Vakantiehuis Mandosse

2 reviews over Vakantiehuis Mandosse in het Nederlands

zalig rustig!!

druyts vicky
3-9-2013

Zeer rustig gelegen vakantiehuis met ruime kamers. Leuk voor de kinderen is het aangelegde zwembad, groot genoeg om hun te amuseren met water.

Een ideale omgeving om volledig tot rust te komen en te kunnen genieten van de natuur. karaktervolle steden zoals Bergerac en Villenueve liggen op een half uur rijden.

Ruimte, privacy en je thuis voelen....

weksel
25-7-2010

Wij, twee ouders met vier kinderen (7, 7 , 11, 15), zijn hier nu twee keer geweest. Het huis heeft veel ruimte en is van alle gemakken voorzien. Vier slaapkamers (ook geschikt voor baby), twee badkamers, grote keuken met dito koelkast. Meer dan voldoende servies, handdoeken, tuinstoelen, grote bbq, etc.

Erg fijn is het privézwembad en de zee aan ruimte er omheen (bijna een hectare gras en fruitboomgaard). Het dorpje Montauriol stelt niet veel voor. Vijf kilometer verder ligt Castillonès, waar in ieder geval een supermarkt en warme bakker zijn. Grotere steden zijn Bergerac (20 km) en Villeneuve sur Lot (30 km). Daar zijn ook grotere supermarkten te vinden. In de buurt is niet veel te doen, maar op ongeveer anderhalf uur rijden ligt de oceaan, Bordeaux, Sarlat en bijvoorbeeld de grotten van Lascaux.

De Belgische en nederlandstalige eigenaars wonen op 500 meter afstand. Zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het huis is het hele jaar te huur. Huisdieren zijn toegestaan. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mandosse in Montauriol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mandosse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mandosse scoort een 9.67 uit 10 op basis van 2 reviews.