Camping Le Couderc

Weer vandaag20°
Camping Le Couderc
7,6

61 reviews over Camping Le Couderc in het Nederlands

Leuke camping jammer van de dure prijs voor honden

Familie G.
4-12-2014

Deze camping is als zodanig echt Super, met name het geweldige zwembad, de prachtige gratis sauna, een geweldig restaurant en de altijd weer leuke open avonden... Puur genieten.

De prijs van de camping is een paar jaar terug met veel tamtam verlaagd naar 18 euro voor tent/caravan plus 2 personen... maar de prijs voor je hondje is stiekem flink opgeschroefd en dan vragen we ons wel af Waarom en Waarvoor? Ik heb er in ieder geval nog geen hondendouche, geen poepzakjes prullenbakken enz zoals op bijvoorbeel La grande cosse gezien. Overigens is de prijs van 18 euro intussen ook al verhoogd naar 19,50 Das nou weer jammer, vooral de Pure Onzin om 4 euro per dag voor je hond te moeten betalen is heel erg jammer.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Heerlijk. Geweldig. Voor herhaling zeker vatbaar!!

Dönja van Gils
22-9-2013

Voor ieder wat wils. Wij waren er in een rustige periode aan het einde van de schoolvakantie. Genoten van de gastvrijheid, het zwembad en de sauna. Restaurant en pizza + snacks is er heerlijk en goed verzorgt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genieten

lougies
17-9-2013

Het is een prima camping in ee mooie omgeving.Zeer vriendelijk ontvangst. Een super mooi zwembad. En het is in deze omgeving nog niet heel erg toeristisch. Wel genieten van de lekkere wijnen en diverse kass soorten.

Gereisd Met partner in Sat Aug 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima creatieve camping.

Klaes Posthuma.
16-9-2013

De camping Le Couderc is een prachtige gelegenheid om met kinderen een heerlijk naturistisch ontspannen vakantie te houden. Allerlei activiteiten zijn aanwezig en iedereen kan ruim voldoende aan zijn trekken komen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

c_bulleedortmans
15-9-2013

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Goed ontvangst met een duidelijke plattegrond konden we zelf lopend over het terrein om een geschikt plaatsje te zoeken voor de tijd van het jaar was het er erg druk maar wel heel gezellig. We zochten een plaats waar de zon tot s'avonds zou schijnen en dit is gelukt. Het restaurant het winkeltje de bar en het open podium het was allemaal super. Ook van het verwarmde zwembad en de sauna hebben wij dankbaar gebruikt gemaakt. We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Om nooit te vergeten !!!

Christine Debruyne
10-9-2013

Net terug van 2 fantastische weken op deze prachtige camping. Dit was onze eerste naturistische camping ervaring, en wij als Vlamingen die soms moeilijk verstaanbaar zijn voor onze noorderburen, hebben hier de tijd van ons leven gehad. De sfeer is ongedwongen en gezellig, wij stonden op de familie weide,dichtbij de zwemvijvers waar onze Jack in zijn nopjes was, s’avonds aan de afwas hadden wij zelfs een charmezanger gitarist die voor extra sfeer zorgde ( super !!!!). Wij hebben verschillende maal het restaurant bezocht die van zeer hoge kwaliteit is voor een zeer democratische prijs! Bedankt iedereen voor de mooie tijd en zeker en vast komen we hier nog terug.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Geweldige camping

ine croughs
26-7-2013

Le Couderc is mijn favoriete camping. De sfeer is erg prettig, de campingplaatsen zijn ruim, het personeel vriendelijk en van alle markten thuis. Dit jaar waren ze allen zeer muzikaal en is er gezongen, viool en gitaar gespeeld. De camping is ingedeeld in afzonderlijke stukken, die allen hun eigen sfeer hebben. Er is een zwembad en natuurwater apart voor kind en hond. Er wordt veel met natuurlijke materialen gewerkt, wat een warme sfeer geeft. Het eten is het heerlijk en niet de duur. Je kunt lekkere wandelingen maken vanaf de camping, maar ook naar markten gaan of stadjes die redelijk dicht in de buurt liggen. Wij zijn inmiddels voor de derde keer geweest en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

Gereisd Met partner in Sat Jul 06 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gastvrij en sfeervol

Marinka1975
21-6-2013

Vorige zomer in het hoogseizoen 10 dagen op Couderc verbleven. Ik vind de cijfers die Couderc scoort voor het sanitair echt te hoog. Het sanitair is redelijk schoon, maar best verouderd. De plaatsen op het familieveld bieden weinig privacy. Maar buiten deze twee kritische puntjes vond ik Couderc een geweldige ervaring. De persoonlijke ontvangst met een drankje bij aankomst, de gemoedelijke sfeer onder de gasten (alles mag, niets moet), het café, het restaurant, het horecapleintje boven. Allemaal zo ontzettend sfeervol. Het (veelal jeugdige) personeel is super vriendelijk en geeft je een heel welkom gevoel. En als topper natuurlijk het Open Podium op woensdagavond. Alleen daarvoor zou je al een keer een bezoek aan Couderc moeten brengen!
De omgeving is mooi en er is genoeg te doen en zien in een straal van ongeveer 45 minuten rijden vanaf de camping. De plannen voor komende zomervakantie zijn nog niet helemaal rond, maar ik hoop dat we weer een gezellig weekje Couderc mee pikken!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Le Couderc maakt het helemaal waar!

ton beije
13-6-2013

Prachtige camping. Erg vriendelijk ontvangst en rondleiding door gastheer Olivier gaf ons direct een gevoel van 'thuiskomen', terwijl het de eerste keer is dat wij hier verblijven. Mooi aangelegd terrein, soms parkachtig met grote ruime kampeerplaatsen. Heerlijk verwarmd buitenbad, jacuzzi en ruime sauna en dat alles dagelijks en gratis tot je beschikking. Sanitaire voorzieningen zijn tip top in orde. Heerlijk eten in eigen restaurant en zeer gezellige bar waar de open haard brandt. Wij weten nu al dat wij volgend jaar hier zeker weer terugkeren. Ton en Marianne

Gereisd Met partner in juni 2013

alweer Couderc ?

Rudy
11-1-2013

jaren lang gingen wij elk jaar naar een andere plek in onze vakantie . in 2013 gaan we voor de vierde keer achtereen naar Le Couderc ! meer wil er niet van zeggen :-)

Gereisd Alleenreizend in augustus 2012

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couderc in Naussannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couderc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.