Camping Domaine Laborde

Camping Domaine Laborde
8,5

33 reviews over Camping Domaine Laborde in het Nederlands

We komen hier zeker weer terug!

Familie Jongeneel
11-8-2018

Wij waren als vijftigers zonder kinderen als kampeerders voor het eerst op deze camping. De glooiende omgeving en landschap komt ook op de camping terug. Naar we begrepen is er sinds dit jaar een nieuwe eigenaar, deze doet echt alles om het je naar de zin te maken (net als de oude zoals wij begrepen). De ontvangst ook in het Nederlands was een warme douche. Een probleem met mijn verkeerde stekker voor het elektra werd ter plekke direct opgelost. De plekken zijn bijzonder ruim en afhankelijk van de wensen in de zon of schaduw. Het sanitair is netjes en schoon. Tussen 17-18 uur is er een happy hour aan de bar waar het gezellig is, ook het restaurant is prima en gevarieerd. Los van de aankomst en het vertrek blijven de auto's op de parkeerplaats wat wij erg prettig vonden. De glijbanen gaan hard! Een tip is deel te nemen aan de kanotocht die de camping organiseert. De eigenaar was met ons mee en regelde halverwege een heerlijke lunch in de

Gereisd Met partner in juli 2018

Heerlijk ruim opgezette camping

John
10-9-2017

Prima ervaring op deze camping, altijd heerlijk warme douches die nog netjes schoon waren ook. Mooie omgeving met prachtige dorpjes en kastelen. Ook aardig en hulpvaardig personeel.

Voorlopig de laatste keer

Hopman
9-8-2017

Wij kwamen hier jaren. Na deze keer zullen we voorlopig niet meer terugkeren. Er is sinds de overname door de dochter van de vorige eigenaar veel veranderd en helaas niet louter positief. Een paar zeer storende veranderingen; een behoorlijk uitgekleed "Happy Hour" waarbij niet alleen de cocktails, maar zelfs de doodnormale aanmaaklimonade niet meer in het 2 = 1 concept vallen. Bizar. De pizza's zijn karig en extreem klein. Als je er al 1 mag bestellen, want afsnauwen richting gasten omdat het al zo druk is komt geregeld voor. Er wordt onder gasten veel geklaagd.... Nog steeds problemen met de glijbanen waar te weinig water doorstroomt met als gevolg brandblaren (bij de slingerglijbaan). Nog steeds loszittende tegels bij het zwembad. Campingleiding is op het campingterrein amper te zien dat is jammer, vroeger werd nog wel eens een praatje gemaakt. Helaas ook veel last dit jaar met boskakkerlakken, het hele veld had hier last van. Hier kan de camping weinig aan doen waarschijnlijk. Sanitair was dit jaar stuk schoner dan andere jaren, chapeau!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Een camping om voor terug te komen.

Anoniem
9-5-2017

Ik kom met mijn ouders en zusje al jaren in de Dordogne, nu wilden we graag een nieuwe omgeving en hebben we gekozen voor een plek 40 km zuidelijker.

We zijn hier 8 nachten geweest in de afgelopen meivakantie en het was heel goed toeven. De eigenaresse, de dochter van Kees, heeft de camping overgenomen samen met haar man. Ze zijn vriendelijk en helpen je als het nodig is.

Wij hadden een houten chalet gehuurd. Erg netjes en het zorgt echt voor een vakantiegevoel.

Je kunt altijd snacken op de camping, zo deden wij dit bij aankomst en er is eens in de week of soms net wat vaker ook een gezamenlijke maaltijd/pizza-avond

De sauna/hamam is in het voor en naseizoen gratis en is op 3 avonden in de week open. Dan is het echt genieten. Omdat de nachten koud waren was het buitenzwembad nog niet open. Binnen was er wel een zwembad, ideaal ook voor kleinere kinderen! Zomers moet het zwembad met twee grote glijbanen ook echt gaaf zijn.

In het midden en hoogseizoen is er wat meer ruimte voor animatie. Dit moest nu echt nog op gang komen en was er nog niet al waren er wel wat speelplekken en heel veel leuke dieren + natuurlijk het binnenzwembad en dat is zeker in het soms koude voor en najaar een uitkomst.

De omgeving is voor natuurliefhebbers ook echt prachtig. Mooie dorpen zijn er ook zat. Wel een klein stukje rijden maar aanraders zijn bijvoorbeeld Monpazier, Monflanquen, Villéreal, Pujols (heel klein maar echt mooi), Biron (en dan ook vooral in het kasteel rondlopen. Audiotoer is aan te raden en het uitzicht is prachtig) en wat verder weg bijvoorbeeld de dorpen met kastelen, Beynac en Castelnaud aan de rivier de Dordogne. Hier kan je ook kanoën naar hartenlust.

Steden die aan te raden zijn en op een klein uur rijden liggen: Bergerac, Sarlat en nog zoveel meer moois ;-)

Een geslaagde vakantie op een leuke camping. Wij komen nog wel een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Heerlijke ontspannen vakantie genoten, geweldig.

C v Beek
16-9-2016

Zorg dat je de weg weet en houd er rekening mee dat het midden in de natuur ligt. In één woord fantastische camping.

volgend jaar weer

vincent
9-9-2016

Fijne , veilige camping, niet te groot. Veel Nederlandse jongere kinderen. Goede en enthousiaste animatieteam (Nederlands sprekend). Kees is een geweldige man als eigenaar van de camping. Hardwerkend en geen enkele vraag is te gek. Denkt mee in oplossingen als er een vraag ligt. Onze kinderen (3 t/m 8) hebben een geweldige vakantie gehad. Wij zaten in een bungalow type Comfortable ( 6 pers). Dit was meer dan prima. Groot, schoon, een centraal gelegen. Volgend jaar gaan we zeker weer

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke natuurlijke plek

Assen
12-7-2016

Prima huur accommodatie op de rand van een heuvel, nabij voldoende voorzieningen. Goede sfeer en een attente eigenaar, beheerder. Een plek om naar terug te keren. En ach een NL moet klagen, maar dan kijk je eigenlijk in je spiegel. Met een goed vakantie humeur is het uitstekend toeven op dit grootte terrein.

Heerlijk tot rust komen

Fam Dune
31-1-2016

Laborde is een camping voor naturisten. De kampeerplekken zijn ruim en er is keuze uit schaduw- of zonplekken. In de omgeving zijn voldoende leuke dorpjes om te bezoeken.

Een stek om nooit meer te vergeten

Fam. Staps
3-1-2016

Mooie camping met buitenzwembaden en glijbanen. ook binnenzwembad en sauna aanwezig. Restaurant met terras, waar het heerlijk toeven is. Mooie grote kampeerplaatsen en ook verschillende typen chalets. Rustige omgeving. Leuke oude bastidedorpjes in de omgeving. Ook diverse markten bezoeken is zeker de moeite waard.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Aad van Hasselt
17-10-2015

Ontvangst was koel... Geen belangstelling. We waren volgens de Kees veel te vroeg...... Mobiel home was nog bezet. Ik ben gaan kijken , er was niemand meer.. Met enige moeite kreeg ik de sleutel.

Op dat moment voel je je een nummer, op een plek waar je lang naar hebt uit gekeken: - er heerst compleet geen sfeer. - weinig en slechte animatie. - kindonvriendelijk. - glijbanen draaien weinig. - Kees is iemand waar je al met lood in de schoenen wat aan vraagt.

Wij hebben na anderhalve dag het besluit genomen om weg te gaan. Het gevoel was niet goed meer.....

Toen heb ik Kees gezegd dat ik weg ging. Is goed zei hij, ........... Een bevestiging dat ik een goed besluit had genomen.

Ik heb in Nederland gemaild met Kees. Hij zei dat wat je op internet ziet dat zij dat hebben waar gemaakt. Op internet kun je niet zien wat de sfeer is,de ontvangst is, de behandeling is, of er leuke animatie is.

Kortom: La Borde heeft ons geplet, terme d'Astor heeft ons gered!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Laborde in Paulhiac (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Laborde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.