Appartement L'Allee des Dunes

AppartementKinderhotelWeer vandaag19°15°
Appartement L'Allee des Dunes
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor L'Allee des Dunes voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement L'Allee des Dunes in het Nederlands

8 persoonshuis rustig gelegen met veel privacy. Huisje prima, niet erg luxe (zoals brochure vermeld) maar voor een weekje vakantie aan zee erg prima. Voornamelijk Franse families. Weinig actie op het park, animatie stelt niet veel voor. Zwembad lekker om af te koelen na dag zee. Wifi alleen bij receptie. Park valt tegen qua gezelligheid. Het is netjes onderhouden maar zeker niet luxe. Vertier niet in het dorp Ondres te vinden. Wel in Capdebreton of Biaritz. Fietspaden prima, fietsverhuur goed.

Noooooooit meer

Olivier van raemdonck
11-7-2013

"Villa" was bij aankomst vuil. Zeer duur voor wat je krijgt. Terras met zicht op je wagen. Zijn uiteindelijk,vroeger vertrokken en hebben een hotel genomen. Kinderen met vlooienbeten vonden wij een stap te ver!!!!!

Wij zijn in 2011 geweest, de laatste 2 weken van juni.

Weer was perfect.

Prima huisje. Verspringt zoals onder al vermeld, dus toch wat privacy.

Veranda grappig, niet groot, wel knus.

Bedden slapen prima, wc en badruimte Frans, dus klein.

Was niet geheel schoon, mieren, maar vriendelijke mensen van het park lossen dat wel op.

GEEN tuinstoelen, zoals door andere ook al vermeld, je krijgt echt een houten kont van die gewone stoelen.

Zwermbad niet groot, plastic ligstoelen, bij elke was wel iets stuk. Lekker verfrissend. Omgeving heerlijk.

Dus al met al niet te moeilijk, goed te doen.

super!

henk
28-11-2011

mooi strand en leuke omgeving maar het dorp zelf is gewoon helemaal niks, de steden en dorpen die eromheen liggen maken dit absoluut goed..

Redelijk complex

J. Kok
6-9-2010

Huisjes zijn zeer sober ingericht. Bedden vonden wij redelijk goed (slapen thuis ook op een stevig matras). Op terras alleen houten klapstoeltjes en binnen eetkamerstoelen, echt lekker zitten was er niet bij.

Huisjes staan wat versprongen tov elkaar, zodat je nog enige privacy hebt (wel afhankelijk van waar je precies zit).

Het huis was bij aankomst absoluut niet schoon: haren en viezigheid in de hoeken en na 5 minuten op blote voeten lopen, waren ze hartstikke zwart.

Kinderanimatie stelt inderdaad weinig voor.

Ligging van het complex is perfect: in het hoogseizoen gratis shuttle naar het strand, maar deze afstand is ook prima te lopen. Genoeg dingen in de omgeving te doen en te zien.

Houding van receptiemedewerker bij vertrek (controle van het huisje) zeer aanmatigend.

slechte prijs - kwaliteitverhouding

vermeiren
9-8-2010

De appartementen zijn zeer gehorig met de reeds vermelde harde bedden. De kinderanimatie is zeer slecht en onprofessioneel. Voor een stuk komt dat doordat het animatieteam liever s'nachts feestjes in hun appartement (boven het onze) houdt en zodoende overdag oververmoeid zijn. In de brochure staat dat er een speeltuin is en werkelijkheid is die er niet.

Aan het zwembad zijn er geen parasols en een beperkt aantal ligzetels. Vaak geen plaats ook doordat het complex vaak door gasten van aanpalende campings wordt bezocht. De ligging van het domein is zeer rustig. Wij hadden deze vakantie dan ook voor de rust geboekt, maar helaas zijn we oververmoeid, met rugklachten en slecht gezinde kinderen huiswaarts gekeerd. Een dure vakantie waar we lang naar uitkeken, geeft ons een wrange nasmaak.

heel fijn!

Fam. Bakker
4-8-2010

Mooi app. met 4 pers. in 8 pers app. Mooi, goed bewaakt strand met lekkere restaurants. Surflessen voor grotere kinderen aan te raden. Wel regelmatig bewolkt en ook enkele regnbuien maar het zeewater blijft uiteraard van de zelfde temp. geen airco maar dat is ook niet nodig, het koelt lekker af maar buiten zitten blijft te doen.

Primaa

Ramon
2-8-2010

Wij zijn hier de laatste week van juli 2010 geweest met 12 vrienden in 2 chalets. Eerste indruk was een zeer goede, complex is perfect onderhouden, beschikt over een mooi zwembad. De faciliteiten in de chalets zijn ook perfect. Er zijn 4 vaste bedden en 1 slaapbank voor 2personen. Bedden zijn wat klein (Frans). Parkeerplaats voor het huisje.

Het is absoluut een park bedoelt voor gezinnen. Wij waren de enige groep 'jongeren'. Echter was dat totaal geen probleem!

Afstand naar het strand is ca. 1 km. Er gaat om de 10 min een gratis bus. Strand is erg mooi!

In een straal van 5 km zijn er verschillende grote supermarkten aanwezig. Er van uitgaande dat er met de auto wordt gereisd is dit perfect.

Biarritz is met de auto ca. 15 min reizen.

Al met al niets meer dan lof over het complex.

Aanrader !!!!!!!!!!!!!

Monique
6-9-2009

Complex is prima, huisje zeer schoon en compleet ingericht.

Bedden goed te doen en zeker niet vies zoals hier eerder beschreven werd. Zwembad prima, fijn en rustig park super vakantie gehad ! Strand vlakbij en bereikbaar met gratis bus !

Prima vakantiehuis

Fam.Savert
9-8-2009

Wij verbleven in de 6 persoons villa. Bedden inderdaad klein en hard (maar dit is redelijk gebruikelijk in Frankrijk), dit als minpunt (opgelost door twee matrassen te stapelen aangezien we met 4 personen waren). Stapelbed kinderen was prima. Huisjes simpel maar wel leuk en vrijstaand. Inderdaad wat stormschade maar niet schadelijk, goede parkeergelegenheid, goed publiek (gemengd FR, BE, UK, NL). Mooie en schone zwembaden, geen handdoekjescultuur. Broodjesservice. Schoonmaak voor EUR 50 aan te bevelen (daardoor ook geen gezeur bij check-out). Strand van Ondres fantastisch. Wel wat gevaarlijk voor jonge kinderen i.v.m. golven, maar ook dit hoort bij de streek en stranden zijn schoon en goede bewaking. Niet te lopen maar via bus (elke 10 min) of auto goed te doen. Ook prima parkeergelegenheid bij strand, hier ook goed visrestaurant La Plancha. Ligging van Ondres t.o.v. andere bestemmingen Landes subliem; dichtbij Biarritz, Bayonne en goede dagtocht mogelijk naar bijv. Bilbao of Pyreneeën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Allee des Dunes in Ondres-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Allee des Dunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.