Camping Le Couderc

57 reviews over Camping Le Couderc in het Nederlands

volkomen relaxede vakantie

levensgenieter
1-12-2018

Diverse jaren de camping bezocht met de kinderen, tot 16 jaar. Een kinderparadijs. en daarom ook zeer relaxed voor de ouders. Hoogseizoen dan wel erg druk maar vol plezier en gezelligheid. Daarna zonder kinderen de camping regelmatig bezocht in mei/juni en augustus/september. Volkomen relaxed vakantie. Rust, ruimte, groen, gezellig, gemoedelijk, zwembad, sauna, restaurant en vrijblijvende optredens. Maar altijd verrassend en super gezellig. Diverse soorten camping-plekken. Maar vooral natuurlijk gelegen. Heel veel groen. Honden zijn welkom. SVP buiten de camping uit te laten. Voor ontvangst, van de super klantvriendelijke eigenaren, krijgen ze een 10. Voor het personeel geef ik een dikke 9. Genoeg marktjes in de buurt. Ik zou zeggen ervaar het zelf. Veel campingplezier gewenst in een mooie groene, schone omgeving.

Gereisd Met partner in mei 2018

Alles is goed echter staat van sanitair is slecht

Piet
16-8-2018

Fijne sfeer op camping en ruime plekken. Echter is de staat van het sanitair echt slecht, alles is oud en de schoonmaak is niet bijster

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Wat een heerlijke plek

Erik
12-8-2018

Le Couderc is niet echt een camping. Althans, je moet er wel voor betalen en kunt er Camperen. Maar voor mij en ook voor anderen is het vooral een bijzondere plaats waar je jezelf kunt zijn en waar ik mij anders voel dan thuis. De familie ( welke steeds groter wordt) maakt er echt een belevenis van en voor hen is niets te veel.Dit werkt door op het personeel, bijna allemaal leuke mensen op een chagerijn na. Een opsomming waarom het leuk is: themadagen op maandag met heksen en piraten 😂. De feesten op zaterdag! De rust op andere dagen! De geweldige open podia! Verder is het restaurant prima, hoewel de kaart wel wat spannender mag. De snack is uitgebreid genoeg maar de winkel te klein. De minpunten: toch ( ondanks onze held Klaas), het sanitair wat op een aantal plaatsen echt aan de beurt is, en het brood dat pas vanaf 9 uur te koop is. Maar noem mij bevooroordeeld, ik neem het voor lief. Tot volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Gehaat of geliefd

Eva
30-9-2017

Couderc, gehaat of geliefd. Zoals zo veel Campings. Daar wij de luxe hebben om niet in het hoogseizoen op vakantie te gaan, kan ik niet spreken over deze periode. Ik kan me voorstellen dat rustzoekers dan beter niet komen.Er zijn diverse velden, dat maakt dat de " grote" camping minder groot. Maar buiten het ruimtelijke om, staan de plaatsen wel erg dicht op elkaar..In het naseizoen is het er goed toeven. Geen lawaaierige kinderen, hoogstens wat hardroepende "oudjes." De open podiums zijn werkelijk fantasties. lekker voor een heel schappelijke prijs eten. De mooie schuur met een lekker knapperend haardvuurtje. De sauna en hamam, gewoonweg fijne faciliteiten voor een leuke seizoensprijs . De familie en het personeel doen er alles aan om het een ieder naar hun zin te maken. En natuurlijk zijn er altijd dingen die graag anders zou willen zien. Daar zijn we mens voor. Tot slot, Couderc.... voor ons geliefd. top...... EVA

Gereisd Met partner in september 2017

Prachtige camping

Paul Guijt
7-9-2017

Mooie camping met leuk personeel , schoon sanitair en een prachig en goed restaurant

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Gereisd Met partner in mei 2017

heerlijke camping

mattie
18-9-2016

dit is echt een heerlijke camping. Een echte aanrader. Gezellig heerlijk zwembad, mooie sauna. Voor herhaling vatbaar!!

Gereisd Met partner in juni 2016

Het was geweldig

J.J. Arends
16-9-2016

De onbevangenheid waarmee de gasten worden ontvangen en worden geïnformeerd.De rust die de camping uitstraalt roept om terug komen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

een heel mooie camping met prima plaatsen.

Hans
5-9-2016

Is een Naturistencamping met Nederlandse eigenaren. Makkelijk te bereiken met de caravan. Goede keuken en een fantastisch zwembad. Ligt aan een kleine beek waarvan het water uit een bron op het terrein ontspringt. Veel activiteiten op het terrein voor de gasten.

Gereisd Met partner in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Huisje nooit meer

Dick Peek
20-8-2016

Met ons zessen een huisje gehuurd. Goede ontvangst en is als thuis komen. Bij entree van het huisje troffen wij een gedateerde inrichting en bij het binnen stappen kraakte de gehele vloer. Bij de receptie drie keer geklaagd over dit gekraak want s,nachts wordt iedereen wakker als men naar het toilet gaat. Men kijkt de klant dan glazig aan en het word genoteerd. Veder totaal geen empathie vanuit Nico en Marieke. Men komt ook niet even luisteren. Op de camping vernemen wij van bezoekers die al lang komen dat bij verschillende huisjes ook de vloer zo kraakt. Dat is dus jaren al zo. Wij voelden ons dus niet serieus te worden genomen en dat komt omdat zij mededelen dat het een winterklus is.. En wij wisten dat dit probleem er al dertien jaar is, zo bleek. Nooit meer een huisje van deze camping. Dit in tegenstelling tot velen goede dingen die er fantastisch zijn.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Couderc in Naussannes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Couderc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.