Bed and Breakfast Au Marchay

272 reviews over Bed and Breakfast Au Marchay in het Nederlands

Een echte aanrader - Super

Willems - Olyslaegers
17-9-2018

Wat een warm onthaal en wat een fantastische mensen - je voelt je onmiddellijk thuis bij Pascale en Ruud. Alles was tot in de puntjes in orde : kamer super netjes. Je wordt hier in de watten gelegd tot en met. Aan het ontbijt ontbreekt er niets en opnieuw gezelligheid troef. Ruud is een fantastische kok : avondeten is een echte aanrader - super Lekker om duimen en vingers af te lekken. Pascale en Ruud hebben ons steeds vergezeld aan tafel - en geven een gevoel van thuiskomen. We zijn hier 4 dagen verbleven en gaan beslist nog een keer terug. Dank voor de fijne vakantie !

Fantastich verblijf

Van Dyck Eddy
15-9-2018

Zeer prettig verblijf gehad dankzij het vriendelijke en behulpzame koppel.

Je komt tot rust in de omgeving.

We voelden ons weer helemaal thuis!

Maria en Stanie
12-9-2018

Ruud is een fantastische kok, en Pascal de perfecte gastvrouw.

Heerlijk verblijf

Jan Vermeir
2-9-2018

We hebben een leuke vakantie beleefd. De accomodatie is een oase van rust. Pascale is een gezeliige gastvrouw, Ruud is een topchef met veel vakkennis, Niels is de polyvalente medewerker en petanquementor die we niet snel zullen vergeten.

We genieten nog na van de vele avonden die we aan de grote ronde tafel mochten doorbrengen, daarbij genietend van de diners met topgerechten. Pascale , Ruud en Niels zaten steeds mee aan tafel en zorgden mee voor een gezellige sfeer. We hebben wat afgelachen.

Hier willen we graag terugkomen!

Super verblijf , voor herhaling vatbaar!

Jan Boey
28-8-2018

Niet alleen een leuke accommodatie. Vooral warme mensen en heerlijk tafelen 's avonds met top kok Ruud, dessertkoningin Pascale en meer dan hulp voor iedereen Niels.

gezellig, rustig, een beetje thuiskomen

anneke
27-8-2018

een gemoedelijke en gezellige sfeer, in een prachtig rustige omgeving, fantastisch lekker eten en leven als "god in frankrijk" !

altijd gezellig !

Eddy en Marlies
18-8-2018

Samen gezellig aan tafel 's avonds ! Een goed zwembad en lekker eten !En rust ! als god in Frankrijk 8

fantastisch verblijf! super vriendelijke gastheren

Marleen De Clercq
26-7-2018

hier kom je voor de rust, prachtige omgeving, en super vriendelijk onthaal!

Fantastisch met prachtig onthaal.

Jan Vermeir
22-7-2018

Leuk en mooi verblijf. Ruime kamers en lekker eten.

Superbe vacances !

JP en Ginette Hilderson-Cooleman
15-7-2018

Genoten van de overheerlijke keuken, de kalme en groene omgeving met zalig zwembad en natuurlijk de hartelijke en warme ontvangst waardoor je je direct thuisvoelt.

Ook een ideale uitvalsbasis om de Perigord pourpre te verkennen !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Marchay in Nojals et Clotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Marchay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.