Vakantiehuis

31 reviews over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

Wespen verpesten de vakantie

Jan
8-5-2016

Leuk huis, met smaak en compleet ingericht. Beneden absoluut een 10, boven een 5. Lage plafonds, veel balken en dat met tieners. Daarnaast boven heel erg benauwd.

Zwembad heel erg klein en heel veel wespen. Gezien de maatregelen van de verhuurders zijn wespen een veel voorkomend iets en deze hebben samen met het te kleine zwembad de vakantie een klein beetje verpest.

Voor mensen met kleine kinderen of een allergie voor wespen opgepast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Jan Houtman, eigenaar, 6-7-2016

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een reactie op Zoover te zetten, maar..... het zwembad is 9.00 x 4.00 m. dat is niet heel groot en ook niet heel klein, het is een gemiddelde maat voor een zwembad.

Heel vervelend als wespen tot last zijn, met name als een van de kinderen een wespenallergie heeft.

We hebben enkele fruitbomen rondom huis verwijderd zodat die geen wespen meer kunnen aantrekken.

Sindsdien geen klachten ontvangen.

Geweldig!

Winny en Jos
25-9-2015

Naast het geweldige huis en omgeving is daarnaast de attente gastvrijheid en gedrevenheid van de eigenaren om een geweldige vakantie aan te bieden hetgene wat ons het meest bij zal blijven. Hospitality van de bovenste plank.

Gereisd met partner in september 2015

Zoals een vakantiehuis in hoort te zijn.

Fam. Ruitenbeek
31-8-2015

Als je houdt van rust, comfort en privacy.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek

Henny Martens
30-6-2015

Geweldige plek om tot rust te komen en te genieten van het Franse platteland. Leven als God in Frankrijk, zou je kunnen zeggen.....🍀

Gereisd met vrienden in mei 2015

Geweldige plek een aanrader!

Yvonne
28-6-2015

Geweldige mooi huis met grote tuin en zwembad. Zeer landelijk gelegen. Zeker een aanrader als je van rust, ruimte en af en toe een uitstapje houdt. Wij hebben er genoten met onze kinderen van 1 en 3 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

prachtig,rust,mooie omgeving

ALIESVANDRIESUM
21-6-2015

prachtig, rust, mooie landelijke omgeving ,supermarkt 10 min rijden, schoon huis, zwembad heerlijk, Jan en Ammy zeer aardig, communicatie vriendelijk .mooie dorpen in omgeving, 40 min vliegveld Bergerac.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Heerlijke plek

Rutger en Ingrid de Baar
26-9-2014

De eerste twee weken van september hebben wij onze vakantie doorgebracht op deze mooie stek . Wat een heerlijk koel huis van alle gemakken voorzien. Een heerlijke badkamer met een super douche. Wij hebben genoten van het heerlijke weer en het afkoelen in het zwembad. In de avond mooie zonsondergang gezien met prachtige luchten. Ook was het leuk om te zien hoe de boer de velden opnieuw klaar maakte en opnieuw inzaaide.Verder was het heerlijk rustig en hoorde je alleen maar de vogels om je heen. Kortom , het was een heerlijke ontspannen vakantie....echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

Fantastische rustige plek, in een mooie omgeving

Dirk van Duijn
1-9-2014

Wij zijn enorm tevreden over de woning en hebben het enorm naar ons zin gehad. Het persoonlijke contact, snelle antwoord en altijd attente correspondentie heeft mijn persoonlijk erg (positief) verbaasd. De vermeldingen op Facebook zijn ook leuk om te volgen. De woning is een mooi gemoderniseerde woning, maar met de authenticiteit van het Franse landschap. We zijn tot rust gekomen, hebben genoten van elkaar, vrienden en onze kinderen. Dankjewel voor het gebruiken van jullie woning.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

super lokatie

Simon
12-8-2014

huis, tuin, zwembad, veranda, oprijlaan.... allemaal geweldig voor het hele gezin!

echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust en ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Tophuis!

Petra
5-8-2014

Geweldige locatie en absolute privacy en rust. Mooi en gezellig ingericht en alles aanwezig. Bij een evt bui geen probleem, want meerdere overdekte terassen aanwezig. Bijzonder vriendelijke eigenaren die het je helemaal naar de zin willen maken. Aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.