Camping Domaine Laborde

8.6Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, Paulhiac (Lot et Garonne)

8.6Fantastisch

42 reviews over Camping Domaine Laborde

• 2019
    9Lieven25-09-2019

Heel aangenaam verrast

Toevallig kwamen we deze week op doorreis op Domein Laborde terecht. We waren aangenaam verrast door de prachtige ligging en de prima staat van onderhoud van het terrein. Wij werden hartelijk verwelkomd door de eigenaar, precies of hij ons al jaren kende. Jammer dat wij niet langer konden blijven, maar volgend jaar zullen we langer van het domein proberen te genieten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Jeroen02-08-2019

Schitterende naturisme locatie met alle opties

Wij bezochten de locatie dit jaar voor het eerst met kinderen tussen 9 en 13. Wat een mooi terrein, prima onderhouden. Sanitair inderdaad ietwat gedateerd maar zeker schoon en goed. Zwembaden zijn ook voor wat oudere kinderen een prachtige speelplek. Let wel op inderdaad want ze kunnen heel hard! Eten en drinken is goed en gevarieerd. Vooral de pizza’s zijn heerlijk! De eigenaren en het personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Ze doen echt iets met positieve kritiek !! We hopen echt dat het tekort aan personeel, met name in de piekuren snel word opgelost. Deze plek is een echte aanrader voor gezinnen met actieve kinderen in alle leeftijden. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Familie Jongeneel11-08-2018

We komen hier zeker weer terug!

Wij waren als vijftigers zonder kinderen als kampeerders voor het eerst op deze camping. De glooiende omgeving en landschap komt ook op de camping terug. Naar we begrepen is er sinds dit jaar een nieuwe eigenaar, deze doet echt alles om het je naar de zin te maken (net als de oude zoals wij begrepen). De ontvangst ook in het Nederlands was een warme douche. Een probleem met mijn verkeerde stekker voor het elektra werd ter plekke direct opgelost. De plekken zijn bijzonder ruim en afhankelijk van de wensen in de zon of schaduw. Het sanitair is netjes en schoon. Tussen 17-18 uur is er een happy hour aan de bar waar het gezellig is, ook het restaurant is prima en gevarieerd. Los van de aankomst en het vertrek blijven de auto's op de parkeerplaats wat wij erg prettig vonden. De glijbanen gaan hard! Een tip is deel te nemen aan de kanotocht die de camping organiseert. De eigenaar was met ons mee en regelde halverwege een heerlijke lunch in de

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9John10-09-2017

Heerlijk ruim opgezette camping

Prima ervaring op deze camping, altijd heerlijk warme douches die nog netjes schoon waren ook. Mooie omgeving met prachtige dorpjes en kastelen. Ook aardig en hulpvaardig personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Hopman09-08-2017

Voorlopig de laatste keer

Wij kwamen hier jaren. Na deze keer zullen we voorlopig niet meer terugkeren. Er is sinds de overname door de dochter van de vorige eigenaar veel veranderd en helaas niet louter positief. Een paar zeer storende veranderingen; een behoorlijk uitgekleed "Happy Hour" waarbij niet alleen de cocktails, maar zelfs de doodnormale aanmaaklimonade niet meer in het 2 = 1 concept vallen. Bizar. De pizza's zijn karig en extreem klein. Als je er al 1 mag bestellen, want afsnauwen richting gasten omdat het al zo druk is komt geregeld voor. Er wordt onder gasten veel geklaagd.... Nog steeds problemen met de glijbanen waar te weinig water doorstroomt met als gevolg brandblaren (bij de slingerglijbaan). Nog steeds loszittende tegels bij het zwembad. Campingleiding is op het campingterrein amper te zien dat is jammer, vroeger werd nog wel eens een praatje gemaakt. Helaas ook veel last dit jaar met boskakkerlakken, het hele veld had hier last van. Hier kan de camping weinig aan doen waarschijnlijk. Sanitair was dit jaar stuk schoner dan andere jaren, chapeau!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Anoniem09-05-2017

Een camping om voor terug te komen.

Ik kom met mijn ouders en zusje al jaren in de Dordogne, nu wilden we graag een nieuwe omgeving en hebben we gekozen voor een plek 40 km zuidelijker.

We zijn hier 8 nachten geweest in de afgelopen meivakantie en het was heel goed toeven. De eigenaresse, de dochter van Kees, heeft de camping overgenomen samen met haar man. Ze zijn vriendelijk en helpen je als het nodig is.

Wij hadden een houten chalet gehuurd. Erg netjes en het zorgt echt voor een vakantiegevoel.

Je kunt altijd snacken op de camping, zo deden wij dit bij aankomst en er is eens in de week of soms net wat vaker ook een gezamenlijke maaltijd/pizza-avond

De sauna/hamam is in het voor en naseizoen gratis en is op 3 avonden in de week open. Dan is het echt genieten. Omdat de nachten koud waren was het buitenzwembad nog niet open. Binnen was er wel een zwembad, ideaal ook voor kleinere kinderen! Zomers moet het zwembad met twee grote glijbanen ook echt gaaf zijn.

In het midden en hoogseizoen is er wat meer ruimte voor animatie. Dit moest nu echt nog op gang komen en was er nog niet al waren er wel wat speelplekken en heel veel leuke dieren + natuurlijk het binnenzwembad en dat is zeker in het soms koude voor en najaar een uitkomst.

De omgeving is voor natuurliefhebbers ook echt prachtig. Mooie dorpen zijn er ook zat. Wel een klein stukje rijden maar aanraders zijn bijvoorbeeld Monpazier, Monflanquen, Villéreal, Pujols (heel klein maar echt mooi), Biron (en dan ook vooral in het kasteel rondlopen. Audiotoer is aan te raden en het uitzicht is prachtig) en wat verder weg bijvoorbeeld de dorpen met kastelen, Beynac en Castelnaud aan de rivier de Dordogne. Hier kan je ook kanoën naar hartenlust.

Steden die aan te raden zijn en op een klein uur rijden liggen: Bergerac, Sarlat en nog zoveel meer moois ;-)

Een geslaagde vakantie op een leuke camping. Wij komen nog wel een keer terug!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 8C v Beek16-09-2016

Heerlijke ontspannen vakantie genoten, geweldig.

Zorg dat je de weg weet en houd er rekening mee dat het midden in de natuur ligt. In één woord fantastische camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2016

• 9vincent09-09-2016

volgend jaar weer

Fijne , veilige camping, niet te groot. Veel Nederlandse jongere kinderen. Goede en enthousiaste animatieteam (Nederlands sprekend). Kees is een geweldige man als eigenaar van de camping. Hardwerkend en geen enkele vraag is te gek. Denkt mee in oplossingen als er een vraag ligt. Onze kinderen (3 t/m 8) hebben een geweldige vakantie gehad. Wij zaten in een bungalow type Comfortable ( 6 pers). Dit was meer dan prima. Groot, schoon, een centraal gelegen. Volgend jaar gaan we zeker weer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Assen12-07-2016

Heerlijke natuurlijke plek

Prima huur accommodatie op de rand van een heuvel, nabij voldoende voorzieningen. Goede sfeer en een attente eigenaar, beheerder. Een plek om naar terug te keren. En ach een NL moet klagen, maar dan kijk je eigenlijk in je spiegel. Met een goed vakantie humeur is het uitstekend toeven op dit grootte terrein.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Fam Dune31-01-2016

Heerlijk tot rust komen

Laborde is een camping voor naturisten. De kampeerplekken zijn ruim en er is keuze uit schaduw- of zonplekken. In de omgeving zijn voldoende leuke dorpjes om te bezoeken.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair