Géén boekingskosten

Meer appartement info

7 Reviews over Lo.f.t ô village

• 9Ilse27-09-2020

Stylish dorpsappartement, topadres!

Wat een feest om hier te mogen logeren, in een klein straatje middenin Monflanquin, één van de middeleeuwse ‘bastides’ dorpjes in Zuid Frankrijk! Het appartement is erg stylish ingericht, van alle gemakken voorzien en zo leuk om het echte Franse leven te proeven...(letterlijk :). Leuke restaurantjes, galerieën en winkeltjes op loopafstand. De gastheer & vrouw Rolf en Karen zorgen dat er niets aan je vakantie ontbreekt en hebben goede tips waar te eten en te ontdekken. Leuk extraatje is, dat je gebruik mag maken van het zwembad op Boulede wanneer je logeert bij LØ.F.T Ô VILLAGE. Ik kom zeker nog een keertje terug!

• 9Jan en mirelle van pierre04-10-2019

Meer dan fantastisch!

Als een God in Frankrijk! Wat een geweldige vakantie. Rolf en Karen zijn zeer hartelijke gast vrije mensen. De lôft is prachtig. S-ochtends wordt er een goed Frans ontbijt bezorgd. Gebruik maken van de faciliteiten van Boulède vakantie homes. Zwembad, massage zo fijn. Monflanquin is een echt Frans dorp prachtig! Wij zijn enorm blij deze vakantie keuze te hebben gemaakt en hopen hier nog eens terug te komen.karen en Rolf bedankt ♥️

• 10Bianca McGee12-08-2019

Fantastic apartment in Monflanquin

The loft is a real gem and quite a unique experience being right in the middle of a small village and only 100m from the charming main square of Monflanquin (the village itself is a nice size with enough choice of restaurants but not very touristy). The apartment is stylish yet traditional and has everything you need - morning coffee or evening wine out on the street was a highlight. Karen and Rolf were fantastic hosts and it was nice to visit their other property for a swim and a chat. Thoroughly recommend the Loft and Monflanquin if you are visiting the area.

• 9Myrte10-07-2019

Aanrader

Stijlvol appartement midden in één van de bedrijvigste straatjes van het prachtige dorpje Monflanquin. Precies zoals op de foto’s! Voor ons deed - wegens beschikbaarheid - de mogelijkheid zich voor om te verhuizen naar één van de vakantiehuizen op het nabijgelegen landelijke Mayne de Boulède. Die kans hebben we aangegrepen omdat het zeer warm weer was en we zo het zwembad nog dichterbij hadden, maar van de faciliteiten op Boulède kun je sowieso gebruik maken als gast van deze Loft. De Loft heeft trouwens geen airco maar blijft wel heel lekker koel tijdens warme dagen. Karen en Rolf zijn hele betrokken hosts die er alles aan doen om het je naar je zin te maken. Beslist een aanrader!

• 9Brenda van den Berg11-06-2019

Aanrader!

Een superverblijf hebben we gehad! Een klein weekje hebben we doorgebracht in het gezellige, eigentijdse dorpsappartement. Alles was top geregeld door Karen en Rolf, onze gastheer en gastvrouw: het wijnarrangement, het ontbijtje elke ochtend, de massage, de kookworkshop en ga zo maar door! Dank jullie wel!!

• 9Krista13-05-2019

Voel je als een local in een typisch frans dorp!

Voor mijn werk als interieur fotografe moet ik vaak naar Frankrijk en de omgeving van Monflanquin.

En dan verblijf ik graag in Lo.f.t ô village. Zo fijn om na een dag foto’s maken soort van thuis te komen. Het is zo stijlvol ingericht en van alle gemakken voorzien.

En je als een local te voelen in het middeleeuwse dorpje Monflanquin. Door op de markt verse producten te kopen om in de loft mee te koken, of in de straat in een fijn restaurantje te gaan eten of met een glas wijn op je terrasje te zitten.

Echt een aanrader!!!!

• 10Ingeborg16-08-2017

Wat een fantastische plek!

De nieuwste aanwinst van Karen en Rolf ligt midden in het gezellige dorpje Monflaquin. een prachtige LOFT die van alle luxe is voorzien. Hier is aan ieder detail gedacht, Sfeer, rust en ontspanning. Karen is een echte gastvrouw! Ontbijt wordt aan huis bezorgd! Op hun andere domein La Boulede mag je gebruik maken van de faciliteiten zoals massage en zwembad. De ideale plek voor een heerlijke vakantie of tussenstop!

We komen zeker nog een keer terug!

Appartement Lo.f.t ô village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden