8,8

4 reviews over Camping Municipal Les Gabarreys in het Nederlands

Top, voor 1 of 2 dagen

Sunking
25-7-2017

Mooi dicht bij het plaatsje, niks te beleven! Wrl lekker eten en gratis wijn proeverij! Bij vvv kantoor, wil je eijn ontdekken is dit de place to be!

Gereisd Met partner in juli 2017

Geweldige camping tussen de wijngaarden

Ingrid
30-7-2011

Hele vriendelijke uitbater (engels, spaans en frans sprekend). Mooie plekken en super schoon sanitair. Voor 1.50 euro per half uur kun je gebruik maken van de sauna of jacuzzi. Brood kun je bestellen bij de receptie. De stad is vrij uitgestorven. VVV is erg informatief. Voor bezoeken aan de chateau's is het de ideale ligging/ locatie. 13.50 euro per nacht, 1 tent, 2 personen en auto

Gereisd Met partner in juli 2011

Verzorgde camping

E. Helterman
28-8-2009

Deze camping is prima! Schoon sanitair, netjes, brood te bestellen, niet al te groot met leuke plekken voor tenten. Ontvangst is warm, niet storend. Als je de medoc wilt ontdekken is dit een aanrader.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Romantisch tussen de wijngaarden,prachtig uitzicht

Welisa
13-5-2009

Mooi gelegen camping, een echte aanrader voor wijnliefhebbers. De rust van een prachtige omgeving vol wijnranken en wijnhuizen, en de drukte van de bruisende stad Bordeaux.

Gereisd Met partner in mei 2009

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Municipal Les Gabarreys

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Les Gabarreys in Pauillac (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Les Gabarreys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.