Nojals et Clotte

Reviews over Nojals et Clotte

mooi, rustig en zalig

an,
    4-12-2018

prachtige ligging, super lekkere en pure keuken, een oase van rust en een heerlijke ontvangst

Gereisd alleenreizend in november 2018

geweldige plek

Johan De Knijf,
    29-9-2018

rustig gelegen in de natuur

Gereisd met vrienden in januari 2018

Nog steeds een aanrader!

Familie Van der Cruyssen,
    28-9-2018

Reeds voor de derde keer kwamen we op bezoek bij Pascale en Ruud. Wanneer we de straat inrijden en in de verte zien we het statige huis dan overvalt ons nog steeds hetzelfde gelukzalige gevoel! Je parkeert de wagen, stapt uit na een vermoeiende autotrip en daar is "Dupont, de hond des huizes " al om ons te verwelkomen. Ruud verwent ons nog steeds met culinaire hoogstandjes, Pascale is de ideale gastvrouw en dan mogen we ook onze "wakkere entertainer" Niels niet vergeten. In de directe omgeving zijn tal van bezienswaardigheden te bezoeken. Of liever een gezellig marktje bezoeken? Dat is vrijwel elke dag mogelijk. En wanneer je geen zin hebt om rond te rijden kan je gewoon lekker genieten van de zon aan het zwembad. Kortom wanneer je echt eens wil ontstressen en het echte Dordognegevoel wil leren ontdekken dan is "Au Marchay" de place to be. Dank voor het fijne verblijf!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Een echte aanrader - Super

Willems - Olyslaegers,
    17-9-2018

Wat een warm onthaal en wat een fantastische mensen - je voelt je onmiddellijk thuis bij Pascale en Ruud. Alles was tot in de puntjes in orde : kamer super netjes. Je wordt hier in de watten gelegd tot en met. Aan het ontbijt ontbreekt er niets en opnieuw gezelligheid troef. Ruud is een fantastische kok : avondeten is een echte aanrader - super Lekker om duimen en vingers af te lekken. Pascale en Ruud hebben ons steeds vergezeld aan tafel - en geven een gevoel van thuiskomen. We zijn hier 4 dagen verbleven en gaan beslist nog een keer terug. Dank voor de fijne vakantie !

Gereisd met partner in september 2018

Fantastich verblijf

Van Dyck Eddy,
    15-9-2018

Zeer prettig verblijf gehad dankzij het vriendelijke en behulpzame koppel.

Je komt tot rust in de omgeving.

Gereisd met partner in september 2018
Nojals et Clotte scoort een 9,3 uit 10, op basis van 54 reviews