Vakantiehuis

110 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Pins in het Nederlands

Geweldig!

Fam. Kleijnen,
24-12-2018

We gingen voor onszelf een grote uitdaging aan, maar het is het meer dan 200% waard geweest!!

Wat een rust, wat een een mooi uitzicht en wat een prachtig huis. Rinus en Kathela zijn ontzettend zorgzaam en ideaal dat zij Nederlands spreken. Als je vragen hebt kun je het gewoon vragen in je eigen taal, heel fijn (en wij hebben dat nodig gehad, dus weten wij er alles van!!)

Wij zaten in 'La Figue', een prachtig, compleet ingerichte Gitte waarin niets ontbreekt. Nederlandse zenders op de tv, vaatwasser etc.

Kort samengevat, een prachtige plek met zorgzame gastheer en vrouw!!

Gereisd met partner in september 2018

Iedere keer weer fantastisch!

M van Leeuwen,
10-10-2018

Normaal gesproken gaan wij niet snel voor een 2e keer naar dezelfde plek op vakantie. Maar afgelopen juli hebben wij onze vakantie voor de 4e keer bij Rinus en Cathéla door gebracht. Dat zegt genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig natuurverblijf.

Carina Danny,
24-9-2018

Wij houden van ruimte dus verbleven we in de guite Le Chene van 25 augustus tot en met 8 september. Een grote guite met véél ruimte. Met een prachtig uitzicht over het landschap en hele gastvrije eigenaars niets was hen te veel vragen staat vrij. Je heb er op zo'n 10 km een nieuwe Lidl, een Carrefour ... keuze genoeg. Misschien lijkt dit ver maar je kan dit combineren met je uitstapjes.

In onze guite was een grote ijskast combinatie 3 schuiven diepvries wat ik geweldig vond voor onze boodschappen.

Tot onze blijde verrassing hadden de eigenaars ook aan ons terras een muurtje gebouwd wat toch een gezellige sfeer gaf. Cathéla en Rinus vernieuwen ieder jaar iets of op dit moment zijn ze nu bezig met een nieuwe buitenkeuken te bouwen.Hou je van de natuur en de rust dan is dit zeker een aanrader, dassen, vossen en vogels genoeg in de buurt, gezellig kuieren in de dorpjes of een restaurantje. Top verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een absolute aanrader.

M.I. van der Noll,
16-9-2018

Mooie, schone huisjes in een prachtige omgeving en een goede uitvalbasis voor uitstapjes. Leuke plaatsjes in de omgeving met gezellige marktjes, een mooi meer om te zwemmen op paar minuten rijden en op een half uur rijden bevinden zich ook meren waar kan worden gevist. Verder kan in de omgeving ook worden gefietst op de Voie Verte de Saint-Pardoux-la-Rivière à Thiviers, waarbij je langs allerlei leuke plaatsje fietst. De moeite waard om even van de fietsroute af te wijken. De gastvrijheid van Cathéla en Rinus is fantastisch er ontbrak ons aan niets. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijke verblijfplaats

Bianca Hendriks,
9-9-2018

Mooie woningen waarin je rustig weken kunt verblijven en waar je helemaal tot rust komt. Je merkt de liefde/zorg waarmee Rinus en Cathéla de huizen en het terrein onderhouden en het comfort ieder jaar verder verhogen. Zo heeft gîte Le Chêne een extra eigen terras gekregen (het derde terras), zodat je ook in de schaduw van de bomen kunt zitten. De kwaliteit van de woningen blijft niet alleen behouden; hij wordt zelfs nog beter! De fijne sfeer, de mooie natuur (uitzicht) en de vele bezienswaardigheden maken van Domaine Les Pins een aanrader voor iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Anne & Ben van der Kruk,
10-8-2018

Fantastisch vakantieverblijft in de prachtige Dordogne. Prachtige omgeving, waar veel te doen is voor jong en oud. Heel fijn vakantiehuisje die van alle gemakken is voorzien. Vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Domaine les pins is een oase van rust, warmte, gezelligheid en volop mogelijkheden voor bijvoorbeeld wandelen, potje basketball of pizza bakken in een authentieke steenoven. Top vakantie, elke keer weer!

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtige locatie in een oase van rust!

Leo en Trudie,
5-8-2018

Voor de derde keer in de dordogne, en opnieuw een geweldige vakantie gehad.

Na twee keer in la figue nu in gite le chene. Wat een geweldig ruime gite, met alle gemakken voorzien!!

En wat een uitzicht vanaf het terras, geweldig, en de rust die over je heen valt.

Opnieuw genoten van het Franse leven.

Het blijft genieten bij Rinus en Cáthela.

Gereisd met partner in juli 2018

Fantastisch.

Remko van Broekhoven,
19-7-2018

Een prachtige plek, een zeer comfortabel en ruime appartement, ideale gastheer en -vrouw.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Geweldig!!

Jaap & Liesbert,
9-7-2018

Prachtige locatie, gelegen op een heuvel in hartje Pergord Vert.

De gite is zeer compleet uitgerust, het ontbreekt je aan niets, uitstekende bedden en zeer luxe ingericht.

De omgeving nodigt uit om helemaal tot rust te komen na de hectiek in Nederland.

Rust en ruimte volop aanwezig slechts verstoord door de vogels.

Daarnaast niets dan lof voor de gastheer en vrouw en bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met partner in juni 2018

In één woord geweldig

Marianne Tieman,
25-10-2017

Eigenlijk zouden we moeten zeggen dat je hier niet naar toe moet gaan om deze heerlijke plek “geheim” te houden.

Maar dan doen we Rinus en Cathéla daarmee tekort.

Je vindt er rust, gastvrijheid, complete, schone en comfortabele inrichting, prachtig uitzicht, geweldig wandelgebied, zeer diverse omgeving, waar van alles te doen of te bezichtigen is.

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Pins in Nanthiat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.