Hotel Montpensier

4 reviews over Hotel Montpensier

hotel trés agréable

baty berenice
2-5-2017

un petit côté rétro bien sympathique. Grande commodité de parking devant l'hôtel. chambre trés calme.

Service irreprochable

milhe priscilla
    27-11-2016

Accueil chaleureux avec une receptionniste faisant preuve d un grand professionnalisme...qualite et environnement de la chambre plusvqie satisfaisant. Dommage que le mobilier soit un peu ancien. A recommander vivement

Très bon hôtel

SALLABERRY SYLVIE
      19-10-2016

Que ce soit l'accueil, la propreté ou le petit déjeuner tout était parfait.

Parfait !

Parmentier Cyril
        11-10-2016

Hôtel sympathique, très bon accueil !

We hebben een aantal aanbieders voor Montpensier voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montpensier in Pau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montpensier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montpensier scoort een 9.24 uit 10 op basis van 4 reviews.