Géén boekingskosten

Camping Les Pialades

FrankrijkAquitaineNabirat (Dordogne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Pialades voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 53 reviews

Meer camping info

53 Reviews over Les Pialades

• 8Leo10-08-2021

Prima rustige camping

Rustig gelegen kleine camping, met veel schaduw, in het bos. Helft van de plekken zijn verhuurlokaties, meest eenvoudige nette kunststof huisjes van verschillende omvang. Wij hadden een lodge tent met veel privacy aangezien omliggende tentplekken leeg waren. De safaritenten zijn een maat groter en zagen er prachtig uit. De percelen zijn meestal niet al te groot. Geen probleem want het is een erg rustige camping. Broodjesservice, ijs, friet en (lekkere) pizza's. Klein winkeltje. Prima zwembad. Wifi kregen wij niet aan de praat. Sanitair goed en vaak brandschoon. Gasten bijna allemaal Frans. Ligging is prima voor het bezoeken van bekende plaatsten in de omgeving (Sarlat, Domme, La Roque, Rocamadour etc.), binnen een uur rijden is heel veel te zien - wel vaak heel erg druk. Grote supermarkten zijn een eindje rijden. Minpunten verder: de muggen (het was erg regenachtig) en het traditionele ontbreken van wc papier.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Mariska en Maurice Elema20-07-2019

Formidabel

Een camping in de natuur, waar vooral Fransen komen. Heel charmant. Eigenaar is erg vriendelijk. Het zwembad is heerlijk. Het is een camping die vooral ook aan het opbouwen is, qua modernisering. Toch als je echt graag op een mooie plek wilt zijn midden tussen de mooiste dorpjes van de Dordogne, dan ben je hier echt op het juiste adres. Echt voor natuurliefhebbers, rustzoekers, gezinnen die niet veel poespas nodig hebben. Franse stijl, gelegen aan een natuurgebied (bos).

• 9Eetgelegenheden
  • 10Catherine07-06-2019

Super camping familial en pleine nature.

L'accueil est au top. Virginie et Eric, les propriétaires sont vraiment adorables. Les emplacements sont vastes, bien arborés, les sanitaires impeccables et la piscine est chauffée. Le bar et le restaurant sont très chaleureux et il y a même une petite épicerie.

• 8Fam strelitski06-08-2018

Heerlijke vakantieplek

Hele fijne kleine camping met veel Fransen en wat minder Nederlandse vakantiegangers. Maar de camping is heel fijn. Vers eigen gebakken brood, zeer ruime douches, je kan er makkelijk met heel je gezin in. Ook een babybadje aanwezig. Zwembad is heerlijk om je verkoeling te vinden. Eigenaren kennen je bij naam en zijn erg vriendelijk en meedenkend. Speeltuin alleen geschikt voor Kids tot 5 jaar. Een grote trampoline zou nog leuk zijn voor de wat oudere kinderen. Aantal keer wat van de afhaal gehaald allemaal erg smakelijk.

• 8Eetgelegenheden
  • 7Anne04-08-2018

Prima camping met veel schaduw en fransen

Leuke kleine echte franse camping. Jammer voor de kinderen dat er (bijna) geen andere nederlandse jeugd was. Wel kleine plekken. Met onze vouwwagen en bijzettentje kon of de auto erbij of wij buiten zitten. Er is een klein parkeerterrein voor de auto. Sanitair is schoon, ruim en voldoende. Zwembad is prima, helaas wel veel wespen en andere ongedierte bij het zwembad.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Carole et Philippe26-12-2017

Séjour EXCELLENT, accueil SUPER

Apres de nombreuses années sans séjours en camping, nous avons enfin trouver un havre de paix. Les propriétaires sont au petits soins pour les vacanciers, et nous avons passé un super séjour, nous reviendrons. Vivement l'année prochaine.

• 4Cathy02-10-2017

Personnel sympa

N°17 Chalet 25 m² très vieux. Matelas des petits lit inconfortable On sent les lattes des sommier.!!pas de VMC dans la douche, pas de hotte, gaz 2 feux, frigo (de caravane) très petit sans congélateur.!Chalet moyennement entretenu.. pour plus de 600€ La semaine en pleine saison franchement y'a beaucoup plus confortable plus grand et surtout plus récent et mieux équipés pour le même prix.

Camping Les Pialades, Propriétaire, 05-10-2017

Bonjour Nous regrettons que vous ne nous ayez pas fait part de ces remarques lors de votre séjour et de les découvrir sur un site d’avis. Nous regrettons également que votre chalet n’ait pas répondu à vos attentes ; le chalet C17 est souvent bien apprécié, voire redemandé pour un nouveau séjour. Effectivement, certains de nos chalets comme le C17 ne sont pas récents, ni de la dernière génération mais ils ne sont pas non plus « très vieux ». Nous les rénovons, les entretenons pour qu’ils soient agréables à vivre (nouvelles banquettes, nouveaux rideaux, rambardes de terrasse toutes neuves…). Et nous en renouvelons peu à peu, au rythme qu’il nous est possible de le faire ; nous avons d’ailleurs le projet de changer 4 chalets pour la saison 2018. Concernant l’équipement, notre site Internet donne un descriptif précis par locatif ; en le louant, vous aviez ainsi toutes les informations : nous ne parlons pas de congélateur, ni de hôte mais de réfrigérateur top, de 2 feux gaz... Et pour la literie, dommage de ne pas nous en avoir parlé, nous aurions pu trouver une solution durant votre séjour ; nous allons en tout cas tenir compte de votre retour pour proposer un meilleur confort la saison prochaine.

• 10GUYOT29-08-2017

Camping convivial et chaleureux

Merci encore à Virginie, Eric et tout le personnel, nous avons passés de magnifiques vacances pour cette cinquième année aux Pialades. Toujours dans un cadre idéal et grâce à votre sens du client, de l’écoute et de votre dévouement presque 24h/24, nous ne pouvions que nous sentir "comme à la maison". Ne changez rien ! Mille mercis

• 9Foures18-08-2017

Camping idéal famille

Nous avons passé un excellent séjour! Nous avons particulièrement aimé le calme et le côté familial du camping mais aussi la disponibilité et la gentillesse des propriétaires. Nous étions avec un bébé de 15 mois et nous recommandons vivement le petit gîte qui dispose d'un petit jardinet avec terrasse laissant la possibilité à bébé de crapahuter en toute sécurité. Le camping est aussi idéalement situé pour partir à la visite des sites, A recommander à tous ceux qui recherche un cadre reposant et des vacances en tout simplicité dans un camping "à taille humaine".

• 8Poeka11-08-2017

Franse leuke camping

Leuke Franse camping. Sanitair is vernieuwd. Netjes! Zeer grote douches. Best veel ook! De camping zat meerdere dagen vol. Hier had je absoluut geen last van.

De plaatsen zijn soms wat aan de kleine kant. De meeste plaatsen zijn afgebakend. Prima!

Zwembad heerlijk! Lekkere ligstoelen! Watertemperatuur prima!

Visvijver leuk! Veel muggen maar dat is logisch lijkt mij.

Douches: vaak lauw. Niet erg met 30 graden. Maar als het 20 graden is is een warme douche wel lekker. Afwaswater meestal lauw.

Tip: wellicht ergens waslijnen ophangen voor gezamenlijke was. Misschien achter op het veld.

Tip: safaritent beneden erg leuk!

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar