Montazeau

Reviews over Montazeau

Geweldig

maria mauriks,
    4-11-2018

Met 7 personen waren we 4 dagen in Côté Verger. Een prachtig, met smaak ingerichte B&B..in een schitterende groene omgeving. Allereerst een geweldig warm ontvangst door gastvrouw en -heer .Een gezellige apéro met elkaar in de prachtige zitkamer! 's-Avonds een heerlijk avondmaal met een lekker glaasje.We sliepen in prachtig ingerichte kamers met overheerlijke bedden met een eigen badkamer en toilet.Ook hangt er op elke kamer een overzicht van leuke uitstapjes. 's-Morgens een overheerlijk uitgebreid ontbijt met voor de juiste sfeer zachte Franse chansons als achtergrondmuziek!!

We hebben deze dagen enorm genoten van de geweldige gastvrijheid van Esther en Alex die ons zo in de watten gelegd! Een bezoek is zeker voor herhaling vatbaar!Dank voor deze geweldige dagen!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fantástisch

Alide vzn Heck,
    30-10-2018

Van vrijdag tot maandagmiddag gelogeerd in Côté Verger. Wat hebben we Genoten van de prachtig ingerichte kamers, de ambiance, de omgeving, het uitgebreide ontbijt, de avondmaaltijd (superbe!) Én van -niet te vergeten!- de liefdevolle zorgen van gastvrouw Esther en gastheer Alex. Het ontbrak ons werkelijk aan niets.

Wij hebben met ons zevenen een onvergetelijk weekend beleefd, mede dank zij jullie. Dankjulliewel !!! namens ons allen. We zien, Esther & Alex, uit naar ons volgende bezoek. !!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Was een dag te kort....

Anja,
    9-9-2018

Heel fijn adres, Alexander en Esther superlieve mensen die het iedereen naar hun zin willen maken, als je uitzending gemist terugkijkt van ‘ik vertrek’ heb je al het gevoel dat je ze kent. Het ligt wel rustig maar in minder dan 10 minuten lopen een erg goed restaurantje wat wij belangrijk vonden. Ook table d’Hotes prachtig verzorgd en wij vinden t niet duur voor wat je krijgt. Met name heerlijk ontbijt. Goeie tips wat je allemaal kunt doen in de omgeving mooi samengevat met de afstanden e.d. erbij vermeld👍 Kortom geweldig verblijf gehad in een mooie rustige ruime kamer.

Gereisd met partner in augustus 2018

Heerlijk!

Justin en Hellen,
    31-7-2018

Wij hebben 6 heerlijke dagen mogen verblijven bij Alex en Esther. Ik zeg bewust bij Alex en Esther. Niet bij Cote Verger. Dat zou namelijk de indruk wekken dat je bij iets verblijft in plaats van bij deze fantastische gastheer en gastvrouw. Alle dagen zijn ze in de weer om het de gasten het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Dat doen ze niet door in een mascottepak rond te lopen en potjes volleybal te organiseren maar door je welkom te laten voelen. Altijd vriendelijk en pro-actief in het geven van tips voor de beste vakantie ervaring. Een gezellige babbel en samen een drankje drinken als ze even kunnen. Moses (de hond) is een ondeugende allemansvriend die voor de nodige vertier zorgt. Het huis is gigantisch groot en statig. Het is ontzettend sfeervol ingericht en het uitzicht aan beide kanten is mooi genoeg om in een schilderij te vatten. Wij zaten in de chambre botanique en dit is erg goed bevallen. fijn bed, een mooi uitzicht.

Gereisd met partner in juli 2018

bijzonder mooie plek

Bea en Frans,
    18-7-2018

Alexander en Esther,

de eigenaren zijn fantastische mensen.

Vriendelijk, gastvrij en 'niets' is te veel.

We hadden een prachtplek op de camping (hun voortuin) met uitzicht op de boomgaarden.

De rust en de ruimte hebben we als heerlijk ervaren.

De krekels, vogels en de reeën die je s 'avonds kunt spotten is bijzonder.

Mee ontbijten en/of dineren aan de Table d'Hotes is ook mogelijk en een gezellig gebeuren / samen zijn.

Wij hebben hier genoten en gaan hier zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juni 2018