Bed and Breakfast Au Marchay

• Onvoldoende: 1 - 5

Superbe vacances !

JP en Ginette Hilderson-Cooleman
15-7-2018

Genoten van de overheerlijke keuken, de kalme en groene omgeving met zalig zwembad en natuurlijk de hartelijke en warme ontvangst waardoor je je direct thuisvoelt.

Ook een ideale uitvalsbasis om de Perigord pourpre te verkennen !

omgeving zeer mooi;

rita en raymond
24-6-2018

het avondeten heel lekker .

de sfeer aangenaam.

wel niet geschikt voor mensen die niet van dieren houden .

De rest knop omdraaien frankrijk is alaize,alles op het gemak.

Het was zeer mooi ,goed gelegen.

De Pauw Patrick.
23-6-2018

Persoonlijk en ook mijn vrouw vinden alles zeer goed. De gastvrouw( Pascale ) is zeer vriendelijk en behulpzaam haar man ( Ruud) is een zeer goeie kok. Dus voor ons een aanrader . N.B ik doe zeer veel deze B & B aan als tussen passage Spanje.

Zelfs na een zevende keer nog steeds zalige bestem

Vik Dierickx
28-5-2018

Zalig rustige omgeving met heel wat uitstap mogelijkheden.

Vriendelijk onthaal en lekker eten.

Een paradijs op aarde

Edith Balemans
8-11-2017

Hier is gastvrijheid een vanzelfsprekendheid

Perfect

Werner
7-11-2017

De combinatie van de locatie, het mooie weer, de prachtige kamer, maar vooral Pascale & Ruud , maken van deze plek een ongelooflijke belevenis.

Eigenlijk wilden we er helemaal niet meer weg.

Ook de ontmoetingen met andere mensen, hebben een toegevoegde waarde.

Je ontmoet elkaar in het restaurant en de leefruimte's.

We komen zeker nog eens terug -;)

Neen Ruudje, van ons ben je nog niet verlost, Hi Hi

Zalig tot rust komen

Mieke roels
11-10-2017

Amaiiiii. ... de batterij was na een week terug volledig opgeladen... zalig niks doen...overal aan en bij....leuke uitstappen. ... en savonds lekker eten en gezellig onderuitzakken .... wat wil een mens nog meer!!!!

Ik heb "de-broer-die-ik-niet-heb" gevonden!

Dirk van Caroline
9-10-2017

Ruud is een fantastische kerel. Rechttoe rechtaan, zonder franjes of tierlantijntjes. Een man naar mijn hart. En de kwaliteit van zijn eten : zó goed, zo lekker en zo verrassend en divers. Van de zeewolfwangetjes tot de gebakken foie gras, van de kreeft tot de kwartelbilletjes, alles was zo lekker en met liefde klaargemaakt. Ruud geniet ervan dat hij zijn gasten kan verwennen en ziet smullen, dan krult zijn neuspuntje iets naar boven. Terecht!

Ik zou zeggen : Ga er niet allemaal heen, zodat er nog een plaatsje is voor ons.

PS: Ook zijn fantastische vrouw Pascale verdient een pluim, ze is een beetje gieriger met de "wijn à volonté" maar dat was wel terecht in ons geval. Ruud en Pascale, het gaat jullie goed en hopelijk tot weldra in Frankrijk of Spanje.

Een verbeterpuntje : zwembad zou verwarmd mogen zijn.

Zalige verwennerij en rust!!

AnneleenW
2-10-2017

Ondanks het minder mooie weer hebben we een meer dan deugddoende vakantie gehad, met dank aan Pascal en Ruud!

Prachtige omgeving en toffe uitbaters .

Daniel
26-9-2017

Niets op aan te merken maar toch een auto nodig wil je iets bezoeken .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Au Marchay in Nojals et Clotte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Au Marchay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Au Marchay scoort een 9.66 uit 10 op basis van 281 reviews.