Hotel Chateau Pomys

HotelWeer vandaag27°18°
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau Pomys voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Chateau Pomys in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Prachige plaats om te verbiljven!

Marieke van Wijnen
29-6-2015

We voelden ons helemaal verwend! Prachtig kasteel met mooie tuin, een oase van rust. Kamers prima verzorgd, diner was heerlijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chateau Pomys in Pauillac (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chateau Pomys zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Chateau Pomys scoort een 9.2 uit 10 op basis van 2 reviews.