Bed and Breakfast Au Marchay

275 reviews over Bed and Breakfast Au Marchay in het Nederlands

mooi, rustig en zalig

an,
4-12-2018

prachtige ligging, super lekkere en pure keuken, een oase van rust en een heerlijke ontvangst

Gereisd alleenreizend in november 2018

geweldige plek

Johan De Knijf,
29-9-2018

rustig gelegen in de natuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

Nog steeds een aanrader!

Familie Van der Cruyssen,
28-9-2018

Reeds voor de derde keer kwamen we op bezoek bij Pascale en Ruud. Wanneer we de straat inrijden en in de verte zien we het statige huis dan overvalt ons nog steeds hetzelfde gelukzalige gevoel! Je parkeert de wagen, stapt uit na een vermoeiende autotrip en daar is "Dupont, de hond des huizes " al om ons te verwelkomen. Ruud verwent ons nog steeds met culinaire hoogstandjes, Pascale is de ideale gastvrouw en dan mogen we ook onze "wakkere entertainer" Niels niet vergeten. In de directe omgeving zijn tal van bezienswaardigheden te bezoeken. Of liever een gezellig marktje bezoeken? Dat is vrijwel elke dag mogelijk. En wanneer je geen zin hebt om rond te rijden kan je gewoon lekker genieten van de zon aan het zwembad. Kortom wanneer je echt eens wil ontstressen en het echte Dordognegevoel wil leren ontdekken dan is "Au Marchay" de place to be. Dank voor het fijne verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Een echte aanrader - Super

Willems - Olyslaegers,
17-9-2018

Wat een warm onthaal en wat een fantastische mensen - je voelt je onmiddellijk thuis bij Pascale en Ruud. Alles was tot in de puntjes in orde : kamer super netjes. Je wordt hier in de watten gelegd tot en met. Aan het ontbijt ontbreekt er niets en opnieuw gezelligheid troef. Ruud is een fantastische kok : avondeten is een echte aanrader - super Lekker om duimen en vingers af te lekken. Pascale en Ruud hebben ons steeds vergezeld aan tafel - en geven een gevoel van thuiskomen. We zijn hier 4 dagen verbleven en gaan beslist nog een keer terug. Dank voor de fijne vakantie !

Gereisd met partner in september 2018

Fantastich verblijf

Van Dyck Eddy,
15-9-2018

Zeer prettig verblijf gehad dankzij het vriendelijke en behulpzame koppel.

Je komt tot rust in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2018

We voelden ons weer helemaal thuis!

Maria en Stanie,
12-9-2018

Ruud is een fantastische kok, en Pascal de perfecte gastvrouw.

Heerlijk verblijf

Jan Vermeir,
2-9-2018

We hebben een leuke vakantie beleefd. De accomodatie is een oase van rust. Pascale is een gezeliige gastvrouw, Ruud is een topchef met veel vakkennis, Niels is de polyvalente medewerker en petanquementor die we niet snel zullen vergeten.

We genieten nog na van de vele avonden die we aan de grote ronde tafel mochten doorbrengen, daarbij genietend van de diners met topgerechten. Pascale , Ruud en Niels zaten steeds mee aan tafel en zorgden mee voor een gezellige sfeer. We hebben wat afgelachen.

Hier willen we graag terugkomen!

Gereisd met partner in augustus 2018

Super verblijf , voor herhaling vatbaar!

Jan Boey,
28-8-2018

Niet alleen een leuke accommodatie. Vooral warme mensen en heerlijk tafelen 's avonds met top kok Ruud, dessertkoningin Pascale en meer dan hulp voor iedereen Niels.

Gereisd met partner in augustus 2018

gezellig, rustig, een beetje thuiskomen

anneke,
27-8-2018

een gemoedelijke en gezellige sfeer, in een prachtig rustige omgeving, fantastisch lekker eten en leven als "god in frankrijk" !

Gereisd alleenreizend in augustus 2018

altijd gezellig !

Eddy en Marlies,
18-8-2018

Samen gezellig aan tafel 's avonds ! Een goed zwembad en lekker eten !En rust ! als god in Frankrijk 8

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Marchay in Nojals et Clotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Marchay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.