Camping Domaine Laborde

8.6Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Paulhiac (Lot et Garonne)

8.6Fantastisch

Meer campinginfo

42 reviews over Camping Domaine Laborde

• 9Lieven25-09-2019

Heel aangenaam verrast

Toevallig kwamen we deze week op doorreis op Domein Laborde terecht. We waren aangenaam verrast door de prachtige ligging en de prima staat van onderhoud van het terrein. Wij werden hartelijk verwelkomd door de eigenaar, precies of hij ons al jaren kende. Jammer dat wij niet langer konden blijven, maar volgend jaar zullen we langer van het domein proberen te genieten.

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    9Familie Jongeneel11-08-2018

We komen hier zeker weer terug!

Wij waren als vijftigers zonder kinderen als kampeerders voor het eerst op deze camping. De glooiende omgeving en landschap komt ook op de camping terug. Naar we begrepen is er sinds dit jaar een nieuwe eigenaar, deze doet echt alles om het je naar de zin te maken (net als de oude zoals wij begrepen). De ontvangst ook in het Nederlands was een warme douche. Een probleem met mijn verkeerde stekker voor het elektra werd ter plekke direct opgelost. De plekken zijn bijzonder ruim en afhankelijk van de wensen in de zon of schaduw. Het sanitair is netjes en schoon. Tussen 17-18 uur is er een happy hour aan de bar waar het gezellig is, ook het restaurant is prima en gevarieerd. Los van de aankomst en het vertrek blijven de auto's op de parkeerplaats wat wij erg prettig vonden. De glijbanen gaan hard! Een tip is deel te nemen aan de kanotocht die de camping organiseert. De eigenaar was met ons mee en regelde halverwege een heerlijke lunch in de

• 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8C v Beek16-09-2016

Heerlijke ontspannen vakantie genoten, geweldig.

Zorg dat je de weg weet en houd er rekening mee dat het midden in de natuur ligt. In één woord fantastische camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 8Assen12-07-2016

Heerlijke natuurlijke plek

Prima huur accommodatie op de rand van een heuvel, nabij voldoende voorzieningen. Goede sfeer en een attente eigenaar, beheerder. Een plek om naar terug te keren. En ach een NL moet klagen, maar dan kijk je eigenlijk in je spiegel. Met een goed vakantie humeur is het uitstekend toeven op dit grootte terrein.

• 7Fam Dune31-01-2016

Heerlijk tot rust komen

Laborde is een camping voor naturisten. De kampeerplekken zijn ruim en er is keuze uit schaduw- of zonplekken. In de omgeving zijn voldoende leuke dorpjes om te bezoeken.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Fam. Staps03-01-2016

Een stek om nooit meer te vergeten

Mooie camping met buitenzwembaden en glijbanen. ook binnenzwembad en sauna aanwezig. Restaurant met terras, waar het heerlijk toeven is. Mooie grote kampeerplaatsen en ook verschillende typen chalets. Rustige omgeving. Leuke oude bastidedorpjes in de omgeving. Ook diverse markten bezoeken is zeker de moeite waard.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Theo02-08-2014

Prima camping

Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Eigenaar Kees weet veel van de omgeving en kan hierover prachtig vertellen. De kanotocht met Hans is ook zeker de moeite waard. De plaatsen zijn ruim bemeten, de camping een bezoek zeker waard. Het sanitair is schoon, er is altijd warm water. Voor 8.30 en na 22 uur heerlijk rustig op de camping. We komen zeker nog een keer terug.

• 8Harrie van den Elshout16-01-2014

geweldige plek

Mooi terrein,mooie omgeving, brood lekker vers in de ochtend,mooi schoon zwembad met super glijbanen,winkel voor de eerste behoeften maar ook vlees en vis (diepvries) Kees (de eigenaar) bakt heerlijke pizza's, maar ook zijn grill maaltijden met een frisse salade moet je zeker proberen. Bar met haardvuur is gezellig, eventueel met een boek uit de bibliotheek.

• 7Staat v/h sanitair

• 8ZooGer20-07-2013

Heerlijke vakantie gehad

Prima onderhouden camping met zeer ruime plaatsen. Sanitair is gedateerd, maar wordt 's morgens uitstekend schoongemaakt, jammer dat, met name als het hoogseizoen begonnen is, men toch "presteert" er een zooitje van te maken. Een tweede schoonmaakronde zou geen kwaad kunnen. Voor een camping uitstekend restaurant ( pizza's ! ), brood op bestelling, en gezellige bar met terras. Snacks kunnen alleen tussen 1700 en 2000 besteld worden, dat is wel jammer.

• 9staps07-07-2013

Een heerlijke plek om naar uit te kijken

Prachtig terrein met verschillende meertjes en zwembaden met 2 grote waterglijbanen. Ruime plaatsen. Je kunt er heerlijk pizza eten en op het terras genieten van een wijntje of biertje bij de ondergaande zon. Vanuit de camping zijn leuke dagtochtjes te maken in de omgeving. Lot/ Garonne is een heerlijke streek om te verkennen.

2 tips over Camping Domaine Laborde

• Louise en Jan, 31-05-2012

Wij vonden aanrijden via Brive La Gaillarde en Perigeux beter dan door de Dordogne slingeren via Souillac/Sarlat.

• Harrie van den Elshout, 16-01-2014

Ga eens mee met een van de wandeltochten van Kees (gratis) camping is kindvriendelijk. Beneden bij de meertjes is het met hete dagen goed kamperen onder de vele bomen, kortom wij gaan dit jaar weer terug

2 vragen over Camping Domaine Laborde

• Wilma kerssen, 28-02-2014

Wasmachine

Weet iemand of er een wasmachine aanwezig is op de camping

Theo, 02-08-2014

Ja

• Ingrid, 14-01-2013

Vergelijking couderc

Wij zijn al jaren naar couderc geweest en willen nu wat anders, wat wel redelijk op couderc lijkt qua sfeer, grote ed . Nu dachten we aan laborde of heeft iemand hier een tip voor ons?

vroomar97, 19-04-2013

Terme d astor is misschien ook een optie..is ook een leuk terrein....

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig