Hotel Le Lascaux

3 reviews over Hotel Le Lascaux in het Nederlands

ABSOLUMENT EXTRAORDINAIRE

Fred
17-7-2014

Hotel charmant,décorer avec soin (jeux d'antants), salle très grande, coin salon, jardin adapté aux enfants, chambre familiale très bien agencée et décorée, hôtes d'une gentillesse et professionalisme extraordinaire, des repas divins.Vraiment, je recommande cet hôtel, d'autant bien situé quant à la grotte de Lascaux. Nous remercions à nouveau les gérants et leurs souhaitons une très bonne continuation pour leur projet futur.

Fantastich

van santen
7-4-2013

Hele vriendelijke mensen, niets voor hen teveel. Kamers netjes en ruim, misschien voor sommige mensen wat gedateerd. Zeker een aanrader, je gunt deze familie het beste.

Muy recomendable

Noemi
9-8-2010

Este hotel familiar es muy recomendable para viajar en pareja o con nignos porque es tranquilo y con oferta variada de entretenimiento. Ambiente muy cuidado, comida deliciosa y muy buen trato. Deficiencia: algo alejado del centro del pueblo (10 minutos caminando).

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lascaux voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Lascaux in Montignac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Lascaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Lascaux scoort een 9.5 uit 10 op basis van 3 reviews.