Camping Le Couderc

3 reacties Camping Le Couderc

naturisten of..

tamara, 1-7-2013

hi,

graag zou ik willen weten of het echt een naturisten camping is of dat men er ook aan "swingen"doet,.

groet tamara

1 reactie

naturisten camping..

patricia , 16-7-2012
Hallo..kan me iemand vertellen wat een NATURISTEN camping precies inhoud...?
1 reactie

Hoi,

Wie heeft deze camping bezocht en heeft (eventueel via de mail) wat échte foto's van deze camping voor mij, en dan met name van de kinderweide en het sanitair (indien mogelijk)? Op het filmpje op de website van deze camping ziet het er namelijk allemaal wel heel erg mooi, rustig en ideaal uit. Leuk als dat echt zo is, maar wel jammer als je er 1300 kilometer rijden en 600 euro armer achter moet komen dat niets minder waar is.

Vooral foto's van de plaatsen, het strandje (diepte van het water?) en een idee van de werkelijke afstanden (hoe ver is het van het strandje naar het zwembad bijvoorbeeld?), de kinderen die met ons meegaan zijn mijn dochter van dan 4,5 en haar nichtje van dan 6,5.

Alvast bedankt voor alle mogelijke informatie!

Alwin

3 reacties