Bed and Breakfast Côté Verger

15 reviews over Bed and Breakfast Côté Verger

• 2019
    10jan&mar19-08-2019

een hele dikke 10

gastvrijheid met een dikke 10,paradijselijke sfeer en ultieme rust,gezellige ambiance en heerlijk eten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    8maria mauriks04-11-2018

Geweldig

Met 7 personen waren we 4 dagen in Côté Verger. Een prachtig, met smaak ingerichte B&B..in een schitterende groene omgeving. Allereerst een geweldig warm ontvangst door gastvrouw en -heer .Een gezellige apéro met elkaar in de prachtige zitkamer! 's-Avonds een heerlijk avondmaal met een lekker glaasje.We sliepen in prachtig ingerichte kamers met overheerlijke bedden met een eigen badkamer en toilet.Ook hangt er op elke kamer een overzicht van leuke uitstapjes. 's-Morgens een overheerlijk uitgebreid ontbijt met voor de juiste sfeer zachte Franse chansons als achtergrondmuziek!! We hebben deze dagen enorm genoten van de geweldige gastvrijheid van Esther en Alex die ons zo in de watten gelegd! Een bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!Dank voor deze geweldige dagen!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Alide vzn Heck30-10-2018

Fantástisch

Van vrijdag tot maandagmiddag gelogeerd in Côté Verger. Wat hebben we Genoten van de prachtig ingerichte kamers, de ambiance, de omgeving, het uitgebreide ontbijt, de avondmaaltijd (superbe!) Én van -niet te vergeten!- de liefdevolle zorgen van gastvrouw Esther en gastheer Alex. Het ontbrak ons werkelijk aan niets. Wij hebben met ons zevenen een onvergetelijk weekend beleefd, mede dank zij jullie. Dankjulliewel !!! namens ons allen. We zien, Esther & Alex, uit naar ons volgende bezoek. !!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Anja09-09-2018

Was een dag te kort....

Heel fijn adres, Alexander en Esther superlieve mensen die het iedereen naar hun zin willen maken, als je uitzending gemist terugkijkt van ‘ik vertrek’ heb je al het gevoel dat je ze kent. Het ligt wel rustig maar in minder dan 10 minuten lopen een erg goed restaurantje wat wij belangrijk vonden. Ook table d’Hotes prachtig verzorgd en wij vinden t niet duur voor wat je krijgt. Met name heerlijk ontbijt. Goeie tips wat je allemaal kunt doen in de omgeving mooi samengevat met de afstanden e.d. erbij vermeld👍 Kortom geweldig verblijf gehad in een mooie rustige ruime kamer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Justin en Hellen31-07-2018

Heerlijk!

Wij hebben 6 heerlijke dagen mogen verblijven bij Alex en Esther. Ik zeg bewust bij Alex en Esther. Niet bij Cote Verger. Dat zou namelijk de indruk wekken dat je bij iets verblijft in plaats van bij deze fantastische gastheer en gastvrouw. Alle dagen zijn ze in de weer om het de gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Dat doen ze niet door in een mascottepak rond te lopen en potjes volleybal te organiseren maar door je welkom te laten voelen. Altijd vriendelijk en pro-actief in het geven van tips voor de beste vakantie ervaring. Een gezellige babbel en samen een drankje drinken als ze even kunnen. Moses (de hond) is een ondeugende allemansvriend die voor de nodige vertier zorgt. Het huis is gigantisch groot en statig. Het is ontzettend sfeervol ingericht en het uitzicht aan beide kanten is mooi genoeg om in een schilderij te vatten. Wij zaten in de chambre botanique en dit is erg goed bevallen. fijn bed, een mooi uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Bea en Frans18-07-2018

bijzonder mooie plek

Alexander en Esther, de eigenaren zijn fantastische mensen. Vriendelijk, gastvrij en 'niets' is te veel. We hadden een prachtplek op de camping (hun voortuin) met uitzicht op de boomgaarden. De rust en de ruimte hebben we als heerlijk ervaren. De krekels, vogels en de reeën die je s 'avonds kunt spotten is bijzonder. Mee ontbijten en/of dineren aan de Table d'Hotes is ook mogelijk en een gezellig gebeuren / samen zijn.

Wij hebben hier genoten en gaan hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jeroen14-07-2018

Fantastisch, ik wil weer terug.

Onze ervaring met Côté Verger is echt fan-tas-tisch!! Mijn vriendin en ik verbleven bij Alex en Esther 4 nachten en we hebben zo onwijs genoten, het was onvergetelijk. Alex en Esther zijn zo ontzettend onwijs gastvrij en doen er alles aan om je op je gemak te stellen, om het naar je zin te maken en om je dat heerlijke (Franse) vakantie gevoel te geven. De bed en breakfast zelf is super leuk ingericht en de kamers zijn schoon. Als je daar bent geweest denk je alleen maar dat je weer terug wilt en dat gaan we ook zeker doen. Een dikke aanrader!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Matthijs van Os03-04-2018

Fantastisch, kom snel weer terug.

Prachtig gelegen huis midden tussen de fruitbomen, ideale locatie om te wandelen en te fietsen. Vliegveld van Bergerac op een klein half uurtje en Bordeaux op een uurtje rijden. Mooie, nette kamers en ‘s-ochtends een heerlijk uitgebreid ontbijt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• 9Glenn01-04-2018

Délicieux en France!

Heb geen minpunten voor mijn mini break in dit B&B verblijf. Gewoon goed verzorgd! Omgeving is rustgevend en mooi.

Gereisd met vrienden in maart 2018

• Oude reviews

9Loes23-10-2017

Heerlijk!!

Wil je rust, natuur en heerlijk verwend worden? Dan moet je zeker gaan! Esther & Alex nemen je op in het gezin (bestaande uit Esther, Alex, Moses (hond) & Toes (kater) en verwennen je met gezelligheid, gastvrijheid en enorme culinaire hoogstandjes. Alles is schoon & fris en ademd het Franse leven. Middenin het mekka van wijnland en ze regelen zo een proeverij voor je bij de boer. Avoir beaucoup de plaisir souhaitable!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

0 tips over Bed and Breakfast Côté Verger