Appartement

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Sauna

9 reviews over Appartement Goélia L'Aquaresort de Nérac in het Nederlands

Rustig park in mooie omgeving

Paul
26-7-2011

Het is een park met een appartement en een villa deel. Het bevat een niet al te groot en eenvoudig zwembad. Ernaast ligt echter het Lud-O-Parc dat tegen betaling een buiten zwemparadijs biedt voor 10 Euro p.p.p.d. Weekkaarten met enige korting zijn verkrijgbaar.

Wij zaten in een van de appartementen op de etage, met uitzicht op de kerk van Petit-Nerac en de grote kerk van Nerac. De appartementen op de begane grond hebben weinig uitzicht en privacy, maar wel de mogelijkheid om direct vanuit het terras betreden te worden. De villa's hebben voor een deel een geweldig uitzicht op Nerac en kijken uit richting het zwembad en het kleine speeltuintje.

Nerac is een geweldig mooi, pittoresk stadje. Walibi Parc is op nog geen 20 minuten rijden, en in de omgeving kan men kanovaren, en is er een klimpark. Er zijn tevens mogelijkheden om te genieten van alles wat het land biedt zoals goed eten, drinken, wandelen. Shoppen kan gedaan worden in Agen. Er is kortom veel te beleven in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Een mooi vrij nieuw appartement

E. de Bruin
21-9-2010

Wij hadden een heerlijk appartement op de begane grond. Lekker rustig, heerlijk waterparadijs voor de kids.

Nérac op loopafstand. Heel gezellig oud dorpje met prima eetgelegenheid.

Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Goede appartementen, geen vertier

Kees
2-8-2010

Was een last-minute en we hebben genoten van de omgeving. Het park / de gebouwen is vrij nieuw, maar er is meer van te maken. Het is erg rustig. Geen animatie of ander vermaak / voorzieningen. Klein zwembadje is prima voor kleine kinderen. het is geen 'Aqua Resort' en het aanpalende zwembad heeft zeker niet de uitstraling van een zwemparadijs. Wel leuk om te gaan zwemmen (het is overigens nergens dieper dan 1,5 meter). Nerac is een geweldig oud frans dorp. Daar en in de omgeving is genoeg te doen voor een vakantie van 1-2 weken. Als kunt kiezen, kies dan een apartement aan de zwembad-kant (zwembad van het park). Aan de andere kant heb je uitzicht op de parkeerplaats.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Nooit meer

W & W
1-9-2009

Appartement was nieuw, netjes, maar de 2 persoonsversie erg krap opgezet en het balkon was op het noorden gericht. Bedden zijn op z'n frans, dus klein. Wat de een een pittoresk dorpje vindt, was voor ons een dorp met de nodige voorzieningen, maar zonder enige flair. Omgeving idem dito, vervallen, vies, slecht onderhouden. Arme streek. Een uitvalsbasis voor uitstapjes is het wel als je het niet erg vindt om 1,5 uur in de auto te zitten. Het waterpark was prima, we kregen nog een weekkaart, dus hebben het grootste deel van de tijd daar doorgebracht.

Gereisd met partner in augustus 2009

Leuk

Fam. Everink
23-8-2009

We hebben het naar ons zin gehad in Aquaresort Nérac. Het pittoreske dorpje ligt op loopafstand met een avondmarkt op dinsdag en een rommel- en gewone markt op zaterdag. Een Nederlandse krant is te krijgen bij de kiosk in het centrum aan het pleintje.

Het aquapark is lopend via een pas aangelegd park goed te bereiken en was perfect en mooi. Als je maar één dag gaat, kun je korting krijgen bij de receptie (8,50 voor volw, 6,50 voor kinderen). De weekkaart werd niet meer uitgegeven toen wij de laatste dag naar het zwembad gingen.

Inderdaad voor oudere kinderen is er op het park zelf weinig te doen. Piepklein speeltuintje met klimtoestel, zandbak, wipkip en wipwap. Het park heeft ook een zwembad maar is erg klein en weinig plek. Maar ook in het hoogseizoen was het er niet superdruk dus meestal was er wel een lege ligstoel te vinden.

Overigens kan je bij de receptie je brood voor de volgende dag bestellen. We hadden een ruim appartement voor 7 personen (we waren echter met z'n vieren).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Prima park, ruime woningen

Jose Daanen
16-8-2009

Wij hebben dit park als prettig ervaren.

Geen Rioollucht!! Er is vast iets aan gedaan.

Aqua park ernaast is open. Geen korting via het park, maar een weekkaart voor een gezin ( 4 Pers.) kost € 59,00, 2e week € 52,00. Erg leuk zwembad.

Het park zelf vinden wij niet echt geschikt voor kinderen van 10 jaar en ouder. Onze kinderen zijn 9 en 12 jaar oud en hadden geen vriendjes. Helaas deed in ons app de internet verbinding het niet. Nu konden wij even internetten bij de receptie( € 2,00) Voor een onbeperkte internetverbinding in je app. betaal je € 25,00

Ons app. was bijzonder groot(6 pers.) Bedden zijn klein 140x190 en de eenpersoons 80x190.

2 toiletten 2 grote balkons boven en beneden een groot terras en een stuk gras.

Dit was app. nummer 25.

Tip: Neem zelf een paar kopjes of 2 theeglazen mee. Er is genoeg maar het zijn 12 kleine en 12 grote borrelglazen en 12 expressokopjes. Geen bierglazen!

Er is geen combimagnetron, maar een magnetron met een grill. Lopend naar het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

2008

dubbel gevoel

Jan en Katrien
30-9-2008

Pittoresk dorp, mooie streek : wij hebben veel gefietst. Opgelet : hebben onze fietsen moeten op de trekhaak zetten op de grote weg, wegens een veel te steile helling naar het huis : trekhaak sleepte over de toegangsweg wanneer fietsen op het rek stonden. Soms "riool"lucht die uit de gootsteen leek te komen. Klein. Voor ons goede prijs/kwaliteitsverhouding omdat we maar de helft van de normale prijs betaalden. Zwembad te klein in verhouding met aantal huisjes. Wel zeer goed ingerichte huizen : zelfs vaatwas aanwezig.

Gereisd familie in augustus 2008

Wij waren de eerste bewoners van het huisje in aquaresort Nerac, alles was schoon en nieuw (keukengerei was nog voorzien van stickers). Voor onze kinderen (leeftijd 15-17 jaar) was er weinig te doen, wel hebben zij zich prima vermaakt met kinderen van Nederlandse familie’s . Gelukkig hadden die ook hun spelcomputer mee, ook de meegebrachte waterballonnen en flessen voetbal deden wonderen. Op zondagochtend (één dag na aankomst) kregen wij te horen dat het aquapark pas volgend jaar geopend zal worden i.p.v. geplande juni 2008. Als wij dit eerder geweten hadden, dan hadden wij dit park niet geboekt. Helaas hebben wij een flink aantal dagen last gehad van een eau de toilet of te wel een rioolgeur die niet te harden was. Er zit namelijk een rioolzuivering op ongeveer 150 meter van het park. De omgeving is verder prachtig, maar zonder aquapark en aanvullende faciliteiten voor kinderen vanaf 13 jaar vinden wij dit geen aanrader.

Gereisd familie in juli 2008

prima

Mulder
13-8-2008

We hebben een heerlijke vakantie gehad in aquaparc Nerac. Alles was nieuw in het huisje en erg schoon. De kinderen hebben zich goed vermaakt mede omdat er zulke gezellige andere Nederlandse familie's waren.

Wat alleen erg jammer was dat het Aquaparc gesloten was, dit kregen wij per toeval te horen 1 dag voor onze vakantie zou beginnen. Dit was een enorme terleurstelling voor de kinderen. Op een aantal meter van het park zat een rioolzuiverings bedrijf, soms was de lucht niet te harden, dit is toch wel erg jammer voor zo'n mooi park.

Verder hebben wij niets te klagen we hebben leuke dingen gedaan en de omgeving is verder prachtig.

Gereisd familie in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Goélia L'Aquaresort de Nérac in Nérac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Goélia L'Aquaresort de Nérac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.