Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse

Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse voor je op een rij gezet:

51 reviews over Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse in het Nederlands

Prima camping

Niki
7-9-2017

Prima camping. Verzorgd en schoon, veel faciliteiten, aan het meer. Keurige receptie.

Minpunten de entertainment die tot laat doorgaat met harde muziek. Heel slecht eten bij het restaurant en dan zeggen dat rauwe friet in Frankrijk normaal is.

Bedden in cottage Maya matig en kan er nauwelijks omheen lopen. De kamleerplekken hebben weinig privacy en begroeiining.

We hebben genoten

Gezin met twee pubers
26-8-2017

Mooie camping, mooie omgeving. Wanneer je naar de kust wil, moet je wel rekening houden met enige reistijd en file bij bijvoorbeeld biscarosse.

Het sanitair-gebouw werd in de tweede week minder goed onderhouden. Uiteraard weet ik dat de mensen de troep maken, maar er moet m.i. daar wel op geanticipeerd worden. En het water was vaak lauw, waardoor afwassen lastig werd en ook douchen minder prettig was. Verder hebben we geen opmerkingen.

Aanrader

Jan
    15-8-2017

Al tweede keer geweest, telkens een zeer leuke vakantie. Afwisseling tussen zwembas, meer en oceaan een echte aanrader. Ontspanning verzekerd!

Toilet gebouw heeft te weinig afwasplekken

Vieze vloeren niet altijd dweil trekker aanwezig om je douche schoon te trekken

Vieze vloeren

Afzetten van douche tijdens schoonmaak en droogtijd

Ik miste regelmatig wc papier

Regelmatig niet getoucheerd omdat het te vies was op een later tijdstip teruggegaan

Poster ophangen niet fietsen in toilet gebouw

Een wasplaats voor kleding is onvoldoende een scheiding maken van wasbak afwasbakken en plek om groente te wassen

Pluspunten

Prachtig park op mooie locatie met animatie welke niet snachts doorgaat met schitterend zwembad

Minpunt het mooie nieuwe toilet gebouw wat niet toereikend is en wat ondanks goede schoonmaak enorm vervuild wordt door de gasten dit was met name het tweede deel van ons verblijf

2de verblijf - tevreden naar huis gekeerd

Luc MOREELS

Super verblijf gehad.

2 kleine min puntjes : gebrek aan afwasbakken en soms lauw water in de douches indien men iets later gaat douchen.

Super camping

Luc
      7-8-2017

Zwembad - glijbanen super - Mogelijkheid om in het meer te gaan zwemmen indien zin in iets anders. Minpuntje, te weinig afwasbakken, en vaak lauw water indien je iets later op de avond gaat douchen.

Mooie camping met een paar min puntjes

Madelinde
      7-8-2017

Mooie camping met een paar min puntjes. Water van de douche is eigenlijk altijd koud. wc papier zit vaak in het apparaat dus neem zelf een rolletje mee. weinig afwasplekken.

Zwembad is echt heel mooi wel wat koud zeker voor kleine kinderen. Wij kampeerde met tent, er was weinig tot geen begroeiing en dus geen schaduw.

Animatie was in meerdere talen ook NL dus dat was wel fijn. Helaas was de introavond de eerste 20 min alleen frans talig. Wij zijn toen opgestapt dus of je verder nog info in Engels of NL krijgt durf ik niet te zeggen.

Al met al is het een mooie camping met heel erg vriendelijk personeel. Wel vinden wij de prijs voor deze camping wat te hoog. Wij hebben al eerder op een Yelloh camping gestaan en zijn beter gewend.

Toffe camping

Anouk HERTSENS
      6-8-2017

Toffe camping. Vriendelijke mensen. Ideaal om de kust te verkennen. En goede sportmogelijkheden op het meer.

Mooie camping, zeker verbeter punten!!

Vierdag
      1-8-2017

Mooi zwembad, (sommige douches doen het niet) bij alle activiteiten geen internationale taal alleen Frans, erg vervelend! Welness, winkel, restaurant Frans sprekend! Wij hadden accommodatie van 3 bloemen mooi. vlak bij de ingang van het zwembad, mooie plaats, grote min punt is dat iedereen over je plek heen loopt langs je auto naar het zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse in Parentis-en-Born (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Au Lac de Biscarrosse scoort een 7.74 uit 10 op basis van 789 reviews.