Vakantiehuis Gites Petit Paradise

1 review over Vakantiehuis Gites Petit Paradise in het Nederlands

Grote aanrader!!

Libert
13-12-2011

Ik heb hier, met mijn vrouw en 3 dochters en de 2 schoonzonen, met heel veel plezier mijn 60e verjaardag gevierd. Ik heb genoten van de gastvrijheid, elke ochtend een super ochtendontbijt, dat verzorgd werd door de eigenaar met zijn vrouw. Als je dit leest denk je is dit niet een beetje overdreven, nee echt niet, ik vind het een fantastisch verblijf om samen met je gezin of met goede vrienden op vakantie te gaan, het ligt super mooi in de bergen, je geniet van de stilte, en toch heb je alles wat je hartje begeert. Echt een aanrader!!!

Geen negatieve punten, ik vond het wel jammer dat wij er maar 7 dagen kon zijn in dit prachtige verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gites Petit Paradise in Montastruc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gites Petit Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.