Nontron

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Nontron

Reviews over Nontron

• 5huluoli-vacances19-05-2013

Pas top destination

Une visite des coutelleries s'impose.

• 5Cultuur
    • 5Omgeving
    • 5Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7Anne06-09-2009

leuk klein stadje in noorden van Dordogne

We zaten in een vakantieparkje vlakbij en hebben dus geprofiteerd van de fantastische supermarkten in Nontron. Ook leuk om een keer door het stadje te lopen eind van de middag: terrasje, eten bij pizzeria, leuke sfeer. In het hoger gelegen deel van het stadje is een chateau (gratis toegankelijke expositie) en zijn de tuinen (Jardin des Arts). Erg leuk om met de kids steeds af te dalen naar een ander deel van deze tuin. Messenfabriek had ik wat meer van verwacht, werd overal groots aangekondigd maar stelde weinig voor. Jammer alleen dat je voor de echte toppers van de Dordogne erg ver moet rijden. Wel goed te doen is trouwens de Velorail van Corgnac: op een stukje dood spoor kan je al fietsend heuvelop en later afdalen (inclusief spoorwegovergangen, bruggen en tunnel). Voor onze zoon (treintjesliefhebber) het hoogtepunt van de vakantie.

• 7Omgeving
    • 8Sfeer in stad

augustus 2009

• 9willy boets06-08-2009

verzorgde camping

verzorgde , mmoi gelegen camping ; vriendelijke uitbaters die de camping in 2006 van de gemeente overnamen . Ze moderniseren nu beetje bij beetje de camping. Brood 's morgens op de camping

• 8Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Brigitte en Harald05-06-2009

Leuk stadje

Nontron is een leuk stadje met veel sfeer.

Ondanks dat het klein is heeft het alle voorzieningen, zoals een paar grote super markten, leuke terasjes en uiteraard een paar bakkers.

De omgeving is natuurlijk.

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2009

• 7C.Deighton28-01-2008

Nontron ligt heel mooi. Het is best een leuk dorp om eens door te wandelen en te bekijken. De supermarkten liggen aan de buitenkant en zijn zeer goed uitgerust. De omgeving is bijzonder mooi. Pak eens de auto en rij naar één van de meertjes of kastelen en laat je rondleiden door de bewoners zelf. De grotere plaatsen (Perigieux, Brantôme, Bergerac) zijn de moeite waard. Een hele leuke markt in Piégut en daar dichtbij een mooi, schoon meer om lekker in af te koelen. Mooi stukje Dordogne!!!

• 6Cultuur
    • 9Omgeving