Camping Domaine Laborde

2 reviews over Camping Domaine Laborde in het Nederlands

Geweldige camping!

Wendy
1-8-2010

Het is ondertussen voor mijn wel alweer 10 jaartjes geleden dat ik daar ben geweest. Ik ben er een aantal jaren achter elkaar geweest met mijn ouders. Wij hebben het heel prettig ervaren. De sanitair werd vaak genoeg schoon gemaakt. De camping is erg kindvriendelijk. Er was iedere dag wel iets te doen voor zowel jong als oud. Het eerste jaar hebben we via een of andere reisorganistie een tent gehuurd. En de andere jaren hebben we een simpel huisje gehuurd. Netjes van binnen een terras voor het huisje. Vriendelijk personeel! En genoeg in de buurt te doen. Toen wij er kwamen was er een grote sociaale controle. Mijn ouders willen nog graag eens een keertje terug na Laborde! Jammer genoeg wil mijn vriend niet mee want anders waren we vorig jaar al terug gegaan naar Laborde. Hopelijk veranderd zijn idee over naturisme ooit een keertje en kan ik toch nog een keertje terug naar Laborde!

Gereisd Met vrienden in januari 2000

onvriendelijk ontvangst, moeilijk terrein

Marijke Ouwehand
2-7-2010

Camping mooi, maar met 1 toiletgebouw open die halverwege een berg lag. Hele klim voor alle natte klusjes. Eigenaren bepaald niet toeschietelijk zelfs narrig. Op het laatste moment maakte de zoon dat weer goed. Tijd om het stokje aan hem over te dragen denk ik. Geen ontvangst mobiele telefoon mogelijk.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Laborde in Paulhiac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Laborde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.