Géén boekingskosten

Contact

81 Reviews over Domaine au Piet

• 9Sonja & Ronald14-09-2021

Gouden plekje in de Aquitaine

Wat een heerlijk plekje op zo'n 60km van Toulouse. Genieten van de mooie ligging bovenop de heuvel, met ruim uitzicht rondom op de zonnebloemen, maisvelden en bij helder weer zelfs de Pyreneeën! In de omgeving is het (voor de geoefende fietser) mooi toeren. Danny en Larissa zijn toppers op het gebied van gastvrijheid. Daar waar ze de vakantiebeleving kunnen helpen verbeteren doen ze dat zeker! Ook hebben we genoten van het Mediterraanse buffet, wat door hen was bereid. Het zwembad is lekker om even te ontspannen en wat verkoeling te zoeken. Als er in de buurt wat bijzonders te beleven was, werden we door Danny daarop geattendeerd door een briefje wat bij de dagelijkse broodbestelling werd meegegeven. Al met al zijn we langer gebleven dan gepland.

• 9Roberta02-09-2021

Bijzonder prachtig uitzicht, heerlijk rustig!

Geweldige plek, prachtig uitzicht ! WAt een rust, wat een ruimte. Behulpzane campingeigenaren. Twee maal per week is er een buffet en kun je mee eten. Echt een aanrader. Zwembad ligt ook prachtig en wordt keurig schoon gehouden.

• 9Vera van Dorp24-08-2021

Heerlijke minicamping

Wat een uitzicht en rust!Wij hebben hier 6 nachten gestaan en genoten.Een keer gebruik gemaakt van het Indische buffet en ook een keer onverwachts patat met snacks besteld.Niets is Danny en Larissa teveel, wat een gastvrijheid.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Arnold, Willemijn, Cato en Suus10-08-2021

Pareltje!

Wat een pareltje is deze camping! En ook nog eens gelegen in een prachtig, heuvelachtig gebied.Wij verbleven een week in de Gîte. Deze was ruim en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht vanaf het balkon verveelde ons geen moment. Onze kinderen (7-9) hebben zich ook prima vermaakt op de camping. Zodra er een zwembad is en er andere kinderen zijn, zijn zij tevreden. Wij hebben ervaren dat alle kinderen met elkaar optrekken en samen de leukste spellen verzinnen. Larissa en Danny zijn zeer vriendelijk en gastvrij. En wat hebben we genoten van het Indische buffet. Al met al is deze camping echt een aanrader! Het is dat we eigenlijk niet twee keer naar eenzelfde camping gaan, omdat Frankrijk zoveel moois te bieden heeft, maar Domaine au Piet staat hoog bovenaan ons lijstje!

• 9Henk en Irene10-08-2021

Rust, ruimte en uitzicht

Kleine ruim opgezette camping.Rust, gastvrijheid en vooral het zeer wijdse uitzicht maken dit een unieke camping.

• 9Carla en Peter10-08-2021

Fantastisch, genieten, gastvrij!

We hebben net een week de gîte bij Larissa en Danny gehuurd, een práchtige, rustige plek met een enorm mooi uitzicht.De gîte is helemaal compleet ingericht, buiten verschillende zitjes beschikbaar.Een heerlijk zwembad met ook weer een geweldig uitzicht!Kortom wij hebben genoten! De week was helaas tè snel voorbij.Wij hebben ons meer dan welkom gevoeld!

• 10Roy en Annelies04-08-2021

Geweldige kleine camping met prachtig uitzicht. Super lieve eigenaren die in het hoogseizoen heerlijke buffetten verzorgen waar je voor een klein prijsje van kan mee eten. Verder netjes sanitair en een heerlijk zwembad. We hebben een top week hier gehad.

• 10Mieke en dirk en biyd22-07-2021

Super gezellig ,gastvrij .lekker eten gewoon doen

Mooi uitzicht om wakker te worden ,mooie kleine gezellige camping ,super eigenaren ,gezellig, goed en schoon sanitair en je kan als je wil lekker mee eten voor weinig geld dus gewoon top

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Henk en Irene12-07-2021

rustige camping met uitzicht

Rust, ruimte, gastvrijheid en vooral het enorme uitzicht maken van camping Piet een uniek plekje.

• 10Tocladavima08-09-2020

Feels like haeven

In een woord: geweldig. 9 unieke, zeer ruime kampeerplekken met unieke uitzichten. Schoon sanitair en een heerlijk zwembad. Er is genoeg te beleven in de regio, maar de ligbedden aan het zwembad lagen zo lekker, dat we weinig van de omgeving gezien hebben ;-) Iedere ochtend vers brood, perfecte WiFi en grote supermarkt op een klein kwartiertje rijden.

Danny en Larissa, jullie zijn twee toppertjes, het was een eer om in jullie "voortuin" te mogen staan. Koester jullie domain (en de vijgenbomen). We komen heel graag terug om jullie kookkunsten te mogen beleven én het nieuwe zwembad te testen. Torsten, Claudia, Vief en Maarten. Pootje van Storm

Camping Domaine au Piet info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar