Vakantiehuis
9,4

12 reviews over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

Geweldige plek voor een ontspannen vakantie

Fam. Leenslag,
7-10-2018

Wat hebben we genoten van onze vakantie in Las Coudennes! Het huis zelf is knus, ruim en van alle gemakken voorzien. Om het huis zijn overal gezellige zitjes waar je op elk moment van de dag de zon (of juist de schaduw) kunt opzoeken. Ook de omgeving is prachtig; er zijn genoeg mooie dorpjes in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Wij komen graag terug!

Piet en Tanja,
24-8-2018

Fantastisch , ruim, mooi huis met grote tuin en heerlijk zwembad.

Ideaal voor gezinnen met kinderen. Alles is in het huis aanwezig en is in prima staat en heel proper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijk compleet en mooi huis met mooie tuin en heerlijk zwembad. Stabiel weer, wel vaak bewolkt en niet het echte hete weer zoals in het zuiden.

Mooie omgeving, met vriendelijke mensen.

Huis is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Zeer tevreden!

Familie C.
20-7-2016

Ruim huis, erg proper. Zeer rustig gelegen en toch heb je alle nodige winkels binnen de 10 minuten rijden. Een iets minder 'grootse' streek van Frankrijk. Boomgaarden, weilanden, glooiend landschap en bastide dorpen. Absolute aanrader voor wie zoekt naar een rustig vakantieverblijf om met het gezin samen te genieten. Heerlijk zwembad, zeker voldoende groot. Zeer veel plekken om te zitten: steeds zon of schaduw. Zeer vriendelijke contactpersonen: zowel met de eigenaar via mail als met zij die het huis onderhouden. Eerlijke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Zoals een vakantiehuis in hoort te zijn.

Fam. Ruitenbeek
31-8-2015

Als je houdt van rust, comfort en privacy.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldige plek een aanrader!

Yvonne
28-6-2015

Geweldige mooi huis met grote tuin en zwembad. Zeer landelijk gelegen. Zeker een aanrader als je van rust, ruimte en af en toe een uitstapje houdt. Wij hebben er genoten met onze kinderen van 1 en 3 jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Fantastische rustige plek, in een mooie omgeving

Dirk van Duijn
1-9-2014

Wij zijn enorm tevreden over de woning en hebben het enorm naar ons zin gehad. Het persoonlijke contact, snelle antwoord en altijd attente correspondentie heeft mijn persoonlijk erg (positief) verbaasd. De vermeldingen op Facebook zijn ook leuk om te volgen. De woning is een mooi gemoderniseerde woning, maar met de authenticiteit van het Franse landschap. We zijn tot rust gekomen, hebben genoten van elkaar, vrienden en onze kinderen. Dankjewel voor het gebruiken van jullie woning.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

super lokatie

Simon
12-8-2014

huis, tuin, zwembad, veranda, oprijlaan.... allemaal geweldig voor het hele gezin!

echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar rust en ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

fantastische plek!!

tine berlaen
22-8-2013

ideaal om tot rust te komen en te genieten van het mooie weer, het zwembad, de stilte...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastische vakantie

Klaas Wakker
29-7-2013

De ideale vakantie voor een gezin met jonge kinderen, waarbij de ouders ook vakantie hebben. Je hebt geen omkijken naar je kinderen op dit uitgebreid stuk landgoed. Heerlijk weer, prachtig zwembad, volledig en groot ingericht huis maakten deze vakantie tot een wederkerend iets. Echt een aanrader en 2 steden op een km of 8 afstand. En vergeet de volledige privacy niet mee te nemen. TOPvakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.