Vakantiehuis Domaine Les Pins

Vakantiehuis
Vakantiehuis Domaine Les Pins
9,5

109 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Pins in het Nederlands

Iedere keer weer fantastisch!

M van Leeuwen
10-10-2018

Normaal gesproken gaan wij niet snel voor een 2e keer naar dezelfde plek op vakantie. Maar afgelopen juli hebben wij onze vakantie voor de 4e keer bij Rinus en Cathéla door gebracht. Dat zegt genoeg.

Geweldig natuurverblijf.

Carina Danny
24-9-2018

Wij houden van ruimte dus verbleven we in de guite Le Chene van 25 augustus tot en met 8 september. Een grote guite met véél ruimte. Met een prachtig uitzicht over het landschap en hele gastvrije eigenaars niets was hen te veel vragen staat vrij. Je heb er op zo'n 10 km een nieuwe Lidl, een Carrefour ... keuze genoeg. Misschien lijkt dit ver maar je kan dit combineren met je uitstapjes.

In onze guite was een grote ijskast combinatie 3 schuiven diepvries wat ik geweldig vond voor onze boodschappen.

Tot onze blijde verrassing hadden de eigenaars ook aan ons terras een muurtje gebouwd wat toch een gezellige sfeer gaf. Cathéla en Rinus vernieuwen ieder jaar iets of op dit moment zijn ze nu bezig met een nieuwe buitenkeuken te bouwen.Hou je van de natuur en de rust dan is dit zeker een aanrader, dassen, vossen en vogels genoeg in de buurt, gezellig kuieren in de dorpjes of een restaurantje. Top verblijf.

Een absolute aanrader.

M.I. van der Noll
16-9-2018

Mooie, schone huisjes in een prachtige omgeving en een goede uitvalbasis voor uitstapjes. Leuke plaatsjes in de omgeving met gezellige marktjes, een mooi meer om te zwemmen op paar minuten rijden en op een half uur rijden bevinden zich ook meren waar kan worden gevist. Verder kan in de omgeving ook worden gefietst op de Voie Verte de Saint-Pardoux-la-Rivière à Thiviers, waarbij je langs allerlei leuke plaatsje fietst. De moeite waard om even van de fietsroute af te wijken. De gastvrijheid van Cathéla en Rinus is fantastisch er ontbrak ons aan niets. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien.

Heerlijke verblijfplaats

Bianca Hendriks
9-9-2018

Mooie woningen waarin je rustig weken kunt verblijven en waar je helemaal tot rust komt. Je merkt de liefde/zorg waarmee Rinus en Cathéla de huizen en het terrein onderhouden en het comfort ieder jaar verder verhogen. Zo heeft gîte Le Chêne een extra eigen terras gekregen (het derde terras), zodat je ook in de schaduw van de bomen kunt zitten. De kwaliteit van de woningen blijft niet alleen behouden; hij wordt zelfs nog beter! De fijne sfeer, de mooie natuur (uitzicht) en de vele bezienswaardigheden maken van Domaine Les Pins een aanrader voor iedereen.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Anne & Ben van der Kruk
10-8-2018

Fantastisch vakantieverblijft in de prachtige Dordogne. Prachtige omgeving, waar veel te doen is voor jong en oud. Heel fijn vakantiehuisje die van alle gemakken is voorzien. Vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Domaine les pins is een oase van rust, warmte, gezelligheid en volop mogelijkheden voor bijvoorbeeld wandelen, potje basketball of pizza bakken in een authentieke steenoven. Top vakantie, elke keer weer!

Prachtige locatie in een oase van rust!

Leo en Trudie
5-8-2018

Voor de derde keer in de dordogne, en opnieuw een geweldige vakantie gehad.

Na twee keer in la figue nu in gite le chene. Wat een geweldig ruime gite, met alle gemakken voorzien!!

En wat een uitzicht vanaf het terras, geweldig, en de rust die over je heen valt.

Opnieuw genoten van het Franse leven.

Het blijft genieten bij Rinus en Cáthela.

Fantastisch.

Remko van Broekhoven
19-7-2018

Een prachtige plek, een zeer comfortabel en ruime appartement, ideale gastheer en -vrouw.

Geweldig!!

Jaap & Liesbert
9-7-2018

Prachtige locatie, gelegen op een heuvel in hartje Pergord Vert.

De gite is zeer compleet uitgerust, het ontbreekt je aan niets, uitstekende bedden en zeer luxe ingericht.

De omgeving nodigt uit om helemaal tot rust te komen na de hectiek in Nederland.

Rust en ruimte volop aanwezig slechts verstoord door de vogels.

Daarnaast niets dan lof voor de gastheer en vrouw en bedankt voor jullie gastvrijheid.

In één woord geweldig

Marianne Tieman
25-10-2017

Eigenlijk zouden we moeten zeggen dat je hier niet naar toe moet gaan om deze heerlijke plek “geheim” te houden.

Maar dan doen we Rinus en Cathéla daarmee tekort.

Je vindt er rust, gastvrijheid, complete, schone en comfortabele inrichting, prachtig uitzicht, geweldig wandelgebied, zeer diverse omgeving, waar van alles te doen of te bezichtigen is.

Mooie gite met een fantastisch uitzicht.

RinusR
4-10-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad op Domaine Les Pins. Er is echt niets wat ontbreekt aan de inrichting van de gite, fantastische bedden en dito gastheer en gastvrouw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Pins in Nanthiat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Pins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.