Reviews over Mont de Marsan

In nood geweldige hulp

annelies,
    14-1-2014

Door ziekenhuisopname van mijn man tijdens een caravan vakantie hier terecht gekomen (met hond). De receptioniste was uiterst behulpzaam. Heeft voor mij het ziekenhuis gebeld hoe het ging en een taxi zodat ik naar mijn man kon gaan. Later op de avond heeft de kok nog een lekkere maaltijd voor mij klaargemaakt, terwijl de keuken al gesloten was. De hond mocht in de kamer blijven. Bij terugkomst bleek hij de verf van de deur te hebben afgekrabd. Dit gemeld maar het was geen probleem. Dat losten ze na vertrek van ons wel weer op. In één woord geweldig !!!