Sorteren

Reviews over Nojals et Clotte

geweldige plek

Johan De Knijf
    29-9-2018

rustig gelegen in de natuur

Nog steeds een aanrader!

Familie Van der Cruyssen
    28-9-2018

Reeds voor de derde keer kwamen we op bezoek bij Pascale en Ruud. Wanneer we de straat inrijden en in de verte zien we het statige huis dan overvalt ons nog steeds hetzelfde gelukzalige gevoel! Je parkeert de wagen, stapt uit na een vermoeiende autotrip en daar is "Dupont, de hond des huizes " al om ons te verwelkomen. Ruud verwent ons nog steeds met culinaire hoogstandjes, Pascale is de ideale gastvrouw en dan mogen we ook onze "wakkere entertainer" Niels niet vergeten. In de directe omgeving zijn tal van bezienswaardigheden te bezoeken. Of liever een gezellig marktje bezoeken? Dat is vrijwel elke dag mogelijk. En wanneer je geen zin hebt om rond te rijden kan je gewoon lekker genieten van de zon aan het zwembad. Kortom wanneer je echt eens wil ontstressen en het echte Dordognegevoel wil leren ontdekken dan is "Au Marchay" de place to be. Dank voor het fijne verblijf!

Een echte aanrader - Super

Willems - Olyslaegers
    17-9-2018

Wat een warm onthaal en wat een fantastische mensen - je voelt je onmiddellijk thuis bij Pascale en Ruud. Alles was tot in de puntjes in orde : kamer super netjes. Je wordt hier in de watten gelegd tot en met. Aan het ontbijt ontbreekt er niets en opnieuw gezelligheid troef. Ruud is een fantastische kok : avondeten is een echte aanrader - super Lekker om duimen en vingers af te lekken. Pascale en Ruud hebben ons steeds vergezeld aan tafel - en geven een gevoel van thuiskomen. We zijn hier 4 dagen verbleven en gaan beslist nog een keer terug. Dank voor de fijne vakantie !

Fantastich verblijf

Van Dyck Eddy
    15-9-2018

Zeer prettig verblijf gehad dankzij het vriendelijke en behulpzame koppel.

Je komt tot rust in de omgeving.

We voelden ons weer helemaal thuis!

Maria en Stanie
    12-9-2018

Ruud is een fantastische kok, en Pascal de perfecte gastvrouw.

Nojals et Clotte scoort een 9,2 uit 10, op basis van 54 reviews