Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse

Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse voor je op een rij gezet:

71 reviews over Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse in het Nederlands

Anders

Het is een prachtige camping met een schitterend zwembad. We hebben drie keer in het restaurant gegeten, dat was ook prima. Wij hadden een staanplaats in het gedeelte tussen de bomen, met schaduw. Op het nieuwere gedeelte van de camping is de begroeiing nog niet zo hoog, maar er is heel veel aandacht besteed aan de aanplant van struikjes en bomen waardoor het niet meer kaal aandoet, wat ik in eerdere reviews heb gelezen. De afwisseling met zwembad, meer en strand was heerlijk. Het strand is wel 30 minuutjes rijden. Het sanitair is ook mooi, maar in de eerste week was alles netter dan in week 2, toen het ook drukker was. Ik had het idee dat kinderen het sanitairgebouw als speelterrein gebruikten Ik hoop tenminste niet dat volwassenen er zo’n bende van maken. Voor een luiervakantie is het een perfecte bestemming, maar als je veel uitstapjes wilt maken dan moet je wel ver rijden.

Mass

Julien

Florence DAVID

Lloyd
    19-8-2018

Animatie ook graag in andere talen aanbieden

Wendy
    19-8-2018

Animatie ook graag in andere talen aanbieden. Nu werd alleen Frans gesproken.

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse in Parentis-en-Born (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.