Vakantiehuis Domaine Les Pins

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig!!

Jaap & Liesbert
9-7-2018

Prachtige locatie, gelegen op een heuvel in hartje Pergord Vert.

De gite is zeer compleet uitgerust, het ontbreekt je aan niets, uitstekende bedden en zeer luxe ingericht.

De omgeving nodigt uit om helemaal tot rust te komen na de hectiek in Nederland.

Rust en ruimte volop aanwezig slechts verstoord door de vogels.

Daarnaast niets dan lof voor de gastheer en vrouw en bedankt voor jullie gastvrijheid.

In één woord geweldig

Marianne Tieman
25-10-2017

Eigenlijk zouden we moeten zeggen dat je hier niet naar toe moet gaan om deze heerlijke plek “geheim” te houden.

Maar dan doen we Rinus en Cathéla daarmee tekort.

Je vindt er rust, gastvrijheid, complete, schone en comfortabele inrichting, prachtig uitzicht, geweldig wandelgebied, zeer diverse omgeving, waar van alles te doen of te bezichtigen is.

Mooie gite met een fantastisch uitzicht.

RinusR
4-10-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op Domaine Les Pins. Er is echt niets wat ontbreekt aan de inrichting van de gite, fantastische bedden en dito gastheer en gastvrouw.

Fijn!

fam. Vinke
31-8-2017

Heerlijke vakantie gehad bij Rinus en Cathela.

Echt een aanrader voor gezinnen met jonge kinderen.

Veel te doen in de omgeving.

Fijn ook dat er de eigenaar voor speelgoed, kinderwagen, kinderbed en kinderstoel zorgt...scheelt zoveel spullen om mee te nemen ;)

Te mooi om waar te zijn!

Marion
8-8-2017

En toch is het waar.

Prachtig uitzicht, een geweldige gite (La Figue) en hele gastvrije eigenaars. Ik was er met mijn moeder en die is slecht ter been. Voor haar was de gite heel geschikt. Ook in de omgeving was voor haar genoeg te doen: bijvoorbeeld een boottocht in Brantôme, de grot in Tourtoirac en Ouradour. Kortom, we hebben een fantastische week gehad!

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Yvonne
18-7-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad in de Dordogne bij Domaine Les Pins.

Fantastische omgeving. We zaten in Gîte La Figue. Een compleet huis met luxe keuken en fijne Boxsprings bedden, TV incl. Nederlandse zenders en tevens een Home cinema set met radio/CD-DVD speler.

's morgens ontbijten op het terras met een schitterend uitzicht over de streek. En

's avonds genieten van de zonsondergang en het enige wat je nog hoort zijn vogels en krekels. Kortom na 1 weeke Domaine Les Pins zijn we helemaal uitgerust. We komen zeker terug.

Super

Gerda
16-7-2017

Wij waren hier voor de vierde keer. Het is hier geweldig! Ruime, schone en van alle gemakken voorziene gite.

En de plek en het uitzicht kan echt niet beter.

Wij komen graag weer eens terug.

Het blijft heerlijk,

Hans van Wingerden
20-5-2017

Dit jaar voor de 3e keer in gite Le Chêne in Domaine Les Pins verbleven en weer genoten. De badkamer was sfeervol verbouwd met naast het bad een prima inloopdouche. De kwaliteit blijft top en wordt zelfs nog beter. De kinderen hebben weer veel gespeeld op het grote grasveld en het bos. We hebben weer nieuwe dorpjes, kastelen en picknickplaatsen ontdekt zoals Abbaye de Boschaud: lekker in het gras naast een sprookjesachtige kloosterruïne. Een dag naar Collonges-la-Rouge en Turenne geweest. Een dik uur rijden maar beloond met 2 prachtige stadjes. Een aanrader en zeer fotogeniek. We kijken nu al uit naar de vierde keer!

Een prachtige plek, genieten en onthaasten

Nienhuis
10-5-2017

Met ons gezin zijn we in de meivakantie naar Domaine les Pins gereden. Wat is het daar mooi!! Mooier dan mooi! Het uitzicht, de rust, de vogels. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

De bedden slapen fantastisch, er zijn Nederlandse zenders op de tv en de keuken is voorzien van alle luxe.

's morgens een ontbijtje op het terras en 's avonds genieten van de zonsondergang. We waren nog nooit op vakantie geweest naar Frankrijk maar nu begrijpen we waarom veel Nederlanders naar Frankrijk​ gaan. Domaine les Pins is zeker een aanrader!

Heerlijk rustig

Gerrit en Paulien
25-10-2016

Prachtig uitzicht, goede bedden, tuinmeubilair met kussens, Nederlandse TV, schoon en van alle gemakken voorzien. Prima adres zeker als je van rust houdt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Pins in Nanthiat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Les Pins scoort een 9.47 uit 10 op basis van 102 reviews.