Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

prachtig,rust,mooie omgeving

ALIESVANDRIESUM
21-6-2015

prachtig, rust, mooie landelijke omgeving ,supermarkt 10 min rijden, schoon huis, zwembad heerlijk, Jan en Ammy zeer aardig, communicatie vriendelijk .mooie dorpen in omgeving, 40 min vliegveld Bergerac.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.