Montauriol

Reviews over Montauriol

zalig rustig!!

druyts vicky,
    3-9-2013

Zeer rustig gelegen vakantiehuis met ruime kamers. Leuk voor de kinderen is het aangelegde zwembad, groot genoeg om hun te amuseren met water.

Een ideale omgeving om volledig tot rust te komen en te kunnen genieten van de natuur. karaktervolle steden zoals Bergerac en Villenueve liggen op een half uur rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Ruimte, privacy en je thuis voelen....

weksel,
    25-7-2010

Wij, twee ouders met vier kinderen (7, 7 , 11, 15), zijn hier nu twee keer geweest. Het huis heeft veel ruimte en is van alle gemakken voorzien. Vier slaapkamers (ook geschikt voor baby), twee badkamers, grote keuken met dito koelkast. Meer dan voldoende servies, handdoeken, tuinstoelen, grote bbq, etc.

Erg fijn is het privézwembad en de zee aan ruimte er omheen (bijna een hectare gras en fruitboomgaard). Het dorpje Montauriol stelt niet veel voor. Vijf kilometer verder ligt Castillonès, waar in ieder geval een supermarkt en warme bakker zijn. Grotere steden zijn Bergerac (20 km) en Villeneuve sur Lot (30 km). Daar zijn ook grotere supermarkten te vinden. In de buurt is niet veel te doen, maar op ongeveer anderhalf uur rijden ligt de oceaan, Bordeaux, Sarlat en bijvoorbeeld de grotten van Lascaux.

De Belgische en nederlandstalige eigenaars wonen op 500 meter afstand. Zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het huis is het hele jaar te huur. Huisdieren zijn toegestaan. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010