Camping Le Couderc

57 reviews over Camping Le Couderc in het Nederlands

geweldig

sven
19-7-2012

leuke camping. goed zwembad en leuke animatie vooral het levend stratego en het circus

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2002

jeu de boule, open podium, terras én sauna

elisabeth
8-7-2012

Geweldige camping!voor iedereen 'iets'. Goede bediening in restaurant!vooral dat kleine blonde meisje.....Stijn!Bekend van Lover&Loser, musical die vanaf 4 november 2012 gaat draaien in de Nederlandse schouwburgen. let op het open podium, zij treedt elke woensdag op!

Gereisd Met partner in juli 2011

hansbalk
29-6-2012

Gelegen in het prachtige gebied van de Dordogne, temidden van schitterende kasteeltjes en plaatsjes zoals Issegeac ligt Le Couderc. Een oergezellig plekje waar je lekker jezelf kunt zijn. Kunst en cultuur, rust en natuur, muziek, wijn en schuimend bier.... Een uit de kluiten gewassen zwembad met een temperatuur tussen de 26 en 30 graden, sauna en whirlpool.... Wat wil je nog meer?

We kunnen nauwelijks wachten om weer terug te gaan.

Gereisd Met partner in juni 2012

Heerlijke vakantie gehad

Monique
13-10-2011

Le Couderc is echt een hele leuke camping. Hele ruime plaatsen waar wij met onze grote caravan met gemak konden staan. Er zijn veel mensen die er al jaren komen maar gelukkig ook met ons mensen die voor de eerste keer kwamen. Leuke activiteiten en vooral het open podium is grandioos! Wat hebben wij super genoten van al die optredens en de gezellige sfeer op het leuke terras. Personeel is aardig en behulpzaam. Winkeltje, ideaal. Het enige kleine minpuntje is het geluid van de pubers als ze 's nachts terug wandelen naar de kampeerplek. Ze maken nogal wat geluid waar je wakker van wordt. Maar....na een melding bij eigenaar werd hier meteen op ingegrepen en duidelijk gemaakt aan de jongeren dat zij hier toch echt rekening dienen te houden met de al slapende mensen op de camping. Fijn dat het zo netjes werd opgelost! Spooktocht was helemaal super. Normaal gesproken wil ik niet terug naar zelfde camping omdat ik graag een andere omgeving wil zien maar nu wil ik eigenlijk gewoon wel terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

komen zeker terug

jef en sinn mathys-de wilde
17-9-2011

Het is er rustig en zeer gezellig, er is ook van alles te doen. en de mensen zeer vriedelijk

Gereisd Met partner in augustus 2011

Plek om terug te komen

Catrien
31-8-2011

Reeds meerdere keren bezocht. Opvallend is de enorme gastvrijheid en gemoedelijkheid op de Camping. Huisjes zijn basic maar voldoen prima.Restaurant is goed.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super

roelvanulft
28-8-2011

Na een vriendelijke ontvangst van Olivier mochten we naar onze plaats. Voor ons de 1e keer op le couderc. Verschillende mensen ontmoet en voor hun ook de 1e keer daar dus inderdaad niet kliekvormig. Hele mooie camping, vriendelijke mensen en super is de kind vriendelijkheid. Zowel jonge als wat oudere kinderen hebben het reuze naar de zin. Wij met onze 2 kleine vonden het in ieder geval super.Sanitair is wat aan de oudere kant maar zeer schoon. Zwembad echt lekker (27 celsius). all in all.... super !!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Fijne camping

stephan
21-8-2011

behoeft geen toelichting 14 heerlijke dagen op een super gezellige top camping. goede ontvangst ruime plaatsen en zeer vriendelijke eigenaren. herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 28 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bijzonder geslaagd

Marc en Rita
13-7-2011

Voor de eerste maal zijn wij, mijn man en ik op Le Couderc verbleven. Een bezoekje van enkele dagen aan vrienden is uitgelopen tot 2 weken en dan was onze vakantie-periode om. Wij kamperen reeds van 1973 en hebben zo verschillende campings bezocht de meeste in Frankrijk maar op zo' n toffe, vriendelijke, mooie, nette en verzorgde camping hebben we niet eerder gezien, echt een familiale sfeer.

Gereisd Met partner in juni 2011

Paradijsjes bestaan echt

Hans
14-9-2010

Al bij aankomst werd de twee en een half uur ellendige file meteen weggespoeld met een heerlijk wijntje, bij Le Couderc weet men nog wat gastvrijheid is, iets wat ik helaas tegenwoordig teveel mis. De camping is reuzegezellig maar niet kliekvormig zoals je ook vaak ziet. Het zwembad is hier echt verwarmd, 26 graden zelfs en open tot laat in de avond, geen gezeur zo van "het is tijd" maar gewoon lekker nog een saunaatje pakken zonder dat er iemand op de klok staat te kijken. of nog FF lekker gaarkoken in de Jacuzzi 'savonds om 9 uur :-) Een prima winkeltje met brood, wijn en bier enzo. Voor de kinderen ook geweldig, speelstrand, kabelbaan en schommel over het meertje, apart meertje voor de honden. Superschoon sanitair, afwaswater heet genoeg, douches lekker warm. Voor creatievelingen is er les in stenenmishandelen (beeldhouwkunst) en andere leuke dingen, fietsverhuur (net nieuwe) Pizza (heerlijk) restaurantje, bar en gezelligheid de hele week rond.

Tot volgend jaar mensen.

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couderc in Naussannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couderc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.