Camping Le Couderc

32 reviews over Camping Le Couderc in het Nederlands

volkomen relaxede vakantie

levensgenieter
1-12-2018

Diverse jaren de camping bezocht met de kinderen, tot 16 jaar. Een kinderparadijs. en daarom ook zeer relaxed voor de ouders. Hoogseizoen dan wel erg druk maar vol plezier en gezelligheid. Daarna zonder kinderen de camping regelmatig bezocht in mei/juni en augustus/september. Volkomen relaxed vakantie. Rust, ruimte, groen, gezellig, gemoedelijk, zwembad, sauna, restaurant en vrijblijvende optredens. Maar altijd verrassend en super gezellig. Diverse soorten camping-plekken. Maar vooral natuurlijk gelegen. Heel veel groen. Honden zijn welkom. SVP buiten de camping uit te laten. Voor ontvangst, van de super klantvriendelijke eigenaren, krijgen ze een 10. Voor het personeel geef ik een dikke 9. Genoeg marktjes in de buurt. Ik zou zeggen ervaar het zelf. Veel campingplezier gewenst in een mooie groene, schone omgeving.

Gereisd Met partner in mei 2018

Gehaat of geliefd

Eva
30-9-2017

Couderc, gehaat of geliefd. Zoals zo veel Campings. Daar wij de luxe hebben om niet in het hoogseizoen op vakantie te gaan, kan ik niet spreken over deze periode. Ik kan me voorstellen dat rustzoekers dan beter niet komen.Er zijn diverse velden, dat maakt dat de " grote" camping minder groot. Maar buiten het ruimtelijke om, staan de plaatsen wel erg dicht op elkaar..In het naseizoen is het er goed toeven. Geen lawaaierige kinderen, hoogstens wat hardroepende "oudjes." De open podiums zijn werkelijk fantasties. lekker voor een heel schappelijke prijs eten. De mooie schuur met een lekker knapperend haardvuurtje. De sauna en hamam, gewoonweg fijne faciliteiten voor een leuke seizoensprijs . De familie en het personeel doen er alles aan om het een ieder naar hun zin te maken. En natuurlijk zijn er altijd dingen die graag anders zou willen zien. Daar zijn we mens voor. Tot slot, Couderc.... voor ons geliefd. top...... EVA

Gereisd Met partner in september 2017

Gereisd Met partner in mei 2017

heerlijke camping

mattie
18-9-2016

dit is echt een heerlijke camping. Een echte aanrader. Gezellig heerlijk zwembad, mooie sauna. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Het was geweldig

J.J. Arends
16-9-2016

De onbevangenheid waarmee de gasten worden ontvangen en worden geïnformeerd.De rust die de camping uitstraalt roept om terug komen.

een heel mooie camping met prima plaatsen.

Hans
5-9-2016

Is een Naturistencamping met Nederlandse eigenaren. Makkelijk te bereiken met de caravan. Goede keuken en een fantastisch zwembad. Ligt aan een kleine beek waarvan het water uit een bron op het terrein ontspringt. Veel activiteiten op het terrein voor de gasten.

Magnifique

Rosé en Frans
30-9-2015

Voor het eerst op Le Couderc en werden zeer gastvrij ontvangen. Gelijk werd er gevraagd of wij iets wilde drinken. We kregen een kleine uitleg aan de hand van een plattegrond en een rondleiding langs de openbare gebouwen die centraal gelegen zijn. Daarna mochten we zelf een plekje gaan uitkiezen. Ondanks dat het naseizoen was begonnen, werd er toch nog veel georganiseerd. Jeu des boules, open podiums, happy hour, live optredens en een thema avond in het prima restaurant. Snacks en pizza elke dag verkrijgbaar. Vers brood, na opgave s' morgens vanaf 08.00u in de winkel af te halen Het leuke zwembad wordt d.m.v. zonnepanelen verwarmd. Bubbelbad Sauna en hamam gratis Een zeer gezellig terras en een leuke bar binnen voor de minder warme avonden (incl. openhaard) Kortom: een hele leuke schone naturistencamping met een hele aangename sfeer En als het weer tijd is om te vertrekken, dan krijg je als aandenken ook nog een fles wijn mee.

Gereisd Met partner in september 2015

geweldig

Jacques Arends
19-7-2015

Wij waren hier voor de 1ste keer, gastvrije ontvangst je voelt je er direkt thuis, mooie plaatsen, prima restaurant en reuze gezellige avonden. Het terrein is ook goed verzorgd. Wij komen hier beslist nog een keer.. Nog even een reactie over de honden Jammer dat sommige baasjes het niet zo nauw nemen met de regels zij bezorgen een ander overlast , zakje is verplicht maar velen negeren dit.

Gereisd Met partner in mei 2015

Cijfer voor zwembad een 12 maar dat lukt niet :-)

hansbalk
4-7-2015

Wij gaan in principe nooit vaker dan 2 keer naar dezelfde camping...

We komen hier nu al voor de 10e keer Zwemmen, sauna, Hammamm Jacuzzi, Lol....muziek..... Leffe van de tap. Hondjes ook lekker zwemmen en wandelen...

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Genieten

lougies
17-9-2013

Het is een prima camping in ee mooie omgeving.Zeer vriendelijk ontvangst. Een super mooi zwembad. En het is in deze omgeving nog niet heel erg toeristisch. Wel genieten van de lekkere wijnen en diverse kass soorten.

Gereisd Met partner in Sat Aug 24 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couderc in Naussannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couderc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.