Vakantiehuis
Weer vandaag20°-1°
9,4

31 reviews over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

Ideale plek om te genieten in Frankrijk!

T de Haan
20-5-2014

Wanneer je een plek zoekt in Frankrijk voor rust, mooie omgeving en een ideaal vakantiehuis is dit het adres waar je moet zijn! Wij zijn er afgelopen week geweest en het is ons heel erg goed bevallen. Veel ruimte en alles is aanwezig. Voor jong en oud!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Echt schitterend!

Hedwich
11-5-2014

Een schitterend huis wat veel warmte uitstraalt, echt een plek om tot rust te komen en te genieten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

fantastische plek!!

tine berlaen
22-8-2013

ideaal om tot rust te komen en te genieten van het mooie weer, het zwembad, de stilte...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastisch!

Klara
10-8-2013

Zéér mooie woning en magnifieke omgeving! Hier kan je genieten van een rustige vakantie met je vrienden, partner, gezin.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Fantastische vakantie

Klaas Wakker
29-7-2013

De ideale vakantie voor een gezin met jonge kinderen, waarbij de ouders ook vakantie hebben. Je hebt geen omkijken naar je kinderen op dit uitgebreid stuk landgoed. Heerlijk weer, prachtig zwembad, volledig en groot ingericht huis maakten deze vakantie tot een wederkerend iets. Echt een aanrader en 2 steden op een km of 8 afstand. En vergeet de volledige privacy niet mee te nemen. TOPvakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Een paradijsje op aarde!

Sandra en Frans
16-7-2013

Voor deze vakantiewoning staat één woord centraal: ONTHAASTEN!

Het huis is ruim en voorzien van alle comfort. Het huis wordt omringd door een mooie, grote tuin, biedt verschillende terrasjes waar je in de schaduw of zon kan genieten met héél veel privacy.

Het zwembad biedt de nodige verfrissing, met een ruim terras in de buurt met BBQ.

Het is er heel rustig verblijven van waaruit je makkelijk uitstapjes kan plannen naar een mooi dorpje, of voor het bezoeken van een kasteel, wandelingen te maken enz. Het is een enorm mooie streek, nog geen massatoerisme, dus ideaal voor een fijne vakantie.

Met de Nederlandse conciërge in de buurt geeft het ook een veilig gevoel indien er iets zou fout lopen.

Een woning voor jong en oud waar iedereen zijn plekje vindt, waar je je een god in Frankrijk voelt.

Een echte aanrader voor wie houdt van ruimte, rust, natuur, een uitstapje, maar vooral een rustig verblijf in een comfortabel,mooi (koel) huis met veel privacy!

Niet twijfelen!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Fantastische plek

jettie de vries
14-7-2013

Een aanrader omdat een ieder z'n gang kan gaan door de riante ruimte met de vele zitjes en het kunnen verblijven aan het zwembad.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Heerlijk tot rust komen

M van 't Land
22-5-2013

Veel ruimte, prachtige omgeving, weids uitzicht en een mooi, goed afgewerkt huis; van alle gemakken voorzien (goede wifi!). Aanrader voor ieder.

Gereisd met partner in juni 2012

Een heerlijke honeymoon

Xander
9-5-2013

Onze huwelijksreis hebben wij in L.C. door gebracht.

We hebben een fantastische tijd gehad, in dit prachtige huis, in deze heerlijke omgeving.

Het huis is fraai ingericht en het zwembad is in 1 woord fantastisch.

We komen vast een keer weer terug (hopelijk met zijn drietjes)

Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijk huis met fantastische tuin.

M. Peerdemann
5-8-2012

We hebben het heerlijk gehad in las Coudennes. De drie weken vlogen voorbij en we vonden het jammer dat we weer naar huis moesten!

We vonden het een geweldig huis: ruim, gezellig en van alle gemakken voorzien. De tuin en het zwembad maakten het helemaal af, de kinderen hebben zich er ontzettend goed vermaakt. De TV is niet aan geweest, we hebben drie weken lang boeken gelezen, spelletjes gedaan en gezwommen. Zelfs niet heel veel uitstapjes gemaakt, maar gewoon relaxed bij het huis geluierd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.