Camping Domaine Laborde

10 reviews over Camping Domaine Laborde in het Nederlands

Heerlijk ruim opgezette camping

John
10-9-2017

Prima ervaring op deze camping, altijd heerlijk warme douches die nog netjes schoon waren ook. Mooie omgeving met prachtige dorpjes en kastelen. Ook aardig en hulpvaardig personeel.

Voorlopig de laatste keer

Hopman
9-8-2017

Wij kwamen hier jaren. Na deze keer zullen we voorlopig niet meer terugkeren. Er is sinds de overname door de dochter van de vorige eigenaar veel veranderd en helaas niet louter positief. Een paar zeer storende veranderingen; een behoorlijk uitgekleed "Happy Hour" waarbij niet alleen de cocktails, maar zelfs de doodnormale aanmaaklimonade niet meer in het 2 = 1 concept vallen. Bizar. De pizza's zijn karig en extreem klein. Als je er al 1 mag bestellen, want afsnauwen richting gasten omdat het al zo druk is komt geregeld voor. Er wordt onder gasten veel geklaagd.... Nog steeds problemen met de glijbanen waar te weinig water doorstroomt met als gevolg brandblaren (bij de slingerglijbaan). Nog steeds loszittende tegels bij het zwembad. Campingleiding is op het campingterrein amper te zien dat is jammer, vroeger werd nog wel eens een praatje gemaakt. Helaas ook veel last dit jaar met boskakkerlakken, het hele veld had hier last van. Hier kan de camping weinig aan doen waarschijnlijk. Sanitair was dit jaar stuk schoner dan andere jaren, chapeau!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

volgend jaar weer

vincent
9-9-2016

Fijne , veilige camping, niet te groot. Veel Nederlandse jongere kinderen. Goede en enthousiaste animatieteam (Nederlands sprekend). Kees is een geweldige man als eigenaar van de camping. Hardwerkend en geen enkele vraag is te gek. Denkt mee in oplossingen als er een vraag ligt. Onze kinderen (3 t/m 8) hebben een geweldige vakantie gehad. Wij zaten in een bungalow type Comfortable ( 6 pers). Dit was meer dan prima. Groot, schoon, een centraal gelegen. Volgend jaar gaan we zeker weer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Nooit meer

Aad van Hasselt
17-10-2015

Ontvangst was koel... Geen belangstelling. We waren volgens de Kees veel te vroeg...... Mobiel home was nog bezet. Ik ben gaan kijken , er was niemand meer.. Met enige moeite kreeg ik de sleutel.

Op dat moment voel je je een nummer, op een plek waar je lang naar hebt uit gekeken: - er heerst compleet geen sfeer. - weinig en slechte animatie. - kindonvriendelijk. - glijbanen draaien weinig. - Kees is iemand waar je al met lood in de schoenen wat aan vraagt.

Wij hebben na anderhalve dag het besluit genomen om weg te gaan. Het gevoel was niet goed meer.....

Toen heb ik Kees gezegd dat ik weg ging. Is goed zei hij, ........... Een bevestiging dat ik een goed besluit had genomen.

Ik heb in Nederland gemaild met Kees. Hij zei dat wat je op internet ziet dat zij dat hebben waar gemaakt. Op internet kun je niet zien wat de sfeer is,de ontvangst is, de behandeling is, of er leuke animatie is.

Kortom: La Borde heeft ons geplet, terme d'Astor heeft ons gered!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

nooit weer

Bert
17-9-2015

Is wel een mooie camping, maar eigenaar is verschrikkelijk!! Water op de grote glijbaan is soms te weinig waardoor je ontveld beneden komt. Dit melden heeft geen zin, ligt allemaal aan jezelf. De ligbedden bij het zwembad zijn harde houten planken. Een uur moeten wachten op een pizza en dan ook nog de verkeerde brengen. De eigenaar kafferde het personeel ontzettend uit op het volle terras met gasten. Kampeerders die eerder weggingen ondergingen het zelfde. Er waren ook wel leuke dingen, maar we voelden er ons niet op ons gemak. Wij zijn ook eerder weggegaan….

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping met een aantal verbeter puntjes

Richard
27-7-2014

Mooie, overzichtelijke camping. Zwembaden zijn super mede vanwege de 2 glijbanen. Helaas zijn deze glijbanen van13:30 en 18:30 open en bij mooi weer wijken ze hier niet vanaf.Er is een binnen zwembad beschikbaar tot 12:00 bij mooi weer en de hele dag bij regenachtig weer.
In het hoog seizoen moet je betalen voor de sauna. Deze is 3 avonden open tussen 19:00 en 23:00. Animatie voor jonge kinderen is minder. Het ontbreekt hier aan gemotiveerd animatie personeel. De gratis WiFi waarover men de beschikking heeft is een regelrechte aanfluiting. Met z'n allen rond een paal hangen waar een WiFi router is bevestigd. Zodra er 3 mensen staan is het niet mogelijk een WiFi verbinding te krijgen. Biedt liever internet met een goede verbinding tegen betaling aan. Al met al een mooie camping met een aantal puntjes ter verbetering zodoende een echte 4sterren camping uitstraling te geven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Bijna perfect

peter martens
11-8-2012

Prachtig terrein op een parkachtige locatie. Super zwembad met veel glij plezier. Jammer dat het steeds meer op een clothing optional terrein gaat lijken. Lijkt me voor de eigenaars ook een dilemma. Douchegebouw is benedenmaats. Douches lekken meer water langs de kop door verkalking dan door de douchekop. Zo ook het afwaswater. Is niet warm. Het gevoel ontstaat dat de luxe chalets voorzien van douche en boiler belangrijker zijn dan de kampeerplaatsen. Persoonlijk vind ik dit sanitair gedeelte niet 4sterren waardig. Als dit verbeterd kan worden is de camping een van de betere terreinen in Frankrijk

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Wat een vreselijke leiding, dito pubber-personeel

sander
23-8-2010

Bij aankomst ontvangst kort en onvriendelijk. Werden met caravan zonder pardon de "put" in verwezen, wat een steil/smal weggetje, terwijl in de folder traktor service aangeboden wordt, maar dat lazen we later pas. Er werkten op dat moment wel 15 pubers die "gekleed" in hotpants en Marlies Dekkers BH's rond dartelde en de jongens erg veel en overlast veroorzakend puberaal gedrag vertoonde. Eigenaar kafferde met enige regelmaat de meisjes en jochies af, het was tot op het hoofdveld te beluisteren. Heel erg een Hollandse enclave met dito Hollandse regels, vooral wat NIET mag. Tussen de middag geen tosti oid te krijgen in bar/restaurant?Wifi alleen voor 15 minuten, alleen vlakbij de receptie en dan moeten ze het wel eerst even aanzetten. Dus alleen als de receptie open is. Terrein is erg leuk, je hebt er van alles maar wij zijn er snel weer vertrokken. Wij kennen nu zo'n 10 a 12 echte naturisten terreinen, maar dit voelde als een naaktcamping, jammer. De folder doet echt anders vermoeden.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

volgend jaar weer !!

petra
9-8-2010

Mooie goed onderhouden camping met gezellige eigenaren, leuk en gezellig personeel. Voldoende activiteiten voor de kinderen, zij konden rustig hun gang gaan op de camping met knutselen, trampoline, zwembad en kidsclub, waardoor wij als ouders ook echt vakantie hadden !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Zeer de moeite waard!

Familie Kerkhof
3-7-2009

Een prachtige camping met mooie ruime staanplaatsen. Netjes en schoon sanitair (ook een kindertoilet aanwezig). Prima zwembaden, alleen was de temperatuur van het binnenbad niet de beloofde 28 á 30 C. Misschien dat dit in het hoogseizoen wel het geval is? Leuk winkeltje met de hoogstnodige artikelen (supermarkten op ± 10 á 15 km). Snackbar en restaurant van goede kwaliteit. Enkele degelijke, maar wat ouderwetse kinderspeelplaatsen. In het hoogseizoen wordt er van alles georganiseerd, maar in het voorseizoen is dit nog wat minder (kanotocht op de Dordogne, wandeling over de camping en door de omgeving en natuurlijk Jeu des Boules). Er heerst een gemoedelijke sfeer op de camping. De eigenaars ( Kees en Yvonne den Heyer ), personeel en vrijwilligers zorgen ervoor dat je hier een fijne naturistische vakantie mag beleven.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Laborde in Paulhiac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Laborde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.