Sorteren

Reviews over Nanthiat

Iedere keer weer fantastisch!

M van Leeuwen
    10-10-2018

Normaal gesproken gaan wij niet snel voor een 2e keer naar dezelfde plek op vakantie. Maar afgelopen juli hebben wij onze vakantie voor de 4e keer bij Rinus en Cathéla door gebracht. Dat zegt genoeg.

Geweldig natuurverblijf.

Carina Danny
    24-9-2018

Wij houden van ruimte dus verbleven we in de guite Le Chene van 25 augustus tot en met 8 september. Een grote guite met véél ruimte. Met een prachtig uitzicht over het landschap en hele gastvrije eigenaars niets was hen te veel vragen staat vrij. Je heb er op zo'n 10 km een nieuwe Lidl, een Carrefour ... keuze genoeg. Misschien lijkt dit ver maar je kan dit combineren met je uitstapjes.

In onze guite was een grote ijskast combinatie 3 schuiven diepvries wat ik geweldig vond voor onze boodschappen.

Tot onze blijde verrassing hadden de eigenaars ook aan ons terras een muurtje gebouwd wat toch een gezellige sfeer gaf. Cathéla en Rinus vernieuwen ieder jaar iets of op dit moment zijn ze nu bezig met een nieuwe buitenkeuken te bouwen.Hou je van de natuur en de rust dan is dit zeker een aanrader, dassen, vossen en vogels genoeg in de buurt, gezellig kuieren in de dorpjes of een restaurantje. Top verblijf.

Een absolute aanrader.

M.I. van der Noll
    16-9-2018

Mooie, schone huisjes in een prachtige omgeving en een goede uitvalbasis voor uitstapjes. Leuke plaatsjes in de omgeving met gezellige marktjes, een mooi meer om te zwemmen op paar minuten rijden en op een half uur rijden bevinden zich ook meren waar kan worden gevist. Verder kan in de omgeving ook worden gefietst op de Voie Verte de Saint-Pardoux-la-Rivière à Thiviers, waarbij je langs allerlei leuke plaatsje fietst. De moeite waard om even van de fietsroute af te wijken. De gastvrijheid van Cathéla en Rinus is fantastisch er ontbrak ons aan niets. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien.

Heerlijke verblijfplaats

Bianca Hendriks
    9-9-2018

Mooie woningen waarin je rustig weken kunt verblijven en waar je helemaal tot rust komt. Je merkt de liefde/zorg waarmee Rinus en Cathéla de huizen en het terrein onderhouden en het comfort ieder jaar verder verhogen. Zo heeft gîte Le Chêne een extra eigen terras gekregen (het derde terras), zodat je ook in de schaduw van de bomen kunt zitten. De kwaliteit van de woningen blijft niet alleen behouden; hij wordt zelfs nog beter! De fijne sfeer, de mooie natuur (uitzicht) en de vele bezienswaardigheden maken van Domaine Les Pins een aanrader voor iedereen.

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Anne & Ben van der Kruk
    10-8-2018

Fantastisch vakantieverblijft in de prachtige Dordogne. Prachtige omgeving, waar veel te doen is voor jong en oud. Heel fijn vakantiehuisje die van alle gemakken is voorzien. Vriendelijk ontvangen door de eigenaren. Domaine les pins is een oase van rust, warmte, gezelligheid en volop mogelijkheden voor bijvoorbeeld wandelen, potje basketball of pizza bakken in een authentieke steenoven. Top vakantie, elke keer weer!

Nanthiat scoort een 7,8 uit 10, op basis van 17 reviews