Vakantiehuis
Weer vandaag21°-2°
9,4

4 reviews over Vakantiehuis Las Coudennes in het Nederlands

Vive la France, vive Las Coudennes, tot gauw!

Roelof en Dianne,
10-9-2018

De lange oprijlaan naar ‘Las Coudennes’ gaf ons meteen het gezochte gevoel van rust, ruimte en vrijheid! Las Coudennes ligt heerlijk te midden van uitgestrekte landerijen op grote afstand van de openbare weg. Echter, binnen 10 minuten ben je bij de Aldi, benzinepomp o.i.d. Ondanks de hoge temperaturen bleef het huis heerlijk koel. Rondom het huis zijn meerdere zitjes gemaakt waar het heerlijk genieten is. Het huis is van alle gemakken voorzien, het heeft ons aan niets ontbroken. Middels de goede wifi konden we zelfs naar Ziggo Sport kijken. Het grootste deel van onze tijd hebben we doorgebracht in én rondom het zwembad, welke precies groot genoeg was voor onze wedstrijdjes volleybal. Het naast het zwembad gelegen royale buitenverblijf was onze favoriete plek, wel zijn enkele wandcontactdozen en een wifi-repeater gewenst :-). Het contact met de eigenaren en plaatselijke beheerders was uitermate plezierig en correct.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rust, ruimte & goede wifi

Familie de Kok
9-5-2016

Wat een heerlijk huis, rustig gelegen, ruim en van alle gemakken voorzien. Uitstekende wifi en dat is met tieners wel zo prettig. We hebben genoten van het zwembad en de rust van de omgeving. De diverse zitjes buiten geven de mogelijkheid om altijd in de zon of schaduw te zitten.

In de directe omgeving in deze tijd van het jaar (mei) niet veel te doen, wel mooie Franse dorpjes. Met de kinderen naar het geweldige Parc en Ciel geweest, een klimpark in de bossen op 30 min rijden. Ook goed te doen met jongere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Wespen verpesten de vakantie

Jan
8-5-2016

Leuk huis, met smaak en compleet ingericht. Beneden absoluut een 10, boven een 5. Lage plafonds, veel balken en dat met tieners. Daarnaast boven heel erg benauwd.

Zwembad heel erg klein en heel veel wespen. Gezien de maatregelen van de verhuurders zijn wespen een veel voorkomend iets en deze hebben samen met het te kleine zwembad de vakantie een klein beetje verpest.

Voor mensen met kleine kinderen of een allergie voor wespen opgepast.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015
Jan Houtman, eigenaar, 6-7-2016

Bedankt dat u de moeite heeft genomen een reactie op Zoover te zetten, maar..... het zwembad is 9.00 x 4.00 m. dat is niet heel groot en ook niet heel klein, het is een gemiddelde maat voor een zwembad.

Heel vervelend als wespen tot last zijn, met name als een van de kinderen een wespenallergie heeft.

We hebben enkele fruitbomen rondom huis verwijderd zodat die geen wespen meer kunnen aantrekken.

Sindsdien geen klachten ontvangen.

Echt schitterend!

Hedwich
11-5-2014

Een schitterend huis wat veel warmte uitstraalt, echt een plek om tot rust te komen en te genieten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Las Coudennes in Monflanquin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Las Coudennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.