Camping Le Couderc

30 reviews over Camping Le Couderc in het Nederlands

Prima creatieve camping.

Klaes Posthuma.
16-9-2013

De camping Le Couderc is een prachtige gelegenheid om met kinderen een heerlijk naturistisch ontspannen vakantie te houden. Allerlei activiteiten zijn aanwezig en iedereen kan ruim voldoende aan zijn trekken komen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

c_bulleedortmans
15-9-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Goed ontvangst met een duidelijke plattegrond konden we zelf lopend over het terrein om een geschikt plaatsje te zoeken voor de tijd van het jaar was het er erg druk maar wel heel gezellig. We zochten een plaats waar de zon tot s'avonds zou schijnen en dit is gelukt. Het restaurant het winkeltje de bar en het open podium het was allemaal super. Ook van het verwarmde zwembad en de sauna hebben wij dankbaar gebruikt gemaakt. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Om nooit te vergeten !!!

Christine Debruyne
10-9-2013

Net terug van 2 fantastische weken op deze prachtige camping. Dit was onze eerste naturistische camping ervaring, en wij als Vlamingen die soms moeilijk verstaanbaar zijn voor onze noorderburen, hebben hier de tijd van ons leven gehad. De sfeer is ongedwongen en gezellig, wij stonden op de familie weide,dichtbij de zwemvijvers waar onze Jack in zijn nopjes was, s’avonds aan de afwas hadden wij zelfs een charmezanger gitarist die voor extra sfeer zorgde ( super !!!!). Wij hebben verschillende maal het restaurant bezocht die van zeer hoge kwaliteit is voor een zeer democratische prijs! Bedankt iedereen voor de mooie tijd en zeker en vast komen we hier nog terug.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Geweldige camping

ine croughs
26-7-2013

Le Couderc is mijn favoriete camping. De sfeer is erg prettig, de campingplaatsen zijn ruim, het personeel vriendelijk en van alle markten thuis. Dit jaar waren ze allen zeer muzikaal en is er gezongen, viool en gitaar gespeeld. De camping is ingedeeld in afzonderlijke stukken, die allen hun eigen sfeer hebben. Er is een zwembad en natuurwater apart voor kind en hond. Er wordt veel met natuurlijke materialen gewerkt, wat een warme sfeer geeft. Het eten is het heerlijk en niet de duur. Je kunt lekkere wandelingen maken vanaf de camping, maar ook naar markten gaan of stadjes die redelijk dicht in de buurt liggen. Wij zijn inmiddels voor de derde keer geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

Gereisd Met partner in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Le Couderc maakt het helemaal waar!

ton beije
13-6-2013

Prachtige camping. Erg vriendelijk ontvangst en rondleiding door gastheer Olivier gaf ons direct een gevoel van 'thuiskomen', terwijl het de eerste keer is dat wij hier verblijven. Mooi aangelegd terrein, soms parkachtig met grote ruime kampeerplaatsen. Heerlijk verwarmd buitenbad, jacuzzi en ruime sauna en dat alles dagelijks en gratis tot je beschikking. Sanitaire voorzieningen zijn tip top in orde. Heerlijk eten in eigen restaurant en zeer gezellige bar waar de open haard brandt. Wij weten nu al dat wij volgend jaar hier zeker weer terugkeren. Ton en Marianne

Gereisd Met partner in juni 2013

Parkachtig mooie camping

Jaap
8-10-2012

De campingplaatsen zijn zo mooi gelegen. Je waant je in een park. Grote plaatsen, vlak grasland, omgeven door bomen. Idillisch.

Gereisd Met partner in Sun Jun 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

jeu de boule, open podium, terras én sauna

elisabeth
8-7-2012

Geweldige camping!voor iedereen 'iets'. Goede bediening in restaurant!vooral dat kleine blonde meisje.....Stijn!Bekend van Lover&Loser, musical die vanaf 4 november 2012 gaat draaien in de Nederlandse schouwburgen. let op het open podium, zij treedt elke woensdag op!

Gereisd Met partner in juli 2011

hansbalk
29-6-2012

Gelegen in het prachtige gebied van de Dordogne, temidden van schitterende kasteeltjes en plaatsjes zoals Issegeac ligt Le Couderc. Een oergezellig plekje waar je lekker jezelf kunt zijn. Kunst en cultuur, rust en natuur, muziek, wijn en schuimend bier.... Een uit de kluiten gewassen zwembad met een temperatuur tussen de 26 en 30 graden, sauna en whirlpool.... Wat wil je nog meer?

We kunnen nauwelijks wachten om weer terug te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2012

komen zeker terug

jef en sinn mathys-de wilde
17-9-2011

Het is er rustig en zeer gezellig, er is ook van alles te doen. en de mensen zeer vriedelijk

Gereisd Met partner in augustus 2011

Plek om terug te komen

Catrien
31-8-2011

Reeds meerdere keren bezocht. Opvallend is de enorme gastvrijheid en gemoedelijkheid op de Camping. Huisjes zijn basic maar voldoen prima.Restaurant is goed.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couderc in Naussannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couderc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.