Vakantiehuis Domaine Les Pins

Vakantiehuis Domaine Les Pins
9,5

14 tips over Vakantiehuis Domaine Les Pins

riet kooper, 9-11-2014
Leuk om te zien de kastelen en grotten in de buurt zeker een aanrader le chateau de hautefort
Remko van Broekhoven, 9-9-2014
Veel leuks te doen in de omgeving: fietsen (onder meer groene route langs oud spoor), 'fiets-trein', ezel of pony rijden, markten, grotten en kastelen.
Caroline-Wesley en Oona, 18-8-2014
Aan zij die twijfelen, zeker doen! Jullie gaan hier geen spijt van krijgen.

Mandy, 6-5-2014

Oranour sur Glane, zeer indrukwekkend. Dorp dat in de 2e Wereldoorlog is uitgeroeid en verwoest. Alles is zo gelaten als het toen is achtergebleven.

De vele kastelen zijn zeer de moeite waard. De markt in Périgeux. En de kleinere maar gezellige markt in Thiviers. Als je het niet erg vindt om wat verder te rijden is

Maikel, 14-9-2013
Er zijn veel bezienswaardigheden te bezoeken in departement Dordonge. Veel is binnen een max van 1,5uur rijden te bereiken. Château Castelnaud en de Velorail zijn een tip.
JG van Manen, 26-8-2013
In de omgeving is (te) veel te doen voor 1 week. Wij bevelen de vélorail aan, eten in St Jean de Cole, bezoekjes aan de div. chateaus, zwemmen in nabijgelegen, mooi aangelegd en onderhouden plan d'eau in Nantheuil.

Alders, 20-8-2013

Plan d'eau (zwemmeertje)

Ezeltje rijden

Brantome

Dea Steen, 15-8-2013
Perigeux als prachtige stad n Brantome als gezelligste plaats!
Björn Miessen, 9-8-2013
Vooral de pizzaoven gebruiken, een hele middag/avond lekker bezig zijn voor uiteindelijk overheerlijke pizza's! Prima, betaalbaar en kindvriendelijk restaurant bij de kerk in St. Jean de Cole.
Klaas&Nelly Gorter, 23-7-2013
Ga eten bij restaurant La Perla in st Jean de Côle. Op het terras tegenover een oud kasteel en nog oudere kerk. In één van de best bewaarde dorpen van Frankrijk. De prijs van het menu, € 15,- , is het uitzicht al waard.