Camping Le Couderc

12 reviews over Camping Le Couderc in het Nederlands

Wat een heerlijke plek

Erik
12-8-2018

Le Couderc is niet echt een camping. Althans, je moet er wel voor betalen en kunt er Camperen. Maar voor mij en ook voor anderen is het vooral een bijzondere plaats waar je jezelf kunt zijn en waar ik mij anders voel dan thuis. De familie ( welke steeds groter wordt) maakt er echt een belevenis van en voor hen is niets te veel.Dit werkt door op het personeel, bijna allemaal leuke mensen op een chagerijn na. Een opsomming waarom het leuk is: themadagen op maandag met heksen en piraten 😂. De feesten op zaterdag! De rust op andere dagen! De geweldige open podia! Verder is het restaurant prima, hoewel de kaart wel wat spannender mag. De snack is uitgebreid genoeg maar de winkel te klein. De minpunten: toch ( ondanks onze held Klaas), het sanitair wat op een aantal plaatsen echt aan de beurt is, en het brood dat pas vanaf 9 uur te koop is. Maar noem mij bevooroordeeld, ik neem het voor lief. Tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Heel erg heerlijk!

Noesjka
22-8-2015

helaas is het weer niet zo constant als aan de zuid kust, maar wat is dit een heerlijke camping!!! Zoveel leuke dingen te doen, voor ieder wat wils. Wil je luieren - prima! Voldoende schaduwplekken te vinden of juist lekker zonnen aan het zwembad. Wil je actief bezig zijn - plenty of choice! Wij hebben er genoten en onze kinderen zo mogelijk nóg meer!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Gastvrij en sfeervol

Marinka1975
21-6-2013

Vorige zomer in het hoogseizoen 10 dagen op Couderc verbleven. Ik vind de cijfers die Couderc scoort voor het sanitair echt te hoog. Het sanitair is redelijk schoon, maar best verouderd. De plaatsen op het familieveld bieden weinig privacy. Maar buiten deze twee kritische puntjes vond ik Couderc een geweldige ervaring. De persoonlijke ontvangst met een drankje bij aankomst, de gemoedelijke sfeer onder de gasten (alles mag, niets moet), het café, het restaurant, het horecapleintje boven. Allemaal zo ontzettend sfeervol. Het (veelal jeugdige) personeel is super vriendelijk en geeft je een heel welkom gevoel. En als topper natuurlijk het Open Podium op woensdagavond. Alleen daarvoor zou je al een keer een bezoek aan Couderc moeten brengen!
De omgeving is mooi en er is genoeg te doen en zien in een straal van ongeveer 45 minuten rijden vanaf de camping. De plannen voor komende zomervakantie zijn nog niet helemaal rond, maar ik hoop dat we weer een gezellig weekje Couderc mee pikken!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Vrijheid!

Debbie
29-8-2012

Geweldige camping met erg gastvrije eigenaren. In het hoogseizoen aangekomen met volle bezetting waarna het geleidelijk rustiger werd. Beiden waren heerlijk om mee te maken. We hebben genoten van alle vrijheid op deze camping, van de activiteiten en van het heerlijke terras! Onze dochter én wij hebben nu -na thuiskomst- heimwee terug! Wij verbleven in een huurtent, die er overigens ook keurig uitzag en verspreid over de camping staan!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

great!!

Roel van Ulft
24-8-2012

Voor de tweede keer op deze camping en we zijn er nu inmiddels achter dat dit voor ons toch echt wel een perfecte camping is. Super vriendelijk onthaal en daarna kon de vakantie beginnen. Plaatsen super. restaurant super. animatie (als je dat wilt) super (animatie wordt niet je strot door gedouwd...). Eigwnlijk het enige puntje is dat het toiletgebouw soms ruikt maar dat is sporadig. all in all gwoon heel goed

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Mooiste vakantie van mijn leven, echte aanrader !

Hendrik
8-8-2012

Erg mooie ligging van het terrein. Zeer vriendelijk personeel, goede prijs/kwaliteit. Veel activiteiten voor de kinderen. Prachtige bar, heerlijk restaurant, goede pizzas, mooi zwembad/sauna/jacuzzi. Erg leuke spooktocht.

Kortom, naturist of niet, je moet het er een keer heen !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke vakantie gehad

Monique
13-10-2011

Le Couderc is echt een hele leuke camping. Hele ruime plaatsen waar wij met onze grote caravan met gemak konden staan. Er zijn veel mensen die er al jaren komen maar gelukkig ook met ons mensen die voor de eerste keer kwamen. Leuke activiteiten en vooral het open podium is grandioos! Wat hebben wij super genoten van al die optredens en de gezellige sfeer op het leuke terras. Personeel is aardig en behulpzaam. Winkeltje, ideaal. Het enige kleine minpuntje is het geluid van de pubers als ze 's nachts terug wandelen naar de kampeerplek. Ze maken nogal wat geluid waar je wakker van wordt. Maar....na een melding bij eigenaar werd hier meteen op ingegrepen en duidelijk gemaakt aan de jongeren dat zij hier toch echt rekening dienen te houden met de al slapende mensen op de camping. Fijn dat het zo netjes werd opgelost! Spooktocht was helemaal super. Normaal gesproken wil ik niet terug naar zelfde camping omdat ik graag een andere omgeving wil zien maar nu wil ik eigenlijk gewoon wel terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

super

roelvanulft
28-8-2011

Na een vriendelijke ontvangst van Olivier mochten we naar onze plaats. Voor ons de 1e keer op le couderc. Verschillende mensen ontmoet en voor hun ook de 1e keer daar dus inderdaad niet kliekvormig. Hele mooie camping, vriendelijke mensen en super is de kind vriendelijkheid. Zowel jonge als wat oudere kinderen hebben het reuze naar de zin. Wij met onze 2 kleine vonden het in ieder geval super.Sanitair is wat aan de oudere kant maar zeer schoon. Zwembad echt lekker (27 celsius). all in all.... super !!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Grote camping met veel activiteiten

Debbie
16-8-2010

Mooie camping met grote plaatsen. Jammer dat alle tenten/caravans op een rij staan zonder enige beschutting ertussen, dat komt de privacy niet ten goede. Voor ons zou het een camping kunnen zijn om terug te keren in het voor- of naseizoen. Voor ons was het nu te druk. Het sanitair is goed, schoon en ruim voldoende douches en toiletten. Helaas was er een waterprobleem (koud en geen druk) toen wij deze camping bezochten, maar als dit is opgelost is het prima! Hoge kwaliteit van (kinder)activiteiten en leuk terras. In het restaurant kun je heerlijk eten of je kunt prima eten afhalen bij de pizzeria of snackbar. Het winkeltje is ruim gesorteerd. De beheerders zijn erg vriendelijk en wat opvalt is de open makkelijke houding, erg fijn. Als je op zoek bent naar gezelligheid en vertier en een hoge mate van activiteiten een prima camping!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

familie Smits
26-12-2009

Wij zijn een gezin met 2 kinderen (4+6) en zijn begin augustus 2009 naar Le Couderc geweest. Het was er super! Het ontvangst, het weer, de mensen, de locatie/plek, het zwembad en het restaurant. Dit was onze 2e naturistische campingervaring en het was prima. Alles was er zeer gemoedelijk. Het voelde niet massaal en bij de animatie (die overigens medio augustus echt mindert) was persoonlijke aandacht. Ook de kindermiddag, en open avond voor de grotere was prima. Het circus van Pierre van perfect: elke dag konden de kinderen daar genieten. De 2 zwembaden zijn voor alle leeftijden prima. Ook zagen wij dat tieners er zich prima vermaakten met een eigen jeugdhonk en zo. Zelf vinden wij het leuk om verschillende campings “uit te proberen”, maar hier komen wij zeker nog eens terug en kunnen we aan iedereen aanbevelen.

Familie Smits

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couderc in Naussannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couderc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.