Camping Le Couderc

• Sauna
Meer campinginfo

64 reviews over Camping Le Couderc

• 9Petra Bakker01-09-2019

Relaxen en gezelligheid op een prachtige plek

Op deze camping ben je er echt helemaal uit. Ik ben gek op de liedjes van Annie MG Schmidt en er werd een voorstelling georganiseerd met de mooiste liedjes van Annie MG Schmidt. Je kon je als campinggast inschrijven en gezellig meedoen. Drie ochtenden staan zingen en dansen met jong en oud. Supergezellig en heb leuke mensen leren kennen. Op zondagavond was er een geweldige band; Mister Chang, deze wisten zo'n sfeer te creëren, jong en oud stond stralend te dansen. Ik mocht zelfs een stukje meezingen, wat ik een geweldige ervaring vond. Onze dochter van 15 is mee geweest met een georganiseerde kanotocht. Voor pubers een fijne plek, er wordt goed met hen omgegaan. In een ander review staat dat pubers het jeugdhonk zouden hebben vernield. Dit was een trieste actie van twee jonge mannen van begin 20, hen is vriendelijk verzocht een andere camping op te zoeken. Verder alles vredig en netjes in de weken dat wij er waren.

• 9Eetgelegenheden

• 6Marlene04-08-2019

Fijne camping maar echt toe aan renovatie sanitair

Gezellige camping met fijne sfeer en hartelijke ontvangst met welkomsdrankje. Mooie ruime plaatsen. Alleen het sanitair is zwaar aan vernieuwing toe. Op 1 weide is dit gedaan maar nu de rest nog. Zal wel lang gaan duren vrees ik. Douche vaak koud en toiletpapier op erg vervelend. Jeugdhonk krijgt volgend jaar gelukkig een nieuw onderkomen alleen willen ze liever van de oudere jeugd af. Jammer ook dat er geen programma voor de oudere pubers /jeugd is. Alleen voor de kleintjes.
    Bar consumpties worden ieder jaar duurder.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 2018
    7Piet16-08-2018

Alles is goed echter staat van sanitair is slecht

Fijne sfeer op camping en ruime plekken. Echter is de staat van het sanitair echt slecht, alles is oud en de schoonmaak is niet bijster

• 3Staat v/h sanitair

• 2017
    10Paul Guijt07-09-2017

Prachtige camping

Mooie camping met leuk personeel , schoon sanitair en een prachig en goed restaurant

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Maarten de Vries02-08-2016

Fantastisch, de ideale camping voor hele gezin

De kinderen, ook tieners en puber vermaken zich hier volop met elkaar. Voor ouders ook veel gezelligheid. Een wekelijks open podium van gemiddeld hoog nivo. En zondags te gekke live muziek.

Heerlijke sauna en hamam zonder bij te betalen dagelijks te gebruiken.

• 10Erik13-09-2015

Top

Heerlijke gastvrije camping. Er wordt veel georganiseerd voor iedereen, volop animatie en thema's . Je hoeft de camping niet af voor een hapje, drankje of een etentje aan alles is gedacht en een prima kwaliteit. De kampeerplaatsen zijn ruim en alles is goed onderhouden. Vriendelijk personeel. Bijna altijd mooi weer, maar het is de groene Dordogne. Er kan wel eens een buitje vallen maar het weer knapt altijd snel op. Een heerlijke vakantie gehad.

• 9Dönja van Gils22-09-2013

Heerlijk. Geweldig. Voor herhaling zeker vatbaar!!

Voor ieder wat wils. Wij waren er in een rustige periode aan het einde van de schoolvakantie. Genoten van de gastvrijheid, het zwembad en de sauna. Restaurant en pizza + snacks is er heerlijk en goed verzorgt.

• 9Eetgelegenheden

• 10sven19-07-2012

geweldig

leuke camping. goed zwembad en leuke animatie vooral het levend stratego en het circus

• 8Joost15-09-2009

Zeer aangename camping

Leuke camping met zeer gemoedelijke sfeer. Relaxed en ontspannen. Open Podium is aanrader en het restaurant schotelt heerlijke gerechten voor! Ook erg leuk voor tieners!

• 7B. Reukers28-12-2008

Camping ademt open sfeer

Eerste camping waar kinderen van zeggen: Hier wil ik naar terug"

1 tip over Camping Le Couderc

• Hendrik, 08-08-2012

reserveren is noodzakelijk eind juli/begin augustus

3 vragen over Camping Le Couderc

• tamara, 01-07-2013

naturisten of..

hi,

graag zou ik willen weten of het echt een naturisten camping is of dat men er ook aan "swingen"doet,.

groet tamara

peet, 09-07-2013

Voor zover ik weet gebeurt het niet. De camping staat er ook niet om bekend. Als je een swingerscamping zoekt dan ben je bij Le Couderc niet aan het goede adres.

• patricia , 16-07-2012

naturisten camping..

Hallo..kan me iemand vertellen wat een NATURISTEN camping precies inhoud...?

Alwin, 12-06-2013

Hallo Patricia,

Dat wisselt per camping maar bij uitstek zal het er wel op neerkomen dat een naturistische inslag van je vereist wordt; met andere woorden, als het weer het toelaat om naakt te zijn dien je naakt te zijn. Dat is inclusief bezoek aan toiletgebouw, zwemmen en spelletjes.

Kijk eens wat rond op google of bezoek naturisme.pagina.nl voor meer informatie over naturisme en de mogelijkheden in binnen- en buitenland.

• Alwin, 16-09-2010

Met kinderen naar deze camping in 2011.. Wie heeft

Hoi,

Wie heeft deze camping bezocht en heeft (eventueel via de mail) wat échte foto's van deze camping voor mij, en dan met name van de kinderweide en het sanitair (indien mogelijk)? Op het filmpje op de website van deze camping ziet het er namelijk allemaal wel heel erg mooi, rustig en ideaal uit. Leuk als dat echt zo is, maar wel jammer als je er 1300 kilometer rijden en 600 euro armer achter moet komen dat niets minder waar is.

Vooral foto's van de plaatsen, het strandje (diepte van het water?) en een idee van de werkelijke afstanden (hoe ver is het van het strandje naar het zwembad bijvoorbeeld?), de kinderen die met ons meegaan zijn mijn dochter van dan 4,5 en haar nichtje van dan 6,5.

Alvast bedankt voor alle mogelijke informatie! Alwin

Alwin, 12-06-2013

Bedankt voor je reactie, voor dit jaar alweer een andere camping geboekt (nu een zoon erbij die deze augustus één wordt) maar voor volgend jaar zeker de moeite. Helaas nog van niemand echte foto's gekregen (snap ik ook, lastig te maken op een naturistencamping) maar van in ieder geval de opzet en grootte/afstanden van de camping heb ik nog weinig besef. Wel fijn dat er veel kinderen zijn in het hoogseizoen, mijn dochter vereenzaamt echt als er niemand te spelen is :) dus dat is een vereiste.

Voor een eerste keer buitenland kamperen met beide kinderen vind ik deze camping nét op een mooie afstand liggen, is goed in een nacht te doen.

zarah, 20-09-2010

De camping is zeker in het hoogseizoen erg druk. De foto's geven een goede indruk van hoe de camping eruit ziet. Houd er wel rekening mee dat de plekken niet afgebakend zijn door struikjes ofzo, je kijkt dus op elkaars bord. Ook zie je de generatoren dwars langs de beekjes lopen, dus veel ongerepte natuur is er niet. De boswandeling die je kunt maken is mooi, maar overal hoor je het zwembadgeluid als je wandelt. Overigens heb je daar geen last van op de camping zelf, omdat deze lager ligt. Sanitair is verouderd, toen wij er waren was er nagenoeg geen water druk en koud water. Ik wil er niet negatief over zijn, maar ons was het te druk, te Nederlands en te weinig terug naar de natuur. Misschien meer iets voor het voor- of nazeizoen voor ons om terug te komen. Wel veel kinderen en makkelijk contact te maken! Mijn aanrader: ga hierheen zonder te reserveren. Als het niet bevalt ligt op ca. 20km afstand een veel rustiger camping waar wij overigens niet geweest zijn: Terme d'astor, die prachtig ligt! Maar omdat wij er niet geweest zijn (alleen even wezen kijken) weet ik niet hoe het sanitair daar geregeld is. Voor ieder wat wils. Als je houdt van gezellige drukte, veel activiteiten en een leuke bar dan ben je bij Couderc erg goed. Het restaurant en overige voorzieningen (muv het sanitair) zijn ook perfect voor elkaar. Maar verwacht geen natuur en een plek met veel privacy in het hoogseizoen, dan kun je over de koppen lopen.

Hans Balk, 11-06-2013

Deze camping is in het hoogseizoen welliswaar druk maar ik zou het niet TE druk willen noemen, de plaatsen zijn groot en niet afgebakend (waarom zou dat moeten, je wilde toch kamperen en dan toch lekker in je hokje kruipen? wat een onzin.) generatoren langs beekjes? de schrijver hierboven weet duidelijk niet wat ie zegt, er lopen leidingen voor de elektra van de sleurhutbewoners :-)

De camping heeft een enorm stuk eigen bos waar je heerlijk kunt wandelen. twee speelvijvers en een zandstrandje, een kolossaal zwembad verwarmd met zonnepanelen, gratis sauna en jacuzzi. Kleine doch toereikende kampwinkel (gas op voorraad) Pizzeria, groot prima restaurant. Het achterste kleine toiletgebouw op de familieweide is inderdaad gedateerd maar 50meter verder staat een superluxe modern toiletgebouw dus waar hebben we het over. Overigens zijn de douches in dat oude gebouwtje lekkerder :-)

Dit is beslist de allerallerbeste camping die ik ooit ben tegengekomen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig