Camping Domaine Laborde

Camping Domaine Laborde
8,6

1 review over Camping Domaine Laborde in het Nederlands

2006

Een mooie camping, met voldoende plek voor je tent of Wel

siemann
15-8-2006

Een mooie camping, met voldoende plek voor je tent of caravan. Wel afhankelijk op welk stuk veld je staat. De toiletten zijn altijd wel bergopwaarts gelegen maar dat is voor de vakantie kilo's misschien juist weer beter. 2 meertjes(waarbij 1 klein) en een lekker zwembad. Echt naturistisch ingesteld. Hulpvaardig en vriendelijk personeel. Buiten de camping wel een poosje rijden voor de eerstvolgende winkel/plaats van betekenis.

Gereisd Anders in augustus 2006

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Laborde in Paulhiac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Laborde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.