Géén boekingskosten

Contact

19 Reviews over Calede

• 9Arnoud Herberts02-10-2019

Zeer gastvrij ontvangen.

Zeer rustige gezellige camping. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Elke ochtend vers brood.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

LALUQUE Agnès, manager, Proprietaire, 07-10-2019

Dear Guest,

Kind regards,

Agnes LALUQUE- camping Calède

• 8hugo18-08-2019

Fijne rustige camping.

We waren hier enkele dagen voordat we verder trokken naar Spanje. We waren hier voor de derde keer. Het enige wat misschien valt aan te merken op de camping is dat je je eigen wc papier moet meenemen, verder is het een rustige camping met een prima sfeer. 's avonds is het optijd stil. Wij stonden op een veldje bij een hek waarachter het strandje en meer is. In de buurt kun je goed fietsen en golfsurfen. Op het meertje aan de camping kun je varen met eigen bootje of wat huur bij een strand een paar honderd meter bij de camping vandaan.

LALUQUE Agnès, Proprietaire, 12-09-2019

Dear Sir, Thank you for taking the time to review our campsite and giving us such a positive feedback. You are right: we will have to mention on our website that toilet paper is not provided. Our team will be thrilled to read that they have succeeded by making your short stay comfortable as they always try to make each guest experience special. We hope that you will have the chance to renew your experience in camping calede and we will be happy to welcome you again another year. Kind regards, Agnes LALUQUE- camping Calède

• 9Wendy09-08-2019

Charmecamping

Vriendelijke ontvangst. Met het golfkarretje word je rondgereden en kun je zelf kiezen tussen de nog beschikbare plaatsen. Wij hadden een plek met uitzicht op het meer, prachtig! Meer heeft een eigen (camping)strand. Goede sfeer op de camping en centrale ligging om uitstapjes te maken. Je moet vooraf wel even bellen of er plek is, de camping is vaak vol. Sanitair is schoon. Afwasplekken zijn wat weinig. Prima camping, zowel om door te reizen in ons geval als voor een wat langer verblijf met of zonder kinderen. Wij stonden op het bosveld voor het meer wat wij persoonlijk super vonden, we zouden het minder vinden als we een plek afgescheiden door haagjes zouden hebben. Camping is niet duur, ca. 25,- p.n.

LALUQUE Agnès, Proprietaire, 12-09-2019

Dear Madam, Thank you for taking the time to review our campsite and giving us such a positive feedback on our facilities, our location and our generous pitches. Our team will be thrilled to read that they have succeeded by making your short stay comfortable as they always try to make each guest experience special. We hope that you will have the chance to renew your experience in camping calede and we will be happy to welcome you again another year. Kind regards, Agnes LALUQUE- camping Calède

• 10crebouw09-09-2017

très bon séjour

nous avons passé un très bon séjour dans un mobil home très propre au calme très reposant la direction et le personnel au top nous reviendrons merci

• 9Eetgelegenheden

Agnès LALUQUE, Proprietaire, 12-09-2017

Nous vous remercions de vos excellents commentaires. Comme vous l'avez constaté le camping est calme et reposant et toute l'équipe est très impliquée et toujours désireuse de donner le meilleur pour le bien être et le plaisir de ses clients. On vous dit donc à bientôt. Agnès et toute l'équipe du camping Calède

• 8Ilse21-05-2017

Simpele maar fijne camping

Het is een simpele maar fijne camping. Er is geen zwembad, maar wel een groot meer waar je goed kunt zwemmen, een zwembad is dus ook niet nodig. Het meer heeft een leuk strandje en is lang ondiep, waardoor het zeer geschikt is voor kinderen. De camping is rustig en heeft mooie afgeschermde plekken. Bij aankomst mochten wij zelf kiezen tussen een aantal plekken. Er is geen restaurant bij de camping. Je kunt wel pizza bestellen, deze worden dan bij je plaat bezorgd. Sanitair was prima en wordt vaak schoon gemaakt, alleen geen wc-papier en wc-brillen, wat ik wel een minpuntje vond. Je hebt gratis Wi-Fi bij de receptie. Niet erg snel, maar prima te doen. De camping ligt op een korte afstand van de zee, wat ook heel leuk is. Kortom een simpele camping met niet al te veel faciliteiten, maar door het meer en de zee is het zeker een aanrader en kun je je er prima vermaken.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7M13-08-2016

Prima

Kleine rustige camping met mooie plekken. Weinig faciliteiten; wel vers brood elke dag. De persoonlijke service van het personeel is echt bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Enige opmerking: qua hygiene: er wordt enorm veel aandacht besteedt aan het schoonmaken van de vloeren van de sanitaire ruimtes, maar de wanden van de douches worden niet schoongemaakt, kranen en deurkrukken niet. Overal boven 1.70mt spinrag wat niet verwijderd wordt. Toiletten geen wc-brillen.

• 1Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Agnès LALUQUE, Proprietaire, 14-08-2016

Dear Guest, Thank you very much for your review and comments following your recent stay at CAMPING CALEDE. We feel very sorry you did not find the desired cleanliness in the sanitary area. However , we clean it 3 times a day including once Karcher high pressure from top to bottom including showers's walls. I will inform right away the lady in charge of cleaning to make sure that your comments will be taken into account. We really do appreciate your kind contribution and really do hope to have the opportunity of welcoming you again. Kind regards,

• 8familie K.04-08-2015

Prima camping

Een schone en rustige camping met ruime plekken. Gelegen aan een prima meer. Een altijd glimlachende eigenaresse. Elke ochtend vers brood (vooraf bestellen). Het meer is lang ondiep, dus een prima plek om te spelen en te zwemmen aan het strandje. Ook de motorboot kon eenvoudig te water gelaten worden. Gezin met kinderen tussen 6-14 jaar.

• 7Eetgelegenheden

Agnès LALUQUE, Proprietaire, 24-08-2015

Dear guest, Thank you for choosing the camping calede for your recent visit in Parentis and for taking the time to write such a wonderful comment. We are delighted to read that you enjoyed staying with us and that we have succeeded by making your stay comfortable as we always try to make each guest experience special. We really do hope to have the opportunity of welcoming you again in a near future, And remain with our warmest regards,

• 10picard30-06-2015

camping vraiment super

Je viens de terminer mes vacances au camping la "Calede " tout était parfait, des grands emplacements,le lac de Parentis en Born donnait sur le camping avec ses plages privatives on se serait cru sur une île déserte tellement il y régnait une sensation de calme et de sérénité les sanitaires gérés par Irène étaient toujours dans un état impeccable elle y veillait , la patronne du camping Agnès était vraiment d'une réelle gentillesse, toujours très très avenante ,toujours à l'écoute du client et toujours des réponses qui nous convenait concernant les visites à proximité et les belles régions à visiter , depuis longtemps, mon épouse et moi même avons eu un réel plaisir que d'avoir trouvé ce camping et les notes données par les autres clients ne sont pas surfaites du tout bien au contraire, j'ai vécu la réalité du camping tel que l'on peut apprécier ,durant mon séjour nous avons eu un sentiment de vrais vacances dans ce camping, je vous dit donc à l'année prochaine

LALUQUE Agnès, Proprietaire, 08-07-2015

Cher Client, Au nom de toute l’équipe du camping Calède, nous tenons à vous remercier d’avoir pris le temps de poster ce fantastique commentaire. Nous sommes ravis par tant de compliments que nous avons bien entendu partagé avec l’ensemble du personnel et notamment Irène, notre attentive et efficace femme de ménage. Votre satisfaction est pour nous une formidable source de motivation et la meilleure des recommandations pour notre terrain de camping. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau l'an prochain, et, que vos futurs séjours parmi nous seront toujours aussi agréables. Dans cette attente, nous vous prions de recevoir, Cher Client, l’expression de nos salutations les meilleures.

• 9esdaanhulzebosch23-09-2013

Genieten met een hoofdletter "G"!

Mooie, rustige, kleine camping direct aan het meer waar de sfeer gemoedelijk is. De plaatsen zijn ruim en met voldoende schaduw. De camping heeft een eigen toegang tot het meer, waar 2 kleine zandstrandjes zijn. De stranden zijn echter ook openbaar. Het meer heeft een zandbodem en blijft lang ondiep. Hierdoor is de temperatuur van het water aangenaam en is het ideaal voor kleine kinderen. Langs het meer zijn meer campings. Het dorp is een paar kilometer verderop. Hier zijn grote supermarkten en is er een paar keer per week markt. Het personeel is vriendelijk waarbij de eigenaresse, Agnes, je overal wel bij wil helpen: TV regelen voor kijken vd Tour, dokter bellen etc. Je krijgt hier echt wel waar voor je geld. Pizza en brood kan je bestellen bij Agnes, verder zijn er helaas geen restaurants in de buurt. Toiletten zijn nagenoeg altijd schoon. Ruim voldoende douches met altijd warm water. Voor kids is er niet zoveel te doen m.u.v een speeltuintje en tafeltennistafel.

Agnès LALUQUE, Camping Calède, Proprietaire, 11-10-2013

We are glad that you enjoyed your Holiday with us and we thank you for taking the time to post your comments and for sharing your experience with others! We hope to see you again soon on the village!

• 9Verdonk05-08-2013

Schaduwrijke, rustige en zeer betaalbare camping

Aan de receptie vindt u Agnes, een zeer vriendelijke Franse dame welke goed in het Engels kan communiceren. De camping heeft diverse grote plaatsen met een rijke schaduw van de bomen. Het sanitair is zeer schoon, op geen enkel moment rook het vies of was de vloer modderig, TOP! De camping heeft direct toegang tot het meer, het strand is geen eigendom van de camping zelf maar is schoon, heeft een grasbodem en op diverse plaatsen schaduw. Na 23:00h is de camping rustig (kanttekening: vanaf begin augustus komen er diverse Franse campinggasten welke wel behoorlijk geluidruchtig kunnen zijn!!). De camping vind ik absoluut een aanrader, zeker gezien de prijs per overnachting. Het aangelegen meer heeft een zanderige bodem dus waterschoenen zijn niet nodig, het water voelt lauwwarm aan en is de eerste 40 meter ondiep dus ideaal voor kleine kinderen. De omgeving van Parentis en Born is voornamelijk heide- of (dennen-)bosachtig en niet erg afwisselend.

• 7Eetgelegenheden

Agnès LALUQUE, CAMPING CALEDE, Proprietaire, 17-09-2013

Dear Mr Verdonk, I would like to thank you once again for your stay at camping calede with your family. Thanks for your comment on zoover and the nice videos you sent to me . We hope to welcome you another time in the next future. Best regards,

Camping Calede info

Camping-informatie