Camping Le Couderc

Camping Le Couderc
8,5

57 reviews over Camping Le Couderc in het Nederlands

Fantastisch, de ideale camping voor hele gezin

Maarten de Vries
2-8-2016

De kinderen, ook tieners en puber vermaken zich hier volop met elkaar. Voor ouders ook veel gezelligheid. Een wekelijks open podium van gemiddeld hoog nivo. En zondags te gekke live muziek.

Heerlijke sauna en hamam zonder bij te betalen dagelijks te gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Magnifique

Rosé en Frans
30-9-2015

Voor het eerst op Le Couderc en werden zeer gastvrij ontvangen. Gelijk werd er gevraagd of wij iets wilde drinken. We kregen een kleine uitleg aan de hand van een plattegrond en een rondleiding langs de openbare gebouwen die centraal gelegen zijn. Daarna mochten we zelf een plekje gaan uitkiezen. Ondanks dat het naseizoen was begonnen, werd er toch nog veel georganiseerd. Jeu des boules, open podiums, happy hour, live optredens en een thema avond in het prima restaurant. Snacks en pizza elke dag verkrijgbaar. Vers brood, na opgave s' morgens vanaf 08.00u in de winkel af te halen Het leuke zwembad wordt d.m.v. zonnepanelen verwarmd. Bubbelbad Sauna en hamam gratis Een zeer gezellig terras en een leuke bar binnen voor de minder warme avonden (incl. openhaard) Kortom: een hele leuke schone naturistencamping met een hele aangename sfeer En als het weer tijd is om te vertrekken, dan krijg je als aandenken ook nog een fles wijn mee.

Gereisd Met partner in september 2015

Top

Erik
13-9-2015

Heerlijke gastvrije camping. Er wordt veel georganiseerd voor iedereen, volop animatie en thema's . Je hoeft de camping niet af voor een hapje, drankje of een etentje aan alles is gedacht en een prima kwaliteit. De kampeerplaatsen zijn ruim en alles is goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Bijna altijd mooi weer, maar het is de groene Dordogne. Er kan wel eens een buitje vallen maar het weer knapt altijd snel op. Een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Heel erg heerlijk!

Noesjka
22-8-2015

helaas is het weer niet zo constant als aan de zuid kust, maar wat is dit een heerlijke camping!!! Zoveel leuke dingen te doen, voor ieder wat wils. Wil je luieren - prima! Voldoende schaduwplekken te vinden of juist lekker zonnen aan het zwembad. Wil je actief bezig zijn - plenty of choice! Wij hebben er genoten en onze kinderen zo mogelijk nóg meer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

geweldig

Jacques Arends
19-7-2015

Wij waren hier voor de 1ste keer, gastvrije ontvangst je voelt je er direkt thuis, mooie plaatsen, prima restaurant en reuze gezellige avonden. Het terrein is ook goed verzorgd. Wij komen hier beslist nog een keer.. Nog even een reactie over de honden Jammer dat sommige baasjes het niet zo nauw nemen met de regels zij bezorgen een ander overlast , zakje is verplicht maar velen negeren dit.

Gereisd Met partner in mei 2015

Cijfer voor zwembad een 12 maar dat lukt niet :-)

hansbalk
4-7-2015

Wij gaan in principe nooit vaker dan 2 keer naar dezelfde camping...

We komen hier nu al voor de 10e keer Zwemmen, sauna, Hammamm Jacuzzi, Lol....muziek..... Leffe van de tap. Hondjes ook lekker zwemmen en wandelen...

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping jammer van de dure prijs voor honden

Familie G.
4-12-2014

Deze camping is als zodanig echt Super, met name het geweldige zwembad, de prachtige gratis sauna, een geweldig restaurant en de altijd weer leuke open avonden... Puur genieten.

De prijs van de camping is een paar jaar terug met veel tamtam verlaagd naar 18 euro voor tent/caravan plus 2 personen... maar de prijs voor je hondje is stiekem flink opgeschroefd en dan vragen we ons wel af Waarom en Waarvoor? Ik heb er in ieder geval nog geen hondendouche, geen poepzakjes prullenbakken enz zoals op bijvoorbeel La grande cosse gezien. Overigens is de prijs van 18 euro intussen ook al verhoogd naar 19,50 Das nou weer jammer, vooral de Pure Onzin om 4 euro per dag voor je hond te moeten betalen is heel erg jammer.

Gereisd Met vrienden in juni 2014

Heerlijk. Geweldig. Voor herhaling zeker vatbaar!!

Dönja van Gils
22-9-2013

Voor ieder wat wils. Wij waren er in een rustige periode aan het einde van de schoolvakantie. Genoten van de gastvrijheid, het zwembad en de sauna. Restaurant en pizza + snacks is er heerlijk en goed verzorgt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genieten

lougies
17-9-2013

Het is een prima camping in ee mooie omgeving.Zeer vriendelijk ontvangst. Een super mooi zwembad. En het is in deze omgeving nog niet heel erg toeristisch. Wel genieten van de lekkere wijnen en diverse kass soorten.

Gereisd Met partner in Sat Aug 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima creatieve camping.

Klaes Posthuma.
16-9-2013

De camping Le Couderc is een prachtige gelegenheid om met kinderen een heerlijk naturistisch ontspannen vakantie te houden. Allerlei activiteiten zijn aanwezig en iedereen kan ruim voldoende aan zijn trekken komen.

Gereisd Met partner in Mon Jun 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couderc in Naussannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couderc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.