Moumour

We hebben een aantal aanbieders voor Moumour voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Moumour voor je op een rij gezet:

Reviews over Moumour

Prachtige plek, heerlijke sfeer!

Cindy,
    24-6-2013

Nooit eerder heb wij meegemaakt zo persoonlijk te worden ontvangen in een ongedwongen en luxueuze omgeving. We hebben 3 heerlijke dagen doorgebracht in Chateau De Lamothe. Het kasteel is prachtig gerenoveerd in de oude, stijlvolle sfeer, maar zeker van alle moderne gemakken voorzien! De kamers zijn zeer ruim en prachtig ingericht. Heerlijk eten in de sfeervolle eetzaal met liefde bereid door de kasteelheer. We hebben zo'n heerlijk verblijf nog nooit meegemaakt. Bijkomen van de drukte van alledag en je in de watten laten leggen op een prachtige plek: dat is Chateau de Lamothe!

Gereisd met partner in mei 2013
Moumour scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews