Camping Domaine Laborde

Camping Domaine Laborde
8,6

3 reviews over Camping Domaine Laborde in het Nederlands

Een camping om voor terug te komen.

Anoniem
9-5-2017

Ik kom met mijn ouders en zusje al jaren in de Dordogne, nu wilden we graag een nieuwe omgeving en hebben we gekozen voor een plek 40 km zuidelijker.

We zijn hier 8 nachten geweest in de afgelopen meivakantie en het was heel goed toeven. De eigenaresse, de dochter van Kees, heeft de camping overgenomen samen met haar man. Ze zijn vriendelijk en helpen je als het nodig is.

Wij hadden een houten chalet gehuurd. Erg netjes en het zorgt echt voor een vakantiegevoel.

Je kunt altijd snacken op de camping, zo deden wij dit bij aankomst en er is eens in de week of soms net wat vaker ook een gezamenlijke maaltijd/pizza-avond

De sauna/hamam is in het voor en naseizoen gratis en is op 3 avonden in de week open. Dan is het echt genieten. Omdat de nachten koud waren was het buitenzwembad nog niet open. Binnen was er wel een zwembad, ideaal ook voor kleinere kinderen! Zomers moet het zwembad met twee grote glijbanen ook echt gaaf zijn.

In het midden en hoogseizoen is er wat meer ruimte voor animatie. Dit moest nu echt nog op gang komen en was er nog niet al waren er wel wat speelplekken en heel veel leuke dieren + natuurlijk het binnenzwembad en dat is zeker in het soms koude voor en najaar een uitkomst.

De omgeving is voor natuurliefhebbers ook echt prachtig. Mooie dorpen zijn er ook zat. Wel een klein stukje rijden maar aanraders zijn bijvoorbeeld Monpazier, Monflanquen, Villéreal, Pujols (heel klein maar echt mooi), Biron (en dan ook vooral in het kasteel rondlopen. Audiotoer is aan te raden en het uitzicht is prachtig) en wat verder weg bijvoorbeeld de dorpen met kastelen, Beynac en Castelnaud aan de rivier de Dordogne. Hier kan je ook kanoën naar hartenlust.

Steden die aan te raden zijn en op een klein uur rijden liggen: Bergerac, Sarlat en nog zoveel meer moois ;-)

Een geslaagde vakantie op een leuke camping. Wij komen nog wel een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Zeer zeker voor hehaling vatbaar!

van den Akker
21-8-2011

Dit is een zeer leuke camping! Wij waren er met 3 kinderen van 9, 9 en 10 jaar. Er wordt wel iets georganiseerd, maar meer hebben ze niet nodig. Het meertje is geschikt om te vissen en te roeien Durfals kunnen er zwemmen. Je kunt de bodem niet zien. Er is een prachtig zwembad! Brood kun je een dag vantevoren bestellen. Prettig personeel! Wij raden het aan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

fantastische plek

Chris
14-8-2011

Als je houdt van kamperen in de wildernis is dit misschien niet de camping die je zoekt. Maar als je een mooi aangelegde camping kan waarderen is dit zeker de plek. De camping heeft twee spectaculaire glijbanen waarvan onze kinderen erg van hebben genoten. Ook de door de camping georganiseerde kanotocht met barbeque is aan te bevelen. Kortom wij hebben er genoten !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Laborde in Paulhiac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Laborde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.