Vakantiehuis

31 reviews over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

Rust en ruimte!

Anita
3-8-2012

In Las Coudennes hebben wij een zeer aangenaam verblijf gehad. Het huis is knus en goed ingericht en comfortabel.

Voorzien van alle gemakken, de tuin geeft een grote mate van privacy en een heerlijk zwembad.

Wij voelden ons er direct helemaal thuis. Mooie wandelroutes en knusse dorpjes in de omgeving.

En wat heel belangrijk en heerlijk is aan Las Coudennes is de rust, rust en nog eens rust. Inclusief de natuurpracht!!

We komen zeker nog een keer terug.....

Gereisd met partner in mei 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.