Oloron

We hebben een aantal aanbieders voor Oloron voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Oloron voor je op een rij gezet:

Reviews over Oloron

Prachtig landhuis! In de lobby en ontbijtzaal zijn echt de

Anette de Vries,
    17-7-2008

Prachtig landhuis! In de lobby en ontbijtzaal zijn echt nog de oude muurschilderingen te zien die alles zoveel sfeer geven. De kamers zijn groot, schoon en gezellig landelijk ingericht. Ontbijt is goed, duidelijk vers van de bakker. De eigenaar is ontzettend aardig en staat altijd voor je klaar. De omgeving is geweldig, zeker in vergelijking met dat platte Nederland. Overal is het groen en je zit zo in de Pyreneenen. Het dorp Oloron is in 5 minuten te bereiken en daar kan men alles krijgen. De stad Pau, een half uurtje rijden, is zeker een aanrader! Al met al was het voor ons een geweldige ervaring!

Gereisd met partner in juli 2008
Oloron scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews