Nérac

We hebben een aantal aanbieders voor Nérac voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nérac voor je op een rij gezet:

Reviews over Nérac

Rustig park in mooie omgeving

Paul,
    26-7-2011

Het is een park met een appartement en een villa deel. Het bevat een niet al te groot en eenvoudig zwembad. Ernaast ligt echter het Lud-O-Parc dat tegen betaling een buiten zwemparadijs biedt voor 10 Euro p.p.p.d. Weekkaarten met enige korting zijn verkrijgbaar.

Wij zaten in een van de appartementen op de etage, met uitzicht op de kerk van Petit-Nerac en de grote kerk van Nerac. De appartementen op de begane grond hebben weinig uitzicht en privacy, maar wel de mogelijkheid om direct vanuit het terras betreden te worden. De villa's hebben voor een deel een geweldig uitzicht op Nerac en kijken uit richting het zwembad en het kleine speeltuintje.

Nerac is een geweldig mooi, pittoresk stadje. Walibi Parc is op nog geen 20 minuten rijden, en in de omgeving kan men kanovaren, en is er een klimpark. Er zijn tevens mogelijkheden om te genieten van alles wat het land biedt zoals goed eten, drinken, wandelen. Shoppen kan gedaan worden in Agen. Er is kortom veel te beleven in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Een mooi vrij nieuw appartement

E. de Bruin,
    21-9-2010

Wij hadden een heerlijk appartement op de begane grond. Lekker rustig, heerlijk waterparadijs voor de kids.

Nérac op loopafstand. Heel gezellig oud dorpje met prima eetgelegenheid.

Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Goede appartementen, geen vertier

Kees,
    2-8-2010

Was een last-minute en we hebben genoten van de omgeving. Het park / de gebouwen is vrij nieuw, maar er is meer van te maken. Het is erg rustig. Geen animatie of ander vermaak / voorzieningen. Klein zwembadje is prima voor kleine kinderen. het is geen 'Aqua Resort' en het aanpalende zwembad heeft zeker niet de uitstraling van een zwemparadijs. Wel leuk om te gaan zwemmen (het is overigens nergens dieper dan 1,5 meter). Nerac is een geweldig oud frans dorp. Daar en in de omgeving is genoeg te doen voor een vakantie van 1-2 weken. Als kunt kiezen, kies dan een apartement aan de zwembad-kant (zwembad van het park). Aan de andere kant heb je uitzicht op de parkeerplaats.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Leuk

Fam. Everink,
    23-8-2009

We hebben het naar ons zin gehad in Aquaresort Nérac. Het pittoreske dorpje ligt op loopafstand met een avondmarkt op dinsdag en een rommel- en gewone markt op zaterdag. Een Nederlandse krant is te krijgen bij de kiosk in het centrum aan het pleintje.

Het aquapark is lopend via een pas aangelegd park goed te bereiken en was perfect en mooi. Als je maar één dag gaat, kun je korting krijgen bij de receptie (8,50 voor volw, 6,50 voor kinderen). De weekkaart werd niet meer uitgegeven toen wij de laatste dag naar het zwembad gingen.

Inderdaad voor oudere kinderen is er op het park zelf weinig te doen. Piepklein speeltuintje met klimtoestel, zandbak, wipkip en wipwap. Het park heeft ook een zwembad maar is erg klein en weinig plek. Maar ook in het hoogseizoen was het er niet superdruk dus meestal was er wel een lege ligstoel te vinden.

Overigens kan je bij de receptie je brood voor de volgende dag bestellen. We hadden een ruim appartement voor 7 personen (we waren echter met z'n vieren).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Prima park, ruime woningen

Jose Daanen,
    16-8-2009

Wij hebben dit park als prettig ervaren.

Geen Rioollucht!! Er is vast iets aan gedaan.

Aqua park ernaast is open. Geen korting via het park, maar een weekkaart voor een gezin ( 4 Pers.) kost € 59,00, 2e week € 52,00. Erg leuk zwembad.

Het park zelf vinden wij niet echt geschikt voor kinderen van 10 jaar en ouder. Onze kinderen zijn 9 en 12 jaar oud en hadden geen vriendjes. Helaas deed in ons app de internet verbinding het niet. Nu konden wij even internetten bij de receptie( € 2,00) Voor een onbeperkte internetverbinding in je app. betaal je € 25,00

Ons app. was bijzonder groot(6 pers.) Bedden zijn klein 140x190 en de eenpersoons 80x190.

2 toiletten 2 grote balkons boven en beneden een groot terras en een stuk gras.

Dit was app. nummer 25.

Tip: Neem zelf een paar kopjes of 2 theeglazen mee. Er is genoeg maar het zijn 12 kleine en 12 grote borrelglazen en 12 expressokopjes. Geen bierglazen!

Er is geen combimagnetron, maar een magnetron met een grill. Lopend naar het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
Nérac scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews