Appartement Lo.f.t ô village

6 reviews over Appartement Lo.f.t ô village

• 2019
    9Jan en mirelle van pierre04-10-2019

Meer dan fantastisch!

Als een God in Frankrijk! Wat een geweldige vakantie. Rolf en Karen zijn zeer hartelijke gast vrije mensen. De lôft is prachtig. S-ochtends wordt er een goed Frans ontbijt bezorgd. Gebruik maken van de faciliteiten van Boulède vakantie homes. Zwembad, massage zo fijn. Monflanquin is een echt Frans dorp prachtig! Wij zijn enorm blij deze vakantie keuze te hebben gemaakt en hopen hier nog eens terug te komen.karen en Rolf bedankt ♥️

Gereisd met partner in september 2019

• 9Myrte10-07-2019

Aanrader

Stijlvol appartement midden in één van de bedrijvigste straatjes van het prachtige dorpje Monflanquin. Precies zoals op de foto’s! Voor ons deed - wegens beschikbaarheid - de mogelijkheid zich voor om te verhuizen naar één van de vakantiehuizen op het nabijgelegen landelijke Mayne de Boulède. Die kans hebben we aangegrepen omdat het zeer warm weer was en we zo het zwembad nog dichterbij hadden, maar van de faciliteiten op Boulède kun je sowieso gebruik maken als gast van deze Loft. De Loft heeft trouwens geen airco maar blijft wel heel lekker koel tijdens warme dagen. Karen en Rolf zijn hele betrokken hosts die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Beslist een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Brenda van den Berg11-06-2019

Aanrader!

Een superverblijf hebben we gehad! Een klein weekje hebben we doorgebracht in het gezellige, eigentijdse dorpsappartement. Alles was top geregeld door Karen en Rolf, onze gastheer en gastvrouw: het wijnarrangement, het ontbijtje elke ochtend, de massage, de kookworkshop en ga zo maar door! Dank jullie wel!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Krista13-05-2019

Voel je als een local in een typisch frans dorp!

Voor mijn werk als interieur fotografe moet ik vaak naar Frankrijk en de omgeving van Monflanquin.

En dan verblijf ik graag in Lo.f.t ô village. Zo fijn om na een dag foto’s maken soort van thuis te komen. Het is zo stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien.

En je als een local te voelen in het middeleeuwse dorpje Monflanquin. Door op de markt verse producten te kopen om in de loft mee te koken, of in de straat in een fijn restaurantje te gaan eten of met een glas wijn op je terrasje te zitten.

Echt een aanrader!!!!

Alleen gereisd in april 2019

• Oude reviews

10Ingeborg16-08-2017

Wat een fantastische plek!

De nieuwste aanwinst van Karen en Rolf ligt midden in het gezellige dorpje Monflaquin. een prachtige LOFT die van alle luxe is voorzien. Hier is aan ieder detail gedacht, Sfeer, rust en ontspanning. Karen is een echte gastvrouw! Ontbijt wordt aan huis bezorgd! Op hun andere domein La Boulede mag je gebruik maken van de faciliteiten zoals massage en zwembad. De ideale plek voor een heerlijke vakantie of tussenstop!

We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

1 tip over Appartement Lo.f.t ô village

• Karen, 20-05-2019

Tasty Tour, hét feestje voor je smaakpapillen!

Food with a smile, eten bij de leukste restaurants, een wijntoer op een elektrische fiets, kookworkshop bij een culinair kasteel, gezellige wijnproeverij met Frans kaas en worstplateau ... bij een verblijf in LØ.F.T Ô VILLAGE dorpsappartement of Boulède, vakantiedomein kun je dit verwachten bij het boeken van een Tasty Tour. Geef je favoriete ingrediënten aan en je krijgt een persoonlijke offerte toegestuurd! Meer info: Flyingdutchgirlzzz.nl

2 vragen over Appartement Lo.f.t ô village

• Rolf, 22-10-2017

Lo.f.t ô village ligt middenin het dorp. Is het parkeren gratis en dichtbij?

• Karen KOMMER - DE GRAAFF, 22-10-2017

Ontbijt

Kun je een ontbijt bijboeken bij Lo.f.t ô village?

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4