Vakantiehuis Domaine Les Pins

Vakantiehuis Domaine Les Pins
9,7

18 tips over Vakantiehuis Domaine Les Pins

Carina , 24-9-2018
La perla Café, Place de l'Église, 24800 Saint Jean de Cole, in een klein dorpje cafe/ brasserietje met lekker eten voor een goede prijs kwaliteit verse producten gekregen, mooi terras.
Carina B, 24-9-2018

Le P’ti Bar , 1 Place du Champ de Foire , 19230 Segur-le-Chateau.

Kleine goede buiten bistro.

De kaart is zeer duidelijk hoofdgerecht 10€ en voor 2.5€ extra kan je kiezen uit de huisgemaakte lekkere desserten. Zeer vriendelijke uitbaters je voelt je er werkelijk welkom. Men raadde ons een andere tafel aan om uit de wind te zitten. Wens je tapas geen probleem dat is ook beschikbaar. Alles was zeer vers bereid zeker een aanrader.

Carina B, 24-9-2018

Au Fil Du Temps , 1 Chemin du Vert Galand, Bratome. Gelegen op een hoek van de straat.

Mooie ligging met gezellig terras, goede kwaliteit/prijs. Goede bistrogerechten, lekker eten kijk goed want aardappelen,rijst of frietjes moet je soms apart bestellen, hartelijke ontvangst, zeker een aanrader! Reserveren als je nog een plaatsje wil.

Carina B, 24-9-2018
Restaurant Charbonnel 57 rue Gambetta . Suggestie: wel reserveren anders kan het wel eens zijn dat er geen plaats meer is. Heerlijk lunchen aan het water buiten op het terras. Vriendelijke bediening en vraag zeker uitleg over de menu zodat je weet wat krijgt. De gerechten waren super.
riet kooper, 9-11-2014
Leuk om te zien de kastelen en grotten in de buurt zeker een aanrader le chateau de hautefort
Remko van Broekhoven, 9-9-2014
Veel leuks te doen in de omgeving: fietsen (onder meer groene route langs oud spoor), 'fiets-trein', ezel of pony rijden, markten, grotten en kastelen.

Caroline-Wesley en Oona, 18-8-2014
Aan zij die twijfelen, zeker doen! Jullie gaan hier geen spijt van krijgen.
Mandy, 6-5-2014

Oranour sur Glane, zeer indrukwekkend. Dorp dat in de 2e Wereldoorlog is uitgeroeid en verwoest. Alles is zo gelaten als het toen is achtergebleven.

De vele kastelen zijn zeer de moeite waard. De markt in Périgeux. En de kleinere maar gezellige markt in Thiviers. Als je het niet erg vindt om wat verder te rijden is

Maikel, 14-9-2013
Er zijn veel bezienswaardigheden te bezoeken in departement Dordonge. Veel is binnen een max van 1,5uur rijden te bereiken. Château Castelnaud en de Velorail zijn een tip.
JG van Manen, 26-8-2013
In de omgeving is (te) veel te doen voor 1 week. Wij bevelen de vélorail aan, eten in St Jean de Cole, bezoekjes aan de div. chateaus, zwemmen in nabijgelegen, mooi aangelegd en onderhouden plan d'eau in Nantheuil.