Camping Le Couderc

• Sauna
Meer campinginfo

64 reviews over Camping Le Couderc

• 8Anoniem29-06-2008

Goed ontvangst! Gezellig camping voor het hele gezien. De kids vermaken zich prima waardoor je als ouder ook lekker kunt genieten. Kleinschallig waardoor er een gemoedelijke sfeer ontstaat.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Familie

• 10Frans Willighagen30-08-2007

mooi naturisten terrein van 30 ha. prachtig zwembad, jacuzzi en sauna. goed restaurant. hoog naturisten gehalte weinig geklede mensen.Bijna 100% Nederlanders.Veel actieviteiten voor de kinderen. Wat ik echt geweldig vind is de omgang met pubers. Er zijn twee meertjes op het terrein en er is keus tussen familie velden of heerlijk rustig. er is een snackbar en een winkeltje met vers brood. Het is een echte aanrader

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Familie

1 tip over Camping Le Couderc

• Hendrik, 08-08-2012

reserveren is noodzakelijk eind juli/begin augustus

3 vragen over Camping Le Couderc

• tamara, 01-07-2013

naturisten of..

hi,

graag zou ik willen weten of het echt een naturisten camping is of dat men er ook aan "swingen"doet,.

groet tamara

peet, 09-07-2013

Voor zover ik weet gebeurt het niet. De camping staat er ook niet om bekend. Als je een swingerscamping zoekt dan ben je bij Le Couderc niet aan het goede adres.

• patricia , 16-07-2012

naturisten camping..

Hallo..kan me iemand vertellen wat een NATURISTEN camping precies inhoud...?

Alwin, 12-06-2013

Hallo Patricia,

Dat wisselt per camping maar bij uitstek zal het er wel op neerkomen dat een naturistische inslag van je vereist wordt; met andere woorden, als het weer het toelaat om naakt te zijn dien je naakt te zijn. Dat is inclusief bezoek aan toiletgebouw, zwemmen en spelletjes.

Kijk eens wat rond op google of bezoek naturisme.pagina.nl voor meer informatie over naturisme en de mogelijkheden in binnen- en buitenland.

• Alwin, 16-09-2010

Met kinderen naar deze camping in 2011.. Wie heeft

Hoi,

Wie heeft deze camping bezocht en heeft (eventueel via de mail) wat échte foto's van deze camping voor mij, en dan met name van de kinderweide en het sanitair (indien mogelijk)? Op het filmpje op de website van deze camping ziet het er namelijk allemaal wel heel erg mooi, rustig en ideaal uit. Leuk als dat echt zo is, maar wel jammer als je er 1300 kilometer rijden en 600 euro armer achter moet komen dat niets minder waar is.

Vooral foto's van de plaatsen, het strandje (diepte van het water?) en een idee van de werkelijke afstanden (hoe ver is het van het strandje naar het zwembad bijvoorbeeld?), de kinderen die met ons meegaan zijn mijn dochter van dan 4,5 en haar nichtje van dan 6,5.

Alvast bedankt voor alle mogelijke informatie! Alwin

Alwin, 12-06-2013

Bedankt voor je reactie, voor dit jaar alweer een andere camping geboekt (nu een zoon erbij die deze augustus één wordt) maar voor volgend jaar zeker de moeite. Helaas nog van niemand echte foto's gekregen (snap ik ook, lastig te maken op een naturistencamping) maar van in ieder geval de opzet en grootte/afstanden van de camping heb ik nog weinig besef. Wel fijn dat er veel kinderen zijn in het hoogseizoen, mijn dochter vereenzaamt echt als er niemand te spelen is :) dus dat is een vereiste.

Voor een eerste keer buitenland kamperen met beide kinderen vind ik deze camping nét op een mooie afstand liggen, is goed in een nacht te doen.

zarah, 20-09-2010

De camping is zeker in het hoogseizoen erg druk. De foto's geven een goede indruk van hoe de camping eruit ziet. Houd er wel rekening mee dat de plekken niet afgebakend zijn door struikjes ofzo, je kijkt dus op elkaars bord. Ook zie je de generatoren dwars langs de beekjes lopen, dus veel ongerepte natuur is er niet. De boswandeling die je kunt maken is mooi, maar overal hoor je het zwembadgeluid als je wandelt. Overigens heb je daar geen last van op de camping zelf, omdat deze lager ligt. Sanitair is verouderd, toen wij er waren was er nagenoeg geen water druk en koud water. Ik wil er niet negatief over zijn, maar ons was het te druk, te Nederlands en te weinig terug naar de natuur. Misschien meer iets voor het voor- of nazeizoen voor ons om terug te komen. Wel veel kinderen en makkelijk contact te maken! Mijn aanrader: ga hierheen zonder te reserveren. Als het niet bevalt ligt op ca. 20km afstand een veel rustiger camping waar wij overigens niet geweest zijn: Terme d'astor, die prachtig ligt! Maar omdat wij er niet geweest zijn (alleen even wezen kijken) weet ik niet hoe het sanitair daar geregeld is. Voor ieder wat wils. Als je houdt van gezellige drukte, veel activiteiten en een leuke bar dan ben je bij Couderc erg goed. Het restaurant en overige voorzieningen (muv het sanitair) zijn ook perfect voor elkaar. Maar verwacht geen natuur en een plek met veel privacy in het hoogseizoen, dan kun je over de koppen lopen.

Hans Balk, 11-06-2013

Deze camping is in het hoogseizoen welliswaar druk maar ik zou het niet TE druk willen noemen, de plaatsen zijn groot en niet afgebakend (waarom zou dat moeten, je wilde toch kamperen en dan toch lekker in je hokje kruipen? wat een onzin.) generatoren langs beekjes? de schrijver hierboven weet duidelijk niet wat ie zegt, er lopen leidingen voor de elektra van de sleurhutbewoners :-)

De camping heeft een enorm stuk eigen bos waar je heerlijk kunt wandelen. twee speelvijvers en een zandstrandje, een kolossaal zwembad verwarmd met zonnepanelen, gratis sauna en jacuzzi. Kleine doch toereikende kampwinkel (gas op voorraad) Pizzeria, groot prima restaurant. Het achterste kleine toiletgebouw op de familieweide is inderdaad gedateerd maar 50meter verder staat een superluxe modern toiletgebouw dus waar hebben we het over. Overigens zijn de douches in dat oude gebouwtje lekkerder :-)

Dit is beslist de allerallerbeste camping die ik ooit ben tegengekomen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig