken in de omgeving. Lot/ Garonne is een heerlijke streek om te verkennen.

Gereisd Met partner in september 2012

Mooi terrein

vroomar97
27-4-2013

Mooi terrein, mooie plekken...alleen in april vrij rustig...brood kan besteld worden...binnen bad kan gebruikt worden....sanitair verdiend ook wel een opknap beurt...verder bar niet open....wifi in en om receptie,bar...verder als je via asci komt krijg je 10 ampère...en bij afrekenen moet je €1,00 per nacht bij betalen...terwijl je had gevraagd hoeveel ampère...geen zin in discussie..dus gewoon betaald...

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijna perfect

peter martens
11-8-2012

Prachtig terrein op een parkachtige locatie. Super zwembad met veel glij plezier. Jammer dat het steeds meer op een clothing optional terrein gaat lijken. Lijkt me voor de eigenaars ook een dilemma. Douchegebouw is benedenmaats. Douches lekken meer water langs de kop door verkalking dan door de douchekop. Zo ook het afwaswater. Is niet warm. Het gevoel ontstaat dat de luxe chalets voorzien van douche en boiler belangrijker zijn dan de kampeerplaatsen. Persoonlijk vind ik dit sanitair gedeelte niet 4sterren waardig. Als dit verbeterd kan worden is de camping een van de betere terreinen in Frankrijk

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Mooie camping !!

Louise en Jan
31-5-2012

Wij waren voor het eerst op Domaine Laborde, en het is ons uitstekend bevallen ! Vriendelijke bemanning, mooi terrein, zeer goed sanitair, restaurant en kok perfect ! We waren er begin Mei voor een korte vacantie, nog erg rustig dus, en daar kwamen we ook voor. Zelfs het weer zat mee ! Winkeltje voor oa. brood aanwezig en goed voorzien, voor een vergeten kleingheidje hoef je zeker het terrein niet af. Boodschappen doen kan in de dichtbij gelegen dorpen Monpazier en Monflaquin, er zijn goede supermarkten. De camping heeft een binnen en een buitenbad, een sauna en een stoombad, dus je hoeft je niet te vervelen. Een camping om weer terug te komen, en dat blijkt ook wel uit de vaste gasten die er elk jaar weer zijn.

Gereisd Met partner in mei 2012

Zeer zeker voor hehaling vatbaar!

van den Akker
21-8-2011

Dit is een zeer leuke camping! Wij waren er met 3 kinderen van 9, 9 en 10 jaar. Er wordt wel iets georganiseerd, maar meer hebben ze niet nodig. Het meertje is geschikt om te vissen en te roeien Durfals kunnen er zwemmen. Je kunt de bodem niet zien. Er is een prachtig zwembad! Brood kun je een dag vantevoren bestellen. Prettig personeel! Wij raden het aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Laborde in Paulhiac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Laborde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.