Hotel Le Lascaux

Kleine hotelsWeer vandaag25°8°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Le Lascaux voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Le Lascaux in het Nederlands

Met oudere kinderen

Fantastich

van santen
7-4-2013

Hele vriendelijke mensen, niets voor hen teveel. Kamers netjes en ruim, misschien voor sommige mensen wat gedateerd. Zeker een aanrader, je gunt deze familie het beste.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Lascaux in Montignac (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Lascaux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.