Bed and Breakfast La Maison Forte

Bed and Breakfast La Maison Forte

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison Forte voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Maison Forte in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

La Maison Forte is een bijzondere smaakvolle ingerichte B&B waar je zeer warm wordt ontvangen. Het pas gerenoveerde huis bevindt zich op een heuvel met prachig uitzicht over de omgeving van de Dordogne.

De 2 gastheren zijn zeer attent en de sfeer is ontspannen. De kamers zijn ruim, met goede bedden en mooi sanitair in de badkamers. Er is ruime keuze voor het ontbijt, en er wordt ook lekker gekookt als je s' avonds wil blijven eten. En het zwembad is een prima plek om te relaxen als je terug komt van een dagje toeren in de omgeving. Want er is heel veel te zien. Wij waren hier voor de derde keer en zeker niet voor de laatste. Paul en Reinout, dank voor jullie gastvrijheid, en tot de volgende keer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Maison Forte in Montaut, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Maison Forte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Maison Forte scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.